26.

363 22 8
                                    

CAROLINE:

Stále som blúdila po tej lúke a stale nič a nikto.

Bola už  tma a ja som tu sama a len v spodom prádle a je mi nesmierna zima čo ja budem teray robiť ? musím niečo vymyslieť , piči ale čo ? Ja to zomriem.

Už som nevládala tá tma a tá nesmierna zima ma zabíjala za živa .

Ležím uprostred ničoho v tráve a necítim si vlastné telo už nevládzem "Justin kde si ? pomôž mi " začala som kričať ale márne toto som opakovala tak 5-krát pokým som neucítila náhlu bolesť a videlá sanú tmu a tan známi hlas ale už bolo neskoro viem to .

FREDO:

Vyviazol som len so slabími škrabancami po mojom tele ale JUstin je na tom horšie je v nemocnici a ja s ním , a čo bude s Caroline?.

Vošiel som do Justinovej izby ked som videl ako tam Justin leží a doktor mu dáva elektro šoky čo do pekla zas ?

"Pán doktor čo mu je ? ved pred tým už bol hore" rýchlo som naňho vysipal moje otázky a chcel som rýchlu odpoved.

"Viete dostal slabý záchvat , ale už je dobre čo nevidieť sa zobudí tak ak chcete môžete tu ostať a porozprávať sa sním" podal mi ruku a odišiel , sadol som si do kresla a stále rozmýšľal čo je s Caroline.

DAVID:

Tá skurvená piča mi ušla a hľadám ju tu už pol dňa a stále nič , ale pochibujem že od tialto sa dostala a k tomu je ešte noc .

Len tak som blúdil po lúke a hľadal ju "Justin kde si ? pomôž mi ? počul som jej hlas , rozbehal som sa k nej a videl som ju ako bezvládne leži na zemi a cez zatvorene oči kričí stale jeho meno bolo mi stoho zle musí mňa lubiť nie jeho !

Bol som naštvaný a vlepil som jej taku facku že hned prestala a padla do bezvedomia jemne som sa naňu uškrnul a pohladil ju , zobral som si ju na ruky a krášal som sňou do mojej caty " kráska moja teraz si s nami užiješ láska" hladil som ju po líci a pobozkal som ju na pery.

Pači sa vám naša story ? budem rada ak napíšete svoj názor na túto story a či máme pokračovať a či nie :) ň

Strašne sme radi že to čítate a lepšie sa píše nova časť ked píšete tie vaše krásne komentáre a budem rada keby boli ešte dlhšie a bolo ich viac aj v tom komentári váš názor na nás budem hrozne rada :)

A dnes asi pridám ešte jednu čať pre vás že ju čítate a za tie krásne komentáre :*

ľúbim Vás!!!! :*

VLADKA :D

Vlhká Bombáá !Onde histórias criam vida. Descubra agora