Ahojte prepáčte že sme dlhšie nenapísali časť ale škola volaá! Dúfam že sa vám bude páčiť prajem vám príjemné čítanie :****
O 2 mesiace !!!!
Justin:
Sedím tu 2 mesiace a ona sa stále nezobudila. Už mi šibe s tých samích svetielok ktoré stále pípaju !
"hmmm, AU!"
Caroline sa prebrala sníva sa mi to ??? Rýchlo som sa postavil zo stoličky a podišiel som k nej.
"Caroline počuješ ma ? " chytil som ju za ruku.
Caroline:
Zobudila som sa na príšernú bolesť hlavy. Pomaly som utvorila oči a mierne zasičala od bolesti, bolelo ma celé telo vôbec neviem čo sa deje .
A tie biele steny kde som to ! na nič si nepamätám .
Počula som kroky a videla som nejakú rozmazanú postavu ktorá ma chitila za ruku JUSTIN!
" Caroline počuješ ma ?" ten jeho krásný hlas sa ma rozľahol v ušiach
" áno , ale príšerne ma bolí cele telo !" mierne som zakňučala .
" počkaj zavolám doktora " Justin vybehol z izby a za chvíľku prišiel ten doktor a nejaká staršia pani a mladý chlapec , mali utrápenú tvár.
" zlatko Caroline " pribehla ku mne ta pani a začla ma bozkávať kto je to do čerta ??
" Kto ste nechajte ma JUstin kto je to " bola som hrozne vydesená s tej ženy bála som sa .
"Caroline to je tvoja matka a tvôj brat Tom, čo ich nepoznáš??´" Justin sa na mňa pozrel s nechápavím výrazom v tvári a ta žena tiež.
"Nie vôbec si ich nepamätám Justin, pokial dobre viem poznám iba teba a Chrisa , Freda , Lila, Jasona a Mady ." Tá žena po mojich slovách začala blúzniť zosipala sa predo mňou . Nechápem čo sa tu deje ! Bojím sa čo sa mi stalo ?? mám toľko otázok na ktoré chem odpovede.
" To je v poriadku Caroline, máte dočasnú stratu pamäti " jemne sa na mňa usmiel a odišiel z izby " a inak slečna Caroline môžete sa zbaliť a ísť domov ste v dobrej forme " ešte sa raz vrátil a povedal mi toto! Čo do pekla sa tu deje nechápem tomu ja mám domov kde som bývala ???
"Justin kde bývam kde mám domov??" nepokojne som si sadla na posteľ a vyžadovala som si od neho odpoveď .
" No vieš Caroline ty si bývala so svojou rodinou vo vašom dome ale ak nechceš aby si šla do toho domu môžeš ísť ku mne " krásne sa na mňa usmial.
"Dobre a pomôžeš sa mi zbaliť ??" jemne som sa naň ho pousiala.......
DOMA u JUSTINA "
JUSTIN:
Len tak ležala na mojej posteli a sladko odfukovala bola tak krásna , už dlhú dobu sa jej chcem obítať či by chcela byť moje dievča ale bojím sa . Ale mám jeden nápad na zajtra kúpil som jej šaty a šperky aby mala niečo krásne a elegantné na seba .
TAKá O NIčOM NEMáM MOC DOBRú NáLADU ALE NECHCELA SOM ABY STE TAK DLHO čAKALI..... a DAKUJEME žE TO NIEKTO AJ číTA TIE VAšE KOMENTíKY TAK RáSNE POVZBUDIAA !
ľLúBIM VáS !! -VLADKA-