Caroline :
Zobudili ma silne lúče ktoré mi dráždili moje oči. Nepokojne som zavrčala a otočila som sa na druhú stranu a neuvedomila som si že vedľa mňa leží Justin a nechtiac som pristála na jeho lici mojimi peramy.
Justin :
Bol som hore a len tak som odpočíval vedľa Caroline ktorá nespokojne zavrčala a prehodila sa ku mne a jej pery sa prilipili na moje lico. Jemne som za na tym pousmial a chytil som ju a prevrátil som sa nad ňu . Bola vyplašená , nečakala to mohol som si to myslieť !
"Dobré ráno princezná ! " dal som jej bozk na nos.Len privrela oči a a ja som ju znova a znova bozkával.Nakoniec som ju nechal a ona končne povedala:,,Dobré ráno miláčik."po tomto som vždy túžil.večer si s ňou lahnúť do postele a ráno sa zobudiť po jej boku.Pobozkal som ju ešte na čelo a šiel som sa do kúpeľky umyť.
Caroline:
Justin šiel zrejme do kúpeľky.Ja som bola už veľmo hladná a tak som vyšla z jeho izby po schodoch že by som si dačo zajedla.V kuchyni som uvidela Freda jak popíja pivo hned poránu.Chcela som ho napomnúť ale aj tak by to bolo na dve veci len by ma zahrjaknul a nepotrebujem si ho nejako znepriatelit.Tak som sa s niím len pozdravila v chladničke som čo to polačovala a hačla si na stoličku že sa najem.V tom však zazvonil zvonec a mojej rozpravky o dokonalých raňajkách bol koňec.Vstala som a neochotne som sa šuchtala k dverám,kdže Fredo mi to ako pravý džentlmen prikázal.Rozchľapila som dvere dokorán a chcela som zanadávať no keď som zbadala to čo som zbadala skoro ma vystrelo...
Tom:
Nasral ma Ollyndo nech si nemyslí že ja to tak neham že mi bude obrabat moju pôdu.Ja som mal mať Mellindu nie on kurna.čo to ta idem do baru a niečo vymyslím a rovno to zapijem.
Cesta bola jaksi dlhá a keď som konečne našiel vhodný bar vybral som sa ta.Jak najväčí boss som sa usadil do boxu se samími pipkami ktoré sa na mňa hneď vrhli no ja som ich slušne odmietol:,, Dámy,dáámy!!! Dneska,až po prvom kole." tie sa hned rozbehli a doniesli mi fľašu voľajaku voľačoho cipana ani už neviem čoho jedine vjem že žbrnda to bola rádna.Ta som popil čo to zo fľašu a pol a potom sme sa z dievčatkami zahrali na trénera a moju sestru....
Približne o pol na neviem koľú som sa staval.
,,Jooj,že baby ma bolí hlava jaksi už,asi som sa prežral masa čo sme mali na obed." šiel som vonka z toho baru plneho kurvenstiev ači ti nebolo už rano?! pratal som sa do auta.Jooj ale nevedel som ani odemknúť ho.Nejako keď som to zvládel ta som štartoval podivne som sa rozhodol že ta nepojdem domov mati ma vela starosti a nahodou tam bude uhmmmme on s mel a
uhhmmm asi sa pogrcaam.Dem za biberem a caroline nech ma opatria lebože mi to dluži za ty matkine náreky.
Caroline:
"Justinnnnnnnnnnnnn!!!Máš tu nááávšteeeevuuuuuuuuuuu!!" pratala som sa z dveríí a čakala som kym jus zíde a povyprava sa s tym čudákom smradlavym zalekeholovaným.
,,Caroline však to je tvoj brat a zrejme nieje v normal stave.Pome šup sem potrebujem s nim pomôcť šak sa to ledvi hýbe." hned som došla za Justinom a znova čumela na toho týpka.Toto že je môj brat? Neverím!!!
<33