"Sometimes words show what your truly feelings are, no matter how hard you try to hide them"
"Kako se zoveš?", prišao mi je neki momak.
"Ne znam.", slegnula sam uzimajući gutljaj vodke.
"Ko ti je to uradio?", upitao je.
"Šta to?", nasmejala sam se, zubi su mi cuknuli o bocu votke koju sam držala u rukama.
"Pa čije ime te nateralo da toliko piješ da zaboraviš svoje?"
"Moje!", okrenula sam se kao i momak pored mene.
Ian. Nisam ni najmanje iznenađena.
"Ne laskaj sebi!", okrenula sam se nazad uzimajući još jedan gutljaj.
"Hajde! Šta čekaš?! Gubi se!", momak se uplašeno ustao sa stolice i nestao u gužvi.
Ian je seo pored mene, a ja sam samo prevrnula očima. Šta hoće sad?
"Vidi...Želim da ti se izvinim. Nisam ni trebao da se zaljubim u tebe na početku...prokletstvo, sada želim da te nikad nisam ni upoznao. Samo smo trebali biti prijatelji. No, nekako, na neki način, uspeo sam da se zaljubim u tebe. Kako sam bio glup, Bože. Ti nikada nisi trebala saznati o mojoj idiotskoj simpatiji prema tebi. Ali jesi, i sada smo ovde, delujući kao potpuni stranci, raspadamo se.", počela sam da se smejem ne verujući šta mi je upravo rekao.
Pre samo nekoliko minuta me je poljubio, hteo me je nazad. A sada? Sada sam ja za sve kriva što se desilo između nas.
"Zašto si me poljubio?", pogledala sam ga. "Ne možeš me samo tako poljubiti, a zatim mi reći da sam ja kriva za sve!", gubila sam strpljenje. "Znao si da sam se zaljubila u tebe, a ti si se samo igrao sa mojim osećanjima. Zašto sam zaslužila to?", ustala sam se. "Jebeno te mrzim, Ian-e Damon Smith. Prezirem te.", rekla sam sasvim smireno i ravnodušno.
Gotova sam! Završila sam s njim!
...
"O moj Bože, Ian! Šta hoćeš sad?! Ne želi da te vidi, čoveče!", Dean mu je objašnjavao.
Ponovo je došao. Šta hoće više čovek od mene?! Sinoć je rekao sve što je imao.
"Molim te, Dean! Moram da je vidim! Ako si mi drug, uradićeš mi to. Molim te."
Dean ga je pustio, normalno. Ipak mu je on kao brat.
"Kylie, žao mi je što sam povredio tvoja osjećanja i zbog onoga što sam rekao sinoć, žao mi je što ja nisam ono što tražiš i što nisam tvoj momak iz snova. Žao mi je što me toliko mrziš i što sam neugodno lud...", odlučila sam da ga prekinem.
"Povredio si me!", glas mi je zadrhtao.
"Znam i žao mi je zbog toga. Povredio sam sebe takođe. Ne mogu promeniti prošlost i ono što sam uradio i rekao. No, sve što mogu je obećati da neću napraviti istu grešku koju sam učinio, bez obzira što se dogodi. Znam da je jedna moja greška sve promenila. Slomila je naš odnos.", spustila sam pogled.
Oči su mu suzile, i moglo se videti da je iskren.
"Molim te, vrati se! Nemoj me kažnjavati tako! Stvarno mi nedostaješ. Ne mogu živeti bez tebe. Umreću. Trenuci koje smo proveli zajedno su mi dali život, a sada kada si otišla nemam razloga da živim. Molim te, vrati mi se!", ako je stvarno spremam da se ubije zbog mene, onda mu je stvarno stalo.
Ali ne smem dozvoliti sebi još jedno poniženje, još jedno slomljeno srce.
"Vratiću se...ali pod jednim uslovom!", na njegovom licu se ocrtavala sreća. "Zapravo dva!"
"Reci, bilo šta!", bio je uzbuđen.
"Prvo, želim da budemo samo prijatelji, okej? Želim da se sve vrati na staro kako je i nekad bilo.", malo se namrštio, ali je potom pristao.
Moglo se videti da mu je zasmetalo malo. Ako mu je ovaj i malo zasmetao, na sledeći će da poludi.
"A drugo...", odugovlačila sam.
"Hajde, reci! Ne može sigurno biti gore od ovoga?", oh, nemaš pojma...
BINABASA MO ANG
Beautiful Crime
Teen FictionOna je bila najbolja stvar koja mu se ikada desila. Milostiva, opraštajuća, simpatična...i znate šta je on uradio? Apsolutno je uništio. WARNING ⚠: Ova knjiga sadrži seksualni sadržaj, psovanje i nasilje. All Rights Reserved © xivanadaprincessx The...