(7)

750 21 4
                                    

JUSTIN:

Zobudilo ma hrozné búchanie z dola , neochotne som sa prevrátil a narazil do niečieho tela bola to Caroline ktorá ešte spala vedľa mňa bola taká krásna aj keď spala ako to je možné ? Postavil som sa z postele a prikryl ju aby jej nebola zima , vošiel som do kúpeľne umyl som si zuby , opláchol tvár , vlasy prehrabol rukou a vošiel na späť do mojej izby kde si stále sladko odfukovala Caroline . Vytiahol som zo skrine moje sive gate a na vrch som si nič nedal ved je sobota a je leto . Ešte raz som sa pozrel na Caroline a pri pohľade na nu sa mi kútiky úst zvihly do hora zatvoril som za sebou dvere a šiel dole odkiaľ sa šíril ten buchot. Keď som pišiel na prízemie neveril som vlastným očiam všetko bolo upratané krásne vyleštené a voňavé , premiestnil som sa do kuchyne a za stolom sedí zničený Fredo nad tým som sa musel poriadne zasmiať ! " čo ti je smiešne Bieber ? " otočil sa ku mne s nenavystnýn pohľadom "ty ! lebo vyzeráš jak keby si makal celú noc čo sa ti kurva Fredo stalo ? " nemohol som udržať smiech a smial som sa ako postihnuta myš dalej (:DDDDDDD) "vieš čo?? to že som to tu vsetko upratal a vyleštil drahý Bieber pokiaľ si ty preťahol dajakú štetku daľšiu tak sa moc nesmej lebo keď sem prídu všetci chalani tak vás všetkých ten smiech prejde čo vám poviem " zodvihol sa zo stoličky a šiel do svojej izby. Ja som sa naňho díval ako na nejakú vyoranú myš čo tým ako kurva myslel čo sa zase deje ? Radšej som to nechal tak a vybral panvicu ,do nej som rozbil 10 vajec ,nakrájal šunku na malé kocky a dal to do panvice pomaly sa mi začala robiť praženica pre mňa a pre Caroline.

Caroline:

Zobudila som sa na krásnu vôňu praženice. Tak som hneď vyskočila z postele ale Justin tam už nebol kde by mohol byť ? žeby varí ? to neni možne . Rýchlo som postala krásne posteľ vošla do kúpeľne a dala si rýchlu sprchu trozku som sa upravila v zrkadle a odmaľovala sa veď nebudem chodit namaľovaná od včera ako nejaká štetka ne ? . Vbehla som do izby a rovno do šatníka Justina vybrala som si s neho čierne tričko to som si obiekla a nechala si len gačky spavila som si drdol a sla dole po schodoch, dole sa uz rozliehali hlasy chalanov bplo ich tam viac ako som si myslela a poznam s nich len 2.

JUSTIN:

S chalanmi sme prebierali to čo nám Fredo mal povedať dosť nás to zaskočilo keď nam povedal že musime mať ešte dvoch členov do domu lebo inak to tu zavru ! "Aha aka sexica prišla zhora" začal pískat Chris a díval sa na ňu , bola tak hrozne krasna a sexy tie jej dlhe nahé nohy ach . Všetci chalani sa pozerali len a len na ňu. "Ahojte chlapci čo máme na raňajky som hrozne hladná a tu už niečo krásne vonia" krásne sa na nás usmiala a prezrela si celého Chrisa a pri tom si zahryzla do pery naštvalo ma to kurva ! "ahoj zlatko , poď spravil som ti praženicu" krásne som sa na ňu usmial a pribižil sa k nej nech Chris vidi že je to moje mäsko ! "Justin si veľmi zlatý " odpovedala a dala mi krasnu pusu na pery ja som ju chytil za zadok a zdvihol ju na kuchynsku linku hneď si okolo mňa omotala nohy a zahryzla mi do spodnej pery na čom som zavzdichal rovno do jej úst . "no nehovor Bieber že ju chceš ako hneď teraz pred nami pretiahnuť už si zošalel ? " Fredo nás vyrušil a začal sa smiať . Nechal som ho tak a ďalej sa venoval Caroline ktorá ma chytila za môj ud a pošepkala mi do ucha " no čo bude s tym meranim?" chytila mi do pier môj lalôčik a jemne ho obkusavala . "Dievča ty si božké, nedala by si si takú 5 so všetkými s nami ?" Postavil sa Chris a prišiel k nám , chytil ju za rameno. Nemohol som to zniesť hneď z otočky som mu vrazil rovno do ksichtu zvalil sa na zem ako hnilý zemak .......

VEĽMI PEKNE ĎAKUJEME ŽE ČÍTATE NAŠU PERVERZNÚ STORY !! :D:D VEĽMI NÁS POTEŠILI KOMENTÁRE A VOTE ĎAKUJEME VÁM BUDEME SA SNAŽIŤ BYŤ LEPŠIE ! VAŠE DVE KANIBALKY VLADKA A MONIKA <3

Vlhká Bombáá !Donde viven las historias. Descúbrelo ahora