Ahojte ,prosím píšem novú story tak si ju prečítajte ;)
http://www.wattpad.com/30226441-to-o-ns-rozdelilo-teraz--ns-neskr-navdy-spoj-
♡♡♡♡
Justinov pohľad :
"Caroline vydrž to prosím " kričal som ako zmyslom zbavený a moje slzy stekali vodopádom.
"Justin musíme ju odviezď k Derekovi , nie do nemocnice budeme mať potom prúser" s plaču ma vyrušil Fredo ktorý bol viac rozklepaný ako ja a ešte šofèroval.
"dobre, ale pohni si" zavrčal som naň ho a skúšal Caroline či má tep už jej čím viac a viac slabol .
"sme tu " skričal Fredo a vyliezol z auta pomohol mi s Caroline a vbehli sme do Derekovej vily.
"Derek kde si ? ziapal som po celom dome" po schodoch sa valil zľakaný Derek s veľmi veľa otázkami ale hned som ho zastavil a povedal všetko čo sa stalo, odniesol ju do hosťovskej izby a šiel ju vyšetriť ,konečne som pokojný lebo viem že Derek ju zachráni sadol som si na gauč a čakal som tu už 1 a pol hodiny ale stále nič už som zas znervoznel .
"áááu" počul som Carolin hlas mojim telom prešlo milión voltov. Doslova som do izby vletel a videl ju celu od krvi aj Dereka ako jej zastavuje krvácanie"Justin, rýchlo mi dones plachty z kúpelne hrozne začala krvácať a upadáva mi do spánku a zakrič na Freda nech zavolá rýchlo Polovi nech všetko prinesie na veľmi vážny prípad krvácania a upadá mi do spánku , bol som zmätený a nič som nepočul ale na šťastie bol tam Fredo a hneď vytáčal Povla.
prepáčte že je krátka ale píšem ju na fone a chcela som vám už dať nejakú časť :) dúfam že sa vám páčila
VLADUŠ ♡♡