12.Deo: Nije ga Briga

324 15 0
                                    

"Because you don't abandon the people you care about"

"Because you don't abandon the people you care about"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

     "Ja sam njemu samo teret," rekla sam. "On jednostavno ne želi moju prisutnost. Znaš, sve što sam ikada htela je da ga volim, a on izgleda nije to hteo, sve što sam želela je da ga usrećim, ali izgleda da on nije hteo biti srećan. On me jednostavno ne želi kao osobu, i ja to ne mogu promeniti, mislim mogu pokušati ali na kraju, ja sam dalje ja, i to je stvar koju on ne voli. I to je sranje!", pognula sam glavu.

...

     Odjednom se čulo zvono na vratima, Dean se ustao i otvorio vrata.

     "Dean, gde je ona?!", naglo se ustajem sa kauča čim mu čujem glas. On zaobilazi Deana i prilazi mi.

     "Šta ti radiš ovde!", odaljavala sam se od njega.

     "Šta JA radim ovde?!", počeo je. "Kylie...", približavao se.

     "Prekini! Ne prilazi mi! Prekini!", vikala sam.

     "Kylie, stvarno moram da..."

     "Začepi!", razdrala sam se.

     "Nemoj mi govoriti da začepim! Jer i sama znaš da neću. Ne dok ti ne kažem šta imam."

     "O moj Bože, Ian. Samo ućuti i izađi napolje.", odmahnuo je glavom. Bio je i uporan.

     "Saslušaj me, molim te!", znam da sam morala, ne mogu protiv njega. Sela sam nazad na kauč, a on prekoputa mene. Dean je sve pomno posmatrao sa vrata.

     "Žao mi je.", počeo je da plače.

     "Odlazi.", zatvorila sam oči dok sam pokazivala ka vratima.

     "Nije mi značila ništa, okej? Ona nije ta koja mi se sviđa, ti si.", i dalje je plakao.

     "Ian, izlazi napolje!", usne su mi zadrhtale. "Izađi iz mog života! Ne želim više nikad da te vidim!", povisila sam ton, udarajući ga po ruci.

     "Ne traži to od mene. Molim te! Zeznuo sam, znam da sam jebeno zabrljao, ali molim te ne ostavljaj me.", prošaptao je.

     "I ti se meni sviđaš. Ali ne mogu biti s tobom nakon ovoga.", prošaptala sam, dok mi je jedna suza skliznula niz lice.

", prošaptala sam, dok mi je jedna suza skliznula niz lice

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

     "Priznajem da sam te iskoristio. Bila si osetljiva i slaba, a ja sam to iskoristio, ali to me ne čini lošom osobom, zar ne?", ćutala sam. "Pokušao sam ti odoleti, ali ti si me vukla k sebi. Kao da si želela da te iskoristim. Kunem se da nisam hteo, nisam te hteo povrediti.", ustao se sa kauča i krenuo ka izlazu.

     Zastao je na sekundu i okrenuo se ka meni. "Samo želim da znaš da mi nije žao zbog onoga što smo uradili.", Dean je zatvorio vrata za njim i seo pored mene.

     Lupio je šakom o sto. "Rekao sam ti, Kylie. Rekao sam ti, ali me nisi htela slušati. Rekao sam ti da budeš pažljiva! Sada kada te je iskoristio nećeš mu trebati više."

     "To nije istina!", poricala sam. "Da je istina, ne bi došao ovde po mene!"

     "Istina je, Kylie! Što misliš zašto je odmah potrčao drugoj devojci posle tebe, i to ne bilo kojoj, tvojoj sestri

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

     "Istina je, Kylie! Što misliš zašto je odmah potrčao drugoj devojci posle tebe, i to ne bilo kojoj, tvojoj sestri. Zar ne vidiš da ga nije briga?!"

     I tada sam shvatila, njega nije briga više, verovatno ga nikada nije ni bilo. A što je najtužnije je to što sam mu ja zamalo poverovala.

Beautiful CrimeWhere stories live. Discover now