"There was a long pause and then the lightest, warmest, moth's brush of lips over hers. It was the sweetest kiss she'd ever had and then the sexiest"
Naš plan je zahtevao da obučem haljinu dovoljno lepu za Gala događaj a ja sam pristala bez razmišljanja. Obukla sam crnu dugačku haljinu do poda s prorezom na strani. Imala sam pištolj skriven na drugoj nozi, ispod haljine u futroli.
Leo je konobar koji pokušava dobiti informacije preko osoblja domaćina.
Kada sam ugledala Damona u odelo, bila sam impresionirana. Odavno ga nisam videla ovakvog. S osmehom, rekao sam. "Pa, zar nisi šarmantan?"
"Ni ti nisi loša.", odgovorio je, flertujući.
Sa Leom na mestu gde služi goste, a ja i Dean pretražujemo ljude, sve je išlo glatko.
"Izgleda kao da je u šezdesetim godinama, bez sive kose na vidiku. Možda visoka, s mlađim muškarcem na ruci.", rekao je Damon.
Znala sam da ako me duže bude posmatrala, prepoznala bi me, zato je moram prva naći.
Prevrnula sam očima. "Naravno. Nije kao da ovde nema stotinu drugih ljudi koji odgovaraju tom opisu.", rekla sam.
Nisam ga gledala dok sam govorila; držala sam oči na gomili, a za tren, shvatila sam da skoro svi plešu na valcer na podijumu. Nas dvoje nismo bili uklopljeni.
"Hajde.", rekli sam, okrenuvši se k njemu. "Zaplešimo. Možda ćemo je naći na podijumu."
"Uh, nema hvala. Misliš da znam plesati to sranje ovako?"
Povukla sam ga za sobom bliže sredini. "Nije tako teško. Sve što trebaš učiniti je govoriti jedan-dva-tri u svojoj glavi i koračati okolo kao da si na rubu kutije. Čak ću voditi ako se ne možeš biti muško i učiniti sam."
Mislila sam da će Damon komentarisati, ali nije. Stavila sam ruku u njegovu i nježno ga držala na njegovom srednjem delu torza. Bilo je neugodno, u početku, ali posle, se poboljšalo.
Zatim sam je ugledala. Izgledala je isto kao i kad se suočila s njom ranije ove godine.
I bila je na putu prema nama, ne gledajući ni jednog od nas, ali ipak preblizu.
Damon je takođe primetio. "Sranje.", promumlao je.
Nas dvoje smo gledali okolo da našemo izlaz, ali smo bili okruženi plesnim parovima.
Jedna luda ideja se pojavila u mojoj glavi ."Poljubi me!", rekla sam.
"Št..."
Prekasno. Bila je dovoljno blizu da me prepozna, pa sam pribila Damona uz sebe sve dok nam se usne nisu srele.
Bila sam iznenađena. Nekako sam očekivala grub, neugodan poljubac, ali ono što sam dobila bilo je suprotno. Usne su mu bile ugodno meke, a njegove ruke su čvrsto držale moj struk.
Gospođa je prošla bez pogleda. Odmaknula sam se od njega kad sam je izgubila iz vida.
"Idemo po Lea.", promumlala sam, pokušavajući očistiti moj um i ostati skontentrisana na zadatak.
Pročistila sam grlo. "Imam je na vidiku."
Mogla sam da osetim Damonov pogled na meni dok sam odlazila.
A/N
Napokon sam se vratila. Nadam se da će nastavci biti sada češći. Bila sam baš zauzeta, mnogo mi se stvari izdešavalo i jednostavno nisam imala želju da pišem više, čak sam i u jednom trenutku mislila da izbrišem priču. Ali sad sam se vratila, i imam baš dosta inspiracije.
YOU ARE READING
Beautiful Crime
Teen FictionOna je bila najbolja stvar koja mu se ikada desila. Milostiva, opraštajuća, simpatična...i znate šta je on uradio? Apsolutno je uništio. WARNING ⚠: Ova knjiga sadrži seksualni sadržaj, psovanje i nasilje. All Rights Reserved © xivanadaprincessx The...