31.

226 11 1
                                    

CAROLINE:

Dlho mi tá sloboda nevydržala. Keď  som sa zobudila bola som zasa v Davidovom dome a cítila som bolesť všade. Zasa ma prejebal..

Ja už takto nevládzem žiť.Skyla som si hlavu do dlaní a rozplakala som sa.

Do izby vošiel Davidov kamoš Ian a sadol si ku mne na davidovu postel.

,,Keby si tu ostala a dala by si mu bolo by všetko okej a mala by si klud. Nezbil by ta a neprejebal ta jak handru." toto je to posledné čo potrebujem. Prijebané slová dakého Zweisteina.

,,Tak za prvé toto bolo posledný krát čo ma prejebal a za druhé račej sa zabijem jak keby som mala byť jeho." Ian len pokrútil hlavu a postavil sa z postele

,,Ako myslíš,ale David ta odtialto nikdy nepustí, bud budeš jeho dobrovolne alebo nasilu."žmurkol a vyšiel z izby.Ďaľší kokot na zoznam ktorého zabijem hned jak to bude možné.

JUSTIN:

Pýtate sa prečo som sa nedostal do väzenia keď som zabil Rosie? Najradšej by som tam zhnil ale moji zalovený rodičia podplatili každého kto by mal kôli tomu blbé reči a tak som ostal bez nejakého  jebnutého záznamu v registri trestov. To že som však nebol vo väzení,neznamená že ma to nemrzí.Zostanem tým poznačený dokonca života. S Lili (matkou  Rosie) som sa stretával doteraz .Najskôr ma nenávidela ale nakoniec podlahla môjmu šarmu a stali sa z nás priatelia. Ona vie že mi je to ľúto a že keby som to mohol zmeniť tak to zmením.Mnohokrát mi Lili pomáhala za ten rok nájsť Caroline.

Teraz sedím v lietadle s Fredom a počúvam jeho žvásty o tom ako sme vysoko, aký  je to kurva super pocit, aký jebatelný je výhlad, ako by prejebal letušku....

,,Hej bro stíchni potrebujem si pospať nabrať energiu.Nemôžem byt slabý ked sa budem snažit Davidovi prijeať."zamrmla som a otočil som sa k oknu, na druhú stranu od Freda

,,Boha Bieber  uvoľni sa. Kukni sa na tu slečinu jak po tebe kuká. Joooj máš šancu." 

,,Prijebem ti hned alebo áno?Čo nechapeš na slovach "chcem si pospať?" 

,,Tak spi,ale nevieš o čo prichádzaš." zasmial sa a pustil sa do flirtovania s letuškou ktorá sa nad ním skláňala a ponúkala mu kávu.Len som pokrútil hlavou a začal som myslieť len na jedno. Na Caroline. Už sa neviem dočkať ked budem znova s nou. 

Nová čast.Dúfam,že sa páči. :))Je krátka ale za dnes rozhodne nie jediná.:33Enjoy it!! -Monika-

Vlhká Bombáá !Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu