"Everything happens for a reason, and it's my destiny that my world collides with yours."
Vidite tu zgodnu, sada nekako poznatiju devojku. To sam ja. Nekada sam bila niko i ništa, obična luzerka. Bila sam zlostavljana u školi zbog mog izgleda. Jednog dana sam jednostavno odlučila da ne mogu to više da trpim i odlučila sam da se promenim iz korena. Čak i sada kada sam prelepa mlada dama, osećam se nesigurno. Imam taj osećaj kao da će svakog minuta neko početi da me zadirkuje. Ustvari to i rade neki. Nazivaju me kurvom, govore da nosim puno šminke, da se oblačim kao prostitutka. Jednostavno nikako da im udovoljite. Uvek nešto fali.
"Šta misliš o ovoj?", upitala me je sestra, držeći u ruci neku crnu haljinu. Moja sestra i ja smo u tržnom centru tražeći savršenu haljinu za njen rođendan koji se bliži.
Moja sestra, Kendall Jenner, starija od mene godinu dana. Ona je uvek bila lepša sestra. U školi nije imala problema kao ja, nju su svi obožavali. Jednostavno je savršena. Zavidela sam joj. Čak i sada kada sam se prolepšala i dalje joj zavidim. Ona ima to nešto, što ja nikad neću imati. Uvek sam živela u senkama, a ona je bila pod reflektorima. Uvek je bila lepša, pametnija i bolja sestra. Svi bi je zavoleli. A ja, Kylie Jenner, njena mlađa sestrica. Uvek me je sažaljevala, mrzela sam to, ali nikad se nije potrudila da mi pomogne. Ipak sam joj sestra.
"Da, da...Ta je baš lepa", klimnula sam glavom, odgovarajući joj zbunjeno.
"Da...", vratila je haljinu nazad. "To si rekla i za prošle tri. Šta nije u redu?", upitala je zabrinuto, ali ja sam dobro znala da se pravila. Nju samo zanima ona i niko drugi.
"Sve je u redu, samo sam se malo zamislila. To je sve", pružila sam joj veštački osmeh.
"Super. Onda možemo nastaviti dalje", kao što rekoh pravila se, prava sestra bi videla da nije sve u redu i da se pravim.
Ali ona jednostavno ne želi da sluša moje probleme. Svaki put kad bi me pitala šta nije u redu, odgovorila bih sa kratkim 'sve je u redu'.
Nikad nisam shvatila zašto bi se stalno svidela ljudima. Možda po lepoti, ali po ponašanju sigurno ne. Uvek se pravi nevinašce pred svima, ali jedino ja znam kakva je ona zapravo.
"Damon?!", slučajno sam naglas izgovorila to ime. Momak crne kose i plavih oči se okrenuo ka meni. Njegove plave oči su me gledale zbunjeno.
"Ne prepoznaješ me? Ouć. Zar je prošlo toliko vremena?", i dalje je blenuo u mene zbunjeno.
Moglo se videti da mu je bilo neugodno što nije mogao da se seti. Baš kad sam odlučila da mu se predstavim, njegova faca je promenila izraz iz zbunjenosti u širok osmeh.
"Ky?", nije mogao da veruje. "Prošlo je dosta vremena. Kako si?"
"Prilično dobro. Kako ide život?"
"Iskreno, bolje nego što sam očekivao", oboje smo se nasmejali malo nespretno.
"Baš si se promenila. Na tren te nisam prepoznao"
"Da, videla sam"
"Kylie, trebaš mi!", moja sestra me je dozivala.
"Evo me!", doviknula sam. "Volela bih da ostanem i razgovaram, ali stvarno moram da idem"
"U redu je, i ja moram isto. Baš mi je drago što sam naleteo na tebe"
"I meni"
Oboje su krenuli svako svojim putem, on s rečima "Žao mi je" na svojim usnama, a ona s rečima "Opraštam ti"
____________________________________________________________
Okej, mogli ste verovatno da primetite da nema ni Justina, niti 1D. Verovatno ste i ljuti. Ian Somerhalder je savršenstvo bez mane i sigurna sam da će to i shvatiti, jer mi je dosadilo pisati sa Justinom i 1D. Skoro svaka priča na Wattpadu je s njima. Treba mi malo promjene.
Uglavnom, inspiraciju za ovu priču sam dobila tako što skoro svi mrze Kylie. Tako da sam odlučila: Hej, pa zašto ne bih napravila priču o tome.
Priznajem da Ian nije bio u planu za glavnog glumca. Originalni Damon je trebao biti Jensen ackles, ali.......
Možete li da date šansu ovoj priči? Stvarno volim ovu priču, jer je pišem već skoro godinu dana.
Ne znam šta da vam kažem, ako vam se svidela The Hit List priča, nadam se da će i ova :D
YOU ARE READING
Beautiful Crime
Teen FictionOna je bila najbolja stvar koja mu se ikada desila. Milostiva, opraštajuća, simpatična...i znate šta je on uradio? Apsolutno je uništio. WARNING ⚠: Ova knjiga sadrži seksualni sadržaj, psovanje i nasilje. All Rights Reserved © xivanadaprincessx The...