Trci Kate trci-govorila sam sebi u bradu dok sam trcala kao nikad u zivotu.Trcala sam niz ulicu,koja je bila jako klizava od snega I led I okrenula glavu da mogu da vidim gde su.Videla sam dvojicu muskaraca u crnim odelima kako trce zamnom I nisu bili mnogo daleko od mene.Trcala sam najbrze sto sam mogla,jer da sam zastala samo na 5 sekundi verovatno vise ne bih bila ziva.Skrenula sam u sledecu ulicu preko puta koje je bio park.Alex me ceka u kolima koja su bila dosta udaljena od parka,tako da ne bih stigla do tamo.Nisam znala sta da radim jer su ona dvojica idalje negde iza I trce zamnom.Videla sam jednok momka mojih godina kako otkljucava vrataod kola kako bi usao u njih.Dotrcala sam do njega,popela se na prste I naslonila svoje usne na njegove.On je bio okrenut ledjima u pravci one dvojice I zahvaljujuci njegovoj visini nisu mogli da me vide.Dok sam ljubila nepoznatog momka otvorila sam oci I videla da ih on drzi zatvorene.Pogledla sam preko njegovog ramena idalje ga ljubeci.Videla sam onu dvojicu kako su stali na sred ulice I poceli da psuju.Jedan je pokazao na desnu stranu gde su I potrcali.Verovatno su mislili da sm tamo otisla.Odvojila sam se od momka I potrcala prema Alexinom automobilu.Okrenula sam se I videla momka kako zbunjeno gleda zamnom.Okrenula sam glavu I usredsredila sa na trcanje.Uocila sam crni pezo parkiran preko puta ulice.Dotrcala sam do njega,usla I zavezala pojas.Alex me je pogledala I duboko udahnula I izdahnula.
Alex:Kate mislila sam da te vise necu videti.-rekla je I zagrlila me.
Ja:Ne brini ziva sam.-rekla sam sa osmehom.
Alex je okrenula kljuc,upalila auto I krenule smo.Nakon nekih 20 minuta stigle smo ispred zgrade CIA (Centralna obavestajna agencija)gde radimo.Usle smo u zgradu I krenule stepenicama I ako smo u zgradi imali lift.Iskreno nisam volela da idem liftom jer se neki put desi da se on zaglavi ,a desi se hitan slucaj.Otisla sam do aparata za kafu I uzela kapucino.Usla sam u kancelariju I zavalila se u stolicu.Polako sam pijuckala svoj kapucino I razmisljala gde I s kim cu proslaviti Bozic.Ok ima jos 3 nedelje,ali ja ne bih bila ja da nisam bas ovakva.Oh, da nisam se predstavila.Ja sam Kate Holmes I zivim u Londonu.Po zanimanju sam agent viseg nivoa sto znaci da mogu da radim kao forenzicar,policajac I mogu pomagati patolozima.Moji roditelji nazalost nisu zivi,moja starija sestra Maggie zivi u Americi I ponekad se cujemo.Zazvonio je telefon na stolu.
Ja:Da?
Anne:Kate zove te direktor u svoju kancelariju sad.
Ja:Dobro.-spustila sam slusalicu
Anne je sekretarica naseg direktora Jima I uvek je izgledalo kao da ima nesto izmedju njih.Ustala sam I izasla iz svoje kancelarije.Usla sam u Anninu kancelariju I pokucala na vrata Jimove kancelarije.
Jim:Udji.
Usla sam I videla Alex I Kevina .Stala sam pored Alex,dok je Jim sedeo u svojoj koznoj stolici.
Jim:Kao sto znate vas sef Richard je poginuo u pucnjavi,tako da smo morali da nadjemo drugog I postavimo ga.
Richard je bio najbolji sef I on I ja smo bili partneri (na slucajevima).Posle njegove smrti Alex mi je partnerka,ali izgleda da ce ovoga puta moj partner biti nas novi sef.Bas me je zanimalo ko je taj nas novi sef I da li je musko ili zensko.Jim je podigao slusalicu telefona I rekao Anne da kaze nasem novom sefu da udje.Jim mu nije rekao ime.Vrata su se otvorila I svi smo se okrenuli prema njima.U kancelariju je usao meni poznat momak.To je bio onaj momak kog sam poljubila da bih se sakrila od one dvojice sto su me jurili.Pa cek ja sam poljubila svog buduceg sefa I partnera.Imao je smedju kosu I kestenjaste oci.Na sebi je imao dugacak svetlo braon kaput,farmerke I neke cipele nalik kanadjankama.
Jim:Agenti ovo je vas novi sef gospodin Payne.
On:Mozete me zvati I Liam.
Jim:Liame ovo su tvoji agenti:Kate,Alex I Kevin.
Liam:Kate znaci.Lepo ime,mada smo se mi vec upoznali tako?
Klimnula sam glavom I osetila kako crvenim.
Liam se rukovao sa Alex I Kevinom.
Jim:Nadam se da cete lepo saradjivati.Sad svi u svoje kancelarije na posao,I da Kate Liam je sada tvoji partner.
Ja:Dobro-rekla sam sa laznim osmehom na licu.Mozda je ipak trebala Alex da mi ostane partnerka.
Alex je otvorila vrata I izasla,a za njom I Kevin,Liam I ja.Taman kad sam usla u kancelariju I sela na stolicu ponovo mi je zazvonio telefon.Podigla sam slusalicu.
Ja:Da?
Anne:Kate imamo ubistvo u hotelu Atlantic.
Spustila sam slusalicu,ustala sa stolice,navukla svoji bez kaput I izasla iz kancelarije.Alex,Kevin I nas novi sef Liam su me cekali u hodniku.
Liam:Ajde brze to malo.
Prevrnula sam ocima.Brzo smo silazili niz stepenice I usli u sluzbena kola.Liam je vozio,Kevin je sedeo na mesto suvozaca,a Alex I ja smo bile na zadnjem sedistu.
***
Usli smo u sobu.Prizor je bio uzasan.Zena je lezala dole u lokvi krvi.Stavila sam rukavice I polako usla u sobu.Spustila sam se ka zrtvi I videla kako u ruci ima jednu crvenu ruzu sa cestitkom.Polako sam uzela cestitku,a na njoj je pisalo:”Dragi moji ovo je tek pocetak”.
Liam:I sta imamo?
Ja:Serijskog ubicu.
Liam:A kako si to zkljucila?-upitao je sarkasticno.
Samo sam mu dala cestitku I nastavila dalje da trazim po sobi nesto sto bi ubica mogao da ostavi.U tom trenutku usao je nas patolog Donald sa svojim pomocnikom I zapoceo svoj posao.
Donald:Temperatura jetre pokazuje da je mrtva vec 5 sati.Otalo mogu da vam kazem posle obdukcije.
Liam I ja smo klimnuli glavama,a oni su zrtvu stavili na nosila I odneli je.
Ja:Trebamo da saznamo ko je zrtva.
Liam:Upravu si.
Oboje smo sisli na recepciju I pitali na koje ime je uzeta soba.Recepcioner je rekao da je soba uzeta na ime zrtve- Eva Martinez.
Ja:Zrtva je iz Spanije?
Recep.:Da,ovde je tek 2 dana I nista se sumnjivo nije desavalo.
Liam je bio naslonjen na recepciju I gledao u jednu tacku.Verovatno je razmisljao o ubistvu pa nisam htela da ga prekidam.
Ovo je moja 2. prica.Nadam se da ce vam se svidjati.Kao sto mozete da vidite glavnu ulogu ima Liam posto je u prvoj mojoj prici glavni Harry.Uzivaj te! :D
YOU ARE READING
Bullet :D
Ngẫu nhiênKada u Kate-in zivot udje jedan agent poput nje,ona se bori sama sa sobom da se ne zaljubi u njega,no ljubav je jaca od njene tvrdoglavosti.Da li ce Kate popustiti i priznati da je zaljubljena ,saznacete kroz pricu. Uzivaj te ! :D ^^