"All the roads you took to came back to me. So I'm following the map that leads to you. The map that leads to you"
"Kylie?", reči su same izašle iz mojih usta čim sam je ugledao.
Prišla je kauču i povukla Cheryl za ruku. "Hajde, Cheryl. Idemo."
Kad su krenule ka vratima, uhvatio sam Kylie za ruku.
"A kuda misliš da si krenula?", upitao sam je.
Cheryl je zastala na tren, ali je Kylie klimnula glavom i ona je napustila prostoriju.
Kylie's P.O.V.
"Moram da nastavim da se krećem. Ne smem se zadržavati na jednom mestu, a ovde sam već dovoljno da me pronađu.", objasnila sam mu.
"Ti ne ideš nigde bez mene, mlada damo.", evo nas ponovo.
"Znaš šta? Tako sam umorna od tvojih sranja.", počela sam da se derem na njega.
"O, stvarno, ti si ta koja ne ume da se odbrani od sopstvene sestre, šta misliš da od Damiana možeš?", upitao me je.
"A šta ti me kao možeš odbraniti od njega? On bi već bio mrtav da stvarno možeš.", rekla sam podizajući glas. "Plus, ti si kriv za sve ovo. Ništa se od ovoga ne bi desilo da me ti nisi naterao da ga..."
Prekinuo me je. "Samo prestani cviliti, ponašaš se kao mala kučka. Čak i ne znam zašto sam želio da te nađem i vratim nazad kući.", više nisam mogla zadržati suze, Damon je ovaj put otišao predaleko.
Dok su mi suze padale niz obraze, Damon je shvatio što je uradio. Pokušao je da me uhvati za ruke, ali sam ga odgurnula i otrčala napolje.
Damon je krenuo za mnom. "Ky, žao mi je samo dođi ovamo, da možemo razgovarati.", krenuo je ka mom automobilu, ali sam rekla Cheryl da krene.
Nakon vožnje nekoliko minuta, stigle smo na aerodrom.
"Pa, što se tačno dogodilo?", upitala me je Cheryl čim smo se smestile u avion.
Duboko sam udahnula, a onda sam joj objasnila šta se dogodilo i zašto sam izašla.
...
Čim smo stigle u Minhen. Odlučila sam da pogledam svoj telefon, imala sam 12 propuštenih poziva, 29 poruku i 5 govornih poruka i sve su bile od Damona. Poslušala sam nekoliko govornih poruka. "Ky, žao mi je. Molim te, nazovi me."
"Ky, nedostaješ mi. Otišao sam predaleko, molim te vrati se kući. Obećavam da ću te štiti svojim životom ako budem trebao."Sve ove poruke su bile od pre nekoliko sati, i na moje iznenađenje, nije bilo novijih poziva ili poruka od Damona. Počela sam da mislim da je stvarno odustao.
...
Damon's P.O.V.
"Izvinite, da niste slučajno videli ovu devojku?", prišao sam nekim devojkama.
BẠN ĐANG ĐỌC
Beautiful Crime
Teen FictionOna je bila najbolja stvar koja mu se ikada desila. Milostiva, opraštajuća, simpatična...i znate šta je on uradio? Apsolutno je uništio. WARNING ⚠: Ova knjiga sadrži seksualni sadržaj, psovanje i nasilje. All Rights Reserved © xivanadaprincessx The...