"Maybe hell is not a place, it's just a matter of choice."
5 Months Later
Kylie's P.O.V."Šta, dođavola?", promumlala sam.
Probudila sam se na sred autoputa, ne shvatam. Bili sam kod njih pre 5 minuta. Počinjem šetati i ubrzo ugledam neki auto. Trčim brzo, zaustavljam to auto i ugledam Damona.
"Damon!", vrisnula sam.
On izlazi iz auta, trči prema meni i grli me. Tako me ja stisnuo da nisam mogla disati. "Auu."
Pustio me je. "Jesam li te povredio?"
"Ne, samo moja rebra.", nasmejala sam se.
"Ne shvatam, mislili smo da si mrtva."
Slegnem ramenima, gledajući dole. "Osećam se kao da me je neko upravo izvukao iz pakla.", on se nasmešio.
"Drago mi je što te ponovo vidim."
"Takođe.", kažem s malim osmehom. "Gde je Leo?", setila sam se svog momka.Damon je spustio glavu. "Verovatno je onesvešćen u nekom hotelu.", rekao je.
"Mogu li ga videti?", rekla sam, a Damon brzo klimne glavom i krene prema vozačevoj strani.
Odmahnula sam glavom gledajući prazne boce alkohola "Ovo nije ništa.", rekao je, gledajući me.
"Koliko dugo me nije bilo?", upitala sam ga, grlo mi je bilo suvo.
"Ummm...oko 5 meseci. Zašto?"
"Osećam se kao da je prošlo 50 godina.", rekla sam dok sam gledala u daljinu.
Do hotela smo se vozili u tišini. Damon me stavlja iza sebe u slučaju da je Leo užasno pijan. Leo je bio na kauču, jecao je što se činilo nekontrolisano. Brzo krenem prema njemu i dodirnula sam ga. Podignuo je pogled, a zatim se brzo odmakao od mene.
"Ovo nije smešno, Damone!", vikao je na njega.
"Leo!", Damon je povisio svoj ton. "Ovo je stvarno Kylie."
"Kylie? Jesi li to stvarno ti?", klimnula sam i brzo krenula prema njemu i čvrsto ga zagrlila.
"Ky, ne razumem."
"Niko od nas ne razume.", promrmljala sam u njegovo rame.
On odmahne glavom i sedne na krevet pored tebe. Naša lica su udaljena nekoliko centimetara, mogu namirisati alkohol. Nagnem se i poljubim u ga da okusim viski i slane suze.
Ubrzo sam legla sam pored njega, da osetim njegovu toplinu utonu, dok su me njegove ruke štitile. Ne mogu spavati, jer svaki put kada zatvorim oči, vidite to užasno mesto i sve šta su mi radili tamo. Ali mi ne smeta slušati njegov neprestano disanje. Ostaću ovako dok se ne probudi.
KAMU SEDANG MEMBACA
Beautiful Crime
Fiksi RemajaOna je bila najbolja stvar koja mu se ikada desila. Milostiva, opraštajuća, simpatična...i znate šta je on uradio? Apsolutno je uništio. WARNING ⚠: Ova knjiga sadrži seksualni sadržaj, psovanje i nasilje. All Rights Reserved © xivanadaprincessx The...