CANDY:
Bežala som k môjmu autu so slzami v očiach , nečakala som na nič hneď som naštartovala stále mi v hlave behalo to jej meno ako ho vyslovil Caroline! Ona si to vyžerie a to už dnes . Cesta mi trvala 20min. keď som dorazila pred jej dom dvere boli otvorené a stála tam ona práve vchádzala do dverí . Hneď som vyletela z auta a rozbehla sa za ňou rukou som ju zastavila . "kurva ktory kokot sa ma dotyka !" znechutene na mňa zazrela "a ty si kto ?? " "som Candy Vilson" "čoo??? to ty si ta suka čo chodí s Bieberom? " dívala sa na mňa s hnevom očiach . "chodila, dnes mi dal kvôli tebe kopačky ! a keď ho nemám ja nebudeš ho mať ani ty rozumela si !!!! "
CAROLINE:
Keď mi povedala že jej dal kopačky kôli mne moje kútiky úst sa zdvihli do hora ale to iba na pár sekúnd. Chitila ma pod krk pritlačila ku stene a kričala po mne že ma teraz zabije!!! dochádzal mi dych cítila som ako mi bolo zle vsetok tlak mi šiel do hlavy. V tom ma pustila na zem a chitila ma za vlasy ťahala ma do kúpeľne hrozne to bolelo tam ma hodila do vane a napustila vodu až po hor vane ponorila ma doň a ja som sa na nič nezmohla iba na trepotanie ale to už ani dlho netrvalo dochádzal mi dych cítila som sa tak osamelá bola som s tym zmierená že teraz zomriem a nebudem mať rodinu .
JUSTIN:
"Čaute chalani už som doma " zvalil som sa na gauč vedľa Freda a Chrisa . "Justin inak hľadala ťa tu taka jedna krásna kočka , ale povedal som je že si šiel von s Candy a ona sa len rozbehla s revom preč nechápem kto je to ??" Chris do mňa buchol ! Počkať to bola Caroline nie musim jej to vysvetliť. Bez slov som sa postavil a namieril si to ku autu naštartoval som a plnou parou v pred som šiel pomedzi domi. Keď som prišiel k domu Caroline videl som tam auto aj Candy čo tu kurva ona robi rýchlo som vyskočil z auta a šiel rovno dnu. Dvere boli otvorené všade bol bordel a rozhádzané veci ale na zemi bola krv ktora viedla so kúpeľne šiel som podľa nej a začul som spliechanie vody a Candynin hlas ! "Skam ty suka jedna skurvena , Justin bude môj nie tvoj ! " Rýchlo som vletel do kúplne a videl som ako Candy topí bezvládne telo Caroline už sa ani nehýbala nič žiadna známka života !