9.Deo: Ne Ponovo

400 19 6
                                    

"Sometimes things seem wrong, or maybe it's the right way in which they should be"

"Sometimes things seem wrong, or maybe it's the right way in which they should be"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Justin?!", šta on radi ovde?

"Kylie treba da pričamo."

"Nemamo o čemu!", krenula sam, ali me je jače stisnuo ruku. "Justin, to me boli!", šta nije u redu sa njim.

Odjednom se Damonova šaka našla na Justinovoj faci.

"Nikada više da si je tako jebeno dotakao!", bio je stvarno besan.

Justin je bez razmišljanja vratio udarac. Smejao se dok je brisao krv sa usana. "Zar si me već zamenila, ti mala kurvice!"

Damon ga udari još jednom u vilicu pre nego što je Justin pao na tlo.

"Damon!" vikala sam, okrenuo se, i krenuo ka svom motoru.

Ignorisao me je, obukujući svoju crnu, kožnu jaknu.

"Damon!", ponovo sam ga dozivala, trčeći za njim. "Nadam se da se sećaš da živimo zajedno i da si ti moj prevoz!"

Okrenuo se, krv mu je curila iz donje usne, obrazi su mu bili svetlo crveni, a oči su mu sada bile tamno-plave.

Izdahnuo je, hodajući prema motoru i sedajući na njega, čekajući mene.

"Što je to bilo?!", vrištala sam čim stala ispred motora.

Opet me je ignorisao, oštro je protrljao malo krvi koja je izašla iz njegovih usana. "Imam maramice.", odmahnula sam glavom, vadeći maramice iz svoje jakne.

Uzeo je jednu maramicu i pritisnuo je uz usne.

"Sad mi reci zašto si ga jebeno udario?", ugrizala sam se za donju usnu. Ljutito me je pogledao i promrmljao nekoliko reči sebi u bradi. Lupila sam rukama o motoru. "Ne čujem te, a sada mi reci zašto si to učinio!"

"Jer nisi zaslužila to što ti je uradio, a ja ga nisam hteo pustiti da se izvuče s tim.", promrmljao je. "Osim toga, zašto je tebe briga?"

"Jer...", izdahnula sam. "...jer mi je stalo do tebe, Damon, ne mogu podneti da te gledam ovakvog."

"Nije me briga!", rekao je trljajući oči, njegova ljutnja se brzo zamjenjuje tugom. "Ky, upadaj! Nemam celi dan!", poslušala sam ga, jer mi je povredio osećanja.

...

"Odrasli smo i razdvojili se" rekla je. "Udaljavali smo se jedno od drugo sve više, svakim danom, mrzela sam to pa sam pokušala ignorisati, jer sam mislila da je iz vida, bilo daleko od srca - ali to nije bilo tako i mislim da on mislio na to svaki dan. To je ono što se događa kad odrasteš, zar ne? Ljudi odrastaju, razdvajaju se jer su shvatili ko su i što žele od života i samo zato što su jednom davno videli svoju budućnost u vašim očima, ne znači da će uvek i morate biti u stanju prihvatiti to inače ćete poludeti pokušavajući da trčiš za nečim što nije ni tu više. I ja ne mogu objasniti kakva bol se oseti u grudima i bolje vam je da povučete svoje srce za nekoga ko uopšte ne želi ni da ga drže više."

"Šta to gledaš?", prišao je i seo pored mene na kauč.

Ignorisala sam ga. Stvarno mi je povredio osećanja.

"Šta je sad?", lupio je po kauču.

"Mislim da samo želim da te je briga, i mislim da je to previše da tražim.", okrenula sam se ka njemu. "Tada smo bili mladi i...", prekinuo me je.

"Ali smo se stvarno voleli, zar ne?", klimnuo je i dao mi osmeh koji je napravio moje srce da podivlja. "Čoveče, bio sam toliko lud za tobom."

"Da, kako da ne!", prevrnula sam očima.

"Ti nisi samo neko koga sam voleo tada....Bila si moja najbolja drugarica, budila si dobro u meni i ne mogu zamisliti da te opet izgubim....Možda ne razumeš, ali dao sam ti najbolji deo sebe, i nakon što sam otišao, ništa više nije bilo isto.", odjednom mi je prišao veoma blizu.

     A onda smo se poljubili, a ja sam zapravo uživala

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A onda smo se poljubili, a ja sam zapravo uživala. "Izvini, toliko mi se sada sranja vrti u glavi, da uopšte ne znam ni što radim", odvojio se od mene sav zadihan.

Malo li je znao. Ja sam zaljubljena u njega, mog najboljeg druga, oduvek.

"Da, imam toliko alkohola u krvi da se neću ni setiti ovoga", lagala sam, jer taj trenutak nikada neće izaći iz moje glave.

Damon's P.O.V.

Te noći smo izašli na balkonu, legli smo na ležaljkama i gledali zvezde.

     Te noći smo izašli na balkonu, legli smo na ležaljkama i gledali zvezde

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Takođe smo razgovarali o životu, o našim vremenima zajedno. Možda nismo isti klinci kakvi smo nekad bili, ali neke se stvari nikad ne menjaju....Neke stvari traju, i iako nisam znao što će se dogoditi s nama ili gde idemo, samo sam znao da je ne smem pustiti iz mog života. Ne ponovo.....

Beautiful CrimeWhere stories live. Discover now