JUSTIN :
Konečne sme vystúpili z lietadla.Kým som spal Fredo si dal rychlovku s letuškou a keď som sa zobudil,celé mi to prerozprával aby som nebol ukrátený.Ked hovorím celé, myslím celé..
,,Vieš aká bola super.Vážne si ju nepočul kričať?" spýtal sa už asi po desiaty raz
,,Nie,nič som nepočul." zamrmlal som, už vážne nemám na neho náladu
,,Tak môžeš ľutovať. Bolo to vážne...."
,,Kurva Fredo nemôžeš byt aspom nachvilu ticho s tvojimi pridrbanymi rečami?Ak si si ešte neuvedomili nejebali sme sa sem 4 hodiny aby sme sa prejebali letušku v lietadle, ale aby sme konečne zachránili Caroline, ak ju ten uchylny debil ešte nezabil.Tak ťa prosím aspom dokiaľ ju nenájdeme a ja si nebudem na sto percent istý že je v pohode, zavri si hubu a sústreď sa na to čo máš."
,,Je to neďaleko.Takých 10 minút cesty.Zatial ti to dohovorím." stále dobiedzal
,,Ježiši Kriste drž hubu!!! Že som ja debil nezobral so sebou račej Toma."
,,Toho buzeranta, ktorí hejtuje svoju sestru? Prosím ťa on už aj zabudol že niaku sestru mal." zaškeril sa akokeby bol vtipný
,,Sme tu." zastal som pri dome ktorí mi pripomínal jedine kurvinec
,,Vravel som ti že je to blízko.Vypadá to jako kurvinec.MMm, aspom sa s kamošom znova prevetráme."potľapkal sa po gatiach
,,Fredo už mlč.Dneska si si už zajebal tak teraz máme jedinú ulohu.Zajebať toho vypatlaného arogantného.."
,,áno, viem zajebať Davida, zobrať Caroline a zdrhať kade ľahšie."
,,Presne."
CAROLINE:
,,Poslednýýýýý raz vzlietnuť ku hviiezdam.Ach láska kde ta máaaam." keď mám už skapať nech to má dáke grády, vo filme si šibnutý ludia väčšinou spievajú ta aj ja si dám dáku pohrebnú melódiu.
Mám celé telo zmrznuté,nohy si už ani necítim vôbec neviem či ich ešte mám,som rozmočená troska .Najviac mi však dáva zabrať rana na boku od Davíny,ktorá ma nesmierne páli a tá bolesť prechádza celým mojím telom.Cítim ako mi slabnú ruky a hlas.Koniec je blízko.Zbohom Justin,dúfam že keď ťa v budúcom živote uvidím rozjebem ťa na kašu za to že si ma nechal napospas Davidovi.Unavene zatváram viečka a lúčim sa.
FREDO:
Vošli sme oknom dovnútra nachystaný so zbraňami.Prehladali sme celý dom.Našli sme všetkých pokapatých vaľajúcich sa pozemi jak psy.Na posteli bolo rozvalené najväčšie hovädo David s vytieknutým mozgom.On bol nechutný aj zaživa nieto ešte takto mrtvo.Videl som ako Jusin stále nervóznie, otáča telá a hľadá Caroline.No keby sa stalo toto mne čo jemu ja už som na práškoch.Kopem do tich hnicích tiel a vzdávam to.Sadol som si na gauč a zobral wisky čo bolo položené na stole.
,,Fredo.Mám ju!!! Našiel som ju!! Pod kurva rýchlo sem." no konečne, lenivo som sa postavil a pratal som sa za jeho hlasom
,,Dopiči švihni možno už je neskoro." zaziapal rozzúrene Justin
,,Pokoj je len 6." odfrkol som a konečne som dorazil do kúpelne
,,Ježišikriste!!" skoro som sa zadusil vlastnou slinou.
Caroline ležala vo vani plnej krvi.Bola bledá vôbec sa nehýbala.Viac než jasné že je tuhá.
,,Pomôž mi a nečum tak." zaúpnel Justin
,,Kamoš ty to nechápeš? Je mrtva.Total, na sračky, najvác mrtva.S tým sa nedá už nič robiť."
Justin ma nepočúval.Vytiahol ju z vane a dal si ju na ruky ako nevestu.
,,Kde je tu nemocnica?" zrúkol po mne
,,Boha a čo som tu doma? "
,,Zisti to!"
Vytiahol som mobil a hladal GPS.
,,Dobrých 5 minút odtiaľto."schoval som mobil do kapsy
,,Ty to zvládneš láska, verím ti."Justin pohladil Caroline po vlasoch a vykročil do cesty
Taká kratka :33 Hope U like it. Čo myslíte prežije to Caroline alebo nie? Ak to neprežije čo bude s Justinom? Myslíte že sa zabije? :D -uvidíme,uvidíme
-Monika