Mi.lu.ju.

20 4 0
                                    

Ráno mě probudily paprsky světla. Pomalinku jsem otevřela oči a zamžourala na strop. Byl víkend, takže jsem se nedivila, když mi budík ukazoval 11. Vstala jsem z postele a protáhla se. Chtěla jsem se jít podívat na balkon, tak jsem otevřela dveře a... oněměla úžasem.
Na celé délce mého obrovského balkonu stály květiny. Pukety všelijakych růží, karafiatů a všeho možného. Bylo to neuvěřitelné. Pomalu jsem vyšla ze dveří a čichala k barevným kvítkům.
"Pokud tě někdo zažaluje za vykoupení květinářství, nejedu v tom." Ozvalo se z druhé strany balkonu. S úsměvem a poznáním jsem se otočila a úsměv se mi rozlil jestě víc. Stál tam v celé své kráse Nicolas s uličnickým úšklenkem. Měl černé vansky, černé kalhoty roztrhané na kolenou a bílé triko, které obepínalo jeho svalnatou postavu.
"Ty jsi vykoupil květinářství?" Zeptala jsem se šokovaně. S úsměvem přikývl a pomalu ke mně došel. "Jsi normální? Muselo to stát majlant."
"Ššš..." Přiložil svůj prst na mé rty. "Neřeš furt peníze." Zašeptal a spojil naše rty do krásného polibku.
"Jsi blázen." Odtušila jsem pobaveně.
"Do tebe." Opět spojil naše rty a já se nebránila.
"Víš, že mám na kytky alergii?" Odtáhla jsem se s přimhouřenýma očima.
"Co?" Vykulil oči."
"Dělám si srandu." Usmála jsem se a rychle ho políbila, abych zabránila jeho slovům.
Bláznivě jsem byla zamilovaná do ještě bláznivějšího kluka, který vykoupil květinářství a všechny ty pukety květů dal na můj balkon...

******
Celý den jsme spolu strávili v posteli. U filmů a se zmrzlinou. Smáli jsme se vtipným scénám ve filmech a u některých filmů jsme nedávali pozor. Byly to chvíle, kdy jsme se věnovali jen sobě a tomu druhému.
Očividně mu nevadilo, že jsem celý den v pyžamu, ale ještě aby jo. Mé pyžamko se skládalo z černého krajkovaného tílka a kraťásků stejného tipu.
U jednoho z mnoha filmů Nicolasovi zapípal mobil. Sms. . Rychle si jí přečetl a podíval se na mě s omluvným výrazem.
"Mike mi píše, jestli nezajdem na pivo. Napíšu mu, že-"
"Jen jdi." Usmála jsem se.
"Vážně? Tobě to nevadí?" Zeptal se vyjukaně. Zakroutila jsem hlavou a políbila ho.
"Vrátím se, ano? Jdu na jedno!" Zakřičel se smíchem a vydal se ke dveřím u balkonu. Naposledy se na mě podíval a zmizel.

*****
Proč nemůžu dýchat?

Do háje! Kdo mě dusí?!

Sakra, sakra sakra!

Takhle umřu?!

Počkat, co?!

Zprudka jsem otevřela oči a málem dostala infarkt. Skláněl se nade mnou Nicolas a probouzel mě polibkem. Na chvilku jsem si chtěla zdřímnout, ale nejspíš jsem usnula na dýl. Poté co mě lehce udusil, zvedl hlavu a doširoka se usmál.
"Udusil jsem tě?"
"Né. Vůbec né." Řekla jsem sarkasticky. Přitáhl si mne do objetí a zasypal můj krk motýlými polibky.
"Promiň." Pouze jsem přikývla a usmála se.
"Kolik si toho vypil?" Zeptala jsem se.
"Jedno pivo." Pokrčil rameny a já vykulila oči. Šel s Mikem a vypil jen jedno pivo? Tomu se mi nechce věřit.
"Co? Proč?"
"Řekl jsem, že jdu na jedno." Vysvětlil a mně se rty roztáhly do blaženého úsměvu. "Já dodržuji to, co jsem slíbil."
"Stejně sis mohl dát víc." Protestovala jsem. Nicolas ale zakroutil hlavou.
"Nechtěl jsem. Navíc, takhle jsem u tebe dřív." Řekl smyslně a políbil mne. Nebudu mu to přeci vymlouvat. Není krásné, že dodržuje, to co řekl?
"A kousek od toho klubu bylo Victoria's secret." Vyhrkl a sebral ze země tašku s potiskem již zmiňované firmy.
"Bože, co si provedl?!" Vykřikla jsem naoko zděšeně. Nejspíš si ze mě dělá jen legraci. S úsměvem mi podal tašku a já do ní nakoukla.
"Ty si mi koupil spodní prádlo?" Zeptala jsem se překvapeně. Sáhla jsem do tašky a vytáhla červeno-černou krajkovanou podprsenku a kalhotky na stejný princip. Nicolas s úsměvem přikývl a já na něj hleděla jako na blázna.
"Proč?"
Nicolas se smyslně usmál, přiblížil se ke mně a chraplavě mi zašeptal do ucha. "Možná jsem tě v nich chtěl vidět."
Pak se dravě vrhl na mé rty a já mu polibky statečně oplácela.
Nakonec u mě v pokoji zůstal až do rána. A taška s krajkovaným prádlem skončila na zemi a já si ho vyzkoušela až ráno. No jo no, nebyl čas...

Tak trošku cute romantiky, ne?❤️😂 kazdopadně Nicolase chceme domů❤️❤️❤️myslíte že jim to vydrži? Já jim to přeju ☺️❤️dooblepako❤️

''Sandersovi''Kde žijí příběhy. Začni objevovat