CAROLINE:
Mylí deníček je to už rok a pol čo sme museli odcestovať na Slovensko kvôli otcovej práci. No dnes som sa dozvedela od Toma a otca že sa vraciame späť, veľmi sa teším.
Viem že ma nikto nespozná kvôli tomu že som sa dosť zmenila.
Po 1. prestala som hrať fubal.
2.Mám vlasy iba po prsia a sú hnedé nie čierne ako kedysika.
3.Cvičím už mám aj tehličky a teraz sa už neobliekam ako chalan ale ako normálne dievča.
*doma*
JUSTIN:
Je to rok a pol čo na Caroline nemôžem zabudnúť . Šiel som za ňou a ano už nebola doma dozvedel som sa že musela odcestovať a ja som jej chcel povedať že jej odpustím lebo ju milujem a ona len tak odišla bez rozlúčky. Ani sa jej nečudujem ked som jej to všetko spravil a povedal rovno do očí.
"Justin mam pre teba super správu bro!"" Fredo vletel do mojej izby a sadol si natešený vedľa mňa.
" No daj bro čo ? "
"Je tu Justin prišla zase sem bro bež za ňou chápeš."
" Čo ?? kto koho myslíš?" bol som mimo koho myslí " Caroline predsa konečne prišla čakal si na to rok a pol a teraz nezdvihneš tú svoju riť a nejdeš za ňou si nerob so mňa srandu !"
" Čo Fredo ?? kto ti povedal že nepojdem za ňou " konečne prišiel ten deň a ja neviem či mám ísť či na mňa nezabudla ale musím to skúsiť ja ju milujem !
* pred dverami u Caroline*
Jemne som zaklopal na dvere . Po chvíľke som počul jej hlas a následne sa otvorili dvere stála tam bola iná bola krásna !
Prepáčte že je taká krátka ale musím sa ísť učiť nechám to teraz na Moniku.
Ďakujeme že si čítate našu novú story sme radi že ju niekto aj číta veľmi potešia tie krásne komentáre a pozbudia ma k tomu aby som zdvihla ten môj lenivý zadok a napísala vám dalšiu mám vás rada ! :*
-Vladuš-