"I found you in a lot of places, but in the end the right place for you is inside my heart"
Probudila sam se i videla par plavih očiju da zure u mene.
"Dobro jutro, lepotice.", poljubio me je u čelo.
"Ne zovi me tako!", bila sam nervozna.
"Jesi li još uvek u bolovima od prošle noći?", upitao je.
Slegnula sam ramenima. "Nisam još pokušala da ustanem.", kad sam krenula da se ustanem osetila sam oštru bol u bokovima i butinama. "Ou."
Sklonila sam pokrivač prema dole otkrivajući znakove od ugriza, ogrebotine i modrice po celom telu. "Jesam li spavala s tobom sinoć ili tigrom?"
"Nema razlike, Ky.", namignuo mi je.
Odjednom se otkrio i ustao. "Želiš li doručak?", klimnula sam, dok se on oblačio.
"Dolaziš li?", slegnula sam ramenima, uzela sam svoje donje rublje i obukla ga.
"Bojim se da...Nisam sigurna mogu li da hodam.", rekla sam grickajući nokat, Ian se nasmejao.Pružio mi je svoju košulju koju sam navukla preko glave, a zatim krećem da se ustanem, ali mi ne ide.
"Voou, stvarno sam te uništio, zar ne?", klimnula sam, poljubio me je u obraz, a zatim me podigao u naručje noseći me ka kuhinji.
...
Dok smo doručkovali Dean je uleteo na vrata. Hteo je nešto da kaže, ali njegova srećna faca se pretvorila u zabrinutu kada me je video u Ianovoj košulji. "Vidim da ste bili veoma zaposleni sinoć?"
"Nemaš pojma.", Ian se nasmejao i potapšao ga po ramenu."Izvinite me, ali moram do kupatila.", pošao je gore.
Dean je seo preko puta mene, i dalje je bio zabrinut. "Želim da ti nešto kažem, ali obećaj da se nećeš naljutiti."
"Pričaj!", ubacila sam komad palačinke u ustima.
"Slušaj Kylie, ne želim da te povredim, ako ti se stvarno sviđa Ian, samo znam puno loših stvari o njemu, on je opasan."
YOU ARE READING
Beautiful Crime
Teen FictionOna je bila najbolja stvar koja mu se ikada desila. Milostiva, opraštajuća, simpatična...i znate šta je on uradio? Apsolutno je uništio. WARNING ⚠: Ova knjiga sadrži seksualni sadržaj, psovanje i nasilje. All Rights Reserved © xivanadaprincessx The...