"The darkness has a new face. The war is just the beginning"
Moj telefon je iznenada zazvonio. Brzo ga uzmem i odmah se javljam na telefon.
"Halo?", rekla sam.
"Zdravo, je li ovo Kylie Jenner?", čovek pita preko telefona.
"Da."
"Imamo vesti o Damonu.", pomislila sam na ono najgore.
"On nije mrt...otišao, jel' da?", zacvilela sam u telefon.
"Ne, on je budan!", čovek je bio srećan.
Skočim s mesta. "Stvarno! Mogu li da ga vidim?", upitala sam ga.
"Naravno.", čovek kaže i veza se prekine.
Ostanem tiha i okrenem se ka Leu. "Probudio se, Leo. Moj najbolji drug, rekla sam ti da će se probuditi.", odjurila sam da obujem cipele i kaput i istrčala sam kroz vrata. "Dolaziš li Leo?", vikala sam sva uzbuđena.
Leo je krenuo za mnom. Bio je srećan zbog mene, ali mu se nije sviđela činjenica da se Damon vraća u naše živote.
Odvezli smo se u bolnici. Jedino su meni dozvolili da uđem, bila sam nervozna.
Nežno sam otvorila vrata. Samo u slučaju da spava. Sedio je na krevetu, s telefonom u ruci i nešto hrane na krilu.
Zatvoram vrata, i to ga tera da podigne pogled.
"Zdravo.", rekao mi je.
"Bože. Vauu. Damon, stvarno si budan!", rekla sam, trčeći prema njegovom krevetu, tjerajući ga da se vrati u ležećem položaj.
Pogledalo me je zbunjeno. "Damon, izvini. Što sam uradila?", upitala sam, zabrinuto.
Pogledao me je. Oči su mu bile jako plave, bile su tako lepe. Ali sam osetila veoma čudan osećaj u stomaku kad sam ga pogledala u oči.
"Ko si ti?", upitao me je, sreća mi je nestala sa lica, uzrokujući da se moje srce stisne u grudima.
"Ja sam. Kylie. Tvoja najbolja drugarica.", rekla sam.
"Znam ko si, glupačo. Kako bih te ikada mogao zaboraviti?", počeo je da se smeje.
Bez razmišljanja sam ga udarila, a zatim sam omatala svoje ruke oko njega. Nasmejao se ponovno i uzvratio zagrljaj.
"Bože, koliko si mi nedostajala!", šapnuo je.
"I ti meni, tako prokleto jako!", nasmešila sam se i stisnula ga čvrsto. "Kylie. Nikada te više neću ostaviti. Shvataš li to? I stvarno mi je žao, što sam te uplašio sa ovom komom.", trznula sam se na reč koma, zato ga još više držim čvrsto.
"Znam. Samo sam mislila da sam te izgubila. Nikad više ne želim kroz ovo prolaziti.", šapnula sam.
"Znam, Ky.", rekao je.
"Onda, što misliš o maloj osveti?", predložila sam na šta se on samo zloćesto nasmešio.
DU LIEST GERADE
Beautiful Crime
JugendliteraturOna je bila najbolja stvar koja mu se ikada desila. Milostiva, opraštajuća, simpatična...i znate šta je on uradio? Apsolutno je uništio. WARNING ⚠: Ova knjiga sadrži seksualni sadržaj, psovanje i nasilje. All Rights Reserved © xivanadaprincessx The...