"Welcome in a new world, a world of strange things, where madness is the key"
Pogledala sam se u ogledalo i nasmešila se. Izgledam fantastično. Obukla sam se kao Christina Aguilera za Noć Veštica. Idem na Ianovu žurku.
Noć veštica mi je jedan od omiljenih praznika i neću ga provesti sama. Ovo je jedan jedini put u godini da dobre devojke kao ja mogu se obući kao prostitutke, a da nam niko ništa ne prigovori. To je cela poenta ovog kostima.
Svi misle da sam ja jedna od nevinih devojaka, dosadna. Ali to će noćas da se promeni.
...
Damon P.O.V.
Gledao sam kako ljudi počinju ispunjavati moj stan. Lagao bih kada bi rekao da ih sve poznajem, ali ako neko zna kako napraviti dobru žurku to sam ja. I izgleda da su to svi znali.
I tada sam je ugledao, Kylie. Oči su mi se raširile dok sam je odmerio od glave do pete.
Imala je sada plavu kosu sa crnim pramenovima. Verovatno je bila perika, jer znam koliko mrzi da se farba. Ne bi promenila svoju crnu kosu za ništa.
Na sebi je imala top sa crvenim i belim prugama. Pantalone su joj bile kožne i šuplje između noga. Videle su joj se crvene gačice. A sa sobom je vukla kožnu jaknu. Izgledala je fantastično.
Kylie P.O.V.
"Hej, Kylie!", iza sebe sam čula topao glas.
Okrenula sam se i ugledala Deana, bio je obučen u odelo, bio je baš sladak.
"Želiš li da plešeš?", Dean me je uputao pružajući ruku kao pravi džentlmen.
Nasmešila sam se i pristala.
Damon's P.O.V
Gledao sam kako ona i Dean idu na plesni podijum.
Nisam mogao verovati, od svih momaka u prostoriji, Dean je bio zadnji za kojeg sam očekivao da će je uzeti od mene.
...
Otišao sam do kuhinje i uzeo nešto za piće. Gledao sam kako joj se telo pomera u ritmu muzike, ljuljala je bokovima, nikad je nisam vidio ovakvu, kao da nije ona.
Izgledala je super, ali mi se nije svidelo sva ta pažnja koju je dobijala od svakog momka u prostoriji.
Otišao sam do nje, zgrabio je za ruku i odvukao je u kuhinju. "Što je ušlo u tebe?", pitao sam.
"Ne znam o čemu pričaš!", slegnula je ramena.
Ova devojka me izluđuje.
"Jesi li videla kako te momci odmeravaju? Bulje u tebe kao da si komad mesa!"
Okrenula se ka meni, pogledala me je u oči i rekla, s veoma ljutitim glasom. "Kao da je tebe briga!"
"Kao da je mene briga?! Budući da u poslednjih nekoliko dana se zaljubljujem u tebe, želim te. Čak i flertujem s tobom, ali naravno ti to ni ne primećuješ. Zato što mi je stalo do tebe, želiš li da nastavim dalje? Zato što mogu! Celih sat vremena!", rekao sam.
Kylie P.O.V.
"A ja?! Ja sam se zaljubila odjednom, jedan dan smo bili samo prijatelji, a drugi dan si me gurnuo uza zid, dok sam pokušavala rastrgnuti tvoju ode...", odjednom me je poljubio.
On me je poljubio kao da niko ne gleda, kao da je sam bila sve što mu je ostalo na ovom svetu-kao da me je volio. I to me je uplašilo.
Naglo sam se odvojila, lupila mu šamar, a zatim pobegla od njega.
..."Kako se zoveš?", prišao mi je neki momak.
"Ne znam.", slegnula sam uzimajući gutljaj vodke.
"Ko ti je to uradio?", upitao je.
"Šta to?", nasmejala sam se, zubi su mi cuknuli o bocu votke koju sam držala u rukama nosila.
"Pa čije ime te nateralo da toliko piješ da zaboraviš svoje?"
"Moje!", okrenula sam se kao i momak pored mene.
YOU ARE READING
Beautiful Crime
Teen FictionOna je bila najbolja stvar koja mu se ikada desila. Milostiva, opraštajuća, simpatična...i znate šta je on uradio? Apsolutno je uništio. WARNING ⚠: Ova knjiga sadrži seksualni sadržaj, psovanje i nasilje. All Rights Reserved © xivanadaprincessx The...