22. "DAVID??"

541 23 2
                                    

AHOJTE :)

Prepáčte že som včera nepridala časť ale mala som toho dosť ale dnes vám to dúfam vynahradí táto časť .

Dúfam že sa vám bude páčiť a dakujem za super nápad jednému dievčaťu KarolnaTich ďakujem veľmi krásne ❤.

JUSTIN:

Zobudil som sa na krásnu kvetovú  vôňu ktorá vychádzala s kúpelne.

Postavil som sa z postele a namieril si to chned za Caroline do kúpelne, ale nikto tam nebol.

Kde je kurva? Kam šla ? Prečo mi nepovedala kam ide ?

Rýchlo som si zobral veci a zutekal som na dolné poschodie nikto tam nebol iba tanier so sendvičmi a pri ňom krásne napísaný papierik.

Láska musela som si ísť niečo vybaviť pár vecí do mesta , za 2 hodinky som späť , napapaj sa mi a čakaj na mňa CMUK tvoja CAROLINE.

"Ufff" jemne som si odfúkol.

Idem sa na jesť a niečo podnikem s chalanmi pokým bude Caroline preč.

CAROLINE:

Dnes sa mám stretnúť so Sašou dlho som s ňou nebola je to moja najlepšia a najvernejšia kamarátka mňžem jej veriť .

Je to prosťe super dievča má 18 ako ja, je to blázon za chalanmi to mám asi po nej .

Prišla na stanovené miesto kde sa máme stretnúť je to veľké nákupné centrum v strede mesta. Usadila som sa da Coffe-late je to krásna kaviareň a varia tu tú naj naj najlepšiu kávu v celom šírom okolí.

"Ahoj zlatko " Saša bežala z dverí s krikom na mňa, ľudia v kaviarni sa na ns dívali ale jej to bolo jedno je zlatá.

"Ahojkýýý moje" dlaho sme sa tam obímali a číčkali ked nás to prestalo baviť.

Bavili sme o škole ako ide a nemohla som jej nepovedať o Justinovi bola s toho úplne prekvapkaná ked som jej všetko povedala až od  začiatku stále sa mi smeje na tom že som pretiahla trénera mala blbé otázky napr. mal ho veľký a šibalský ako slábny valibuk ?

Zapĺňala ma s veľa otázkami bola s toho úplne vzrušená lebo to pre ňu bolo niečo nové a zábavné dobre sme sa na tom bavili .

Prešli už 2 hodiny a musela som sa s ňou rozlúčiť , dohodli sme sa že ma ríde pozrieť ku Justinovi a že ju zoznámim s Jasonom.

Šla som si po ceste  a dívala som sa do veľkých výkladov . Upútali ma tam krásne čierne šaty pod zadok tie sa Justinovi budú páčiť sú krásne musím si ich kúpiť.

" Dobrí deň" zakričala som u pokladne so šatami , obchod bol prázdni a taký starý ale mali tam krásne šaty a dalšie veci.

"Haló je tu niekto ? " kričala som o niečo viac , prechádzam sa po obchode ked započujem nejaké kroky za mnou hned som sa otočila a uvidela som krásneho mladého chalana mohl byť v Justinovom veku . Čierne vygelované vlasy ako Justin , veľké zelené oči a plné peri, bol vypracovaný lebo mal obtiahnuté biele tričko ktoré mu krásne rysovali tehly WOW! Div že mi oči neviskočili.

" Ty si Caroline ? " Hrubo ku mne prehovoril a  podišiel ku mne o 3 kroky bližšie.

"áno ? prečo ? "

" a chodíš s Justinom Bieberom ? "

" áno chodím ? od kial to všetko vieš a čo chceš ? "

" nepýtaj sa a pod som mou "

" nikam s tebou nejdem chcem ísť domov za Justinom a chalanmi" podišiel ku mne a chytil ma za ruku surovo na čo som musela zavrčať!

"Kurva pusti ma " začala som ho škrábať a  trhať ale márne .

" Kurva ty si to chcela tak teda po zlatky kráska !"

Chytil ma a dal mi pesťou do tváre bola som na zemi a všetko ma bolelo. Podišiel ku mne a kľakol si vedľa mňa a vrazil mi ešte jednu do brucha a aj do tváre a potom viem že všetko bolo čierne a tmavé samé hlasy opilcov a výkriky .

Prepáčte že je taká krátka ale dnes ešte pridám dalšiu :)

VLADKA!! :D

Vlhká Bombáá !Where stories live. Discover now