Chapter 10

1.1K 53 5
                                    

Osetila sam miris hrane te otvorila oci I ugledala plafon svoje spavace sobe.Wooooou!Zar ja sinoc nisam zaspala na trpezarijskom stolu?!Ustala sam I otisla u kuhinju.Sto je bio postavljen,aLiam je taman stavljao solje iz kojih je isla para pored tanjira.

Ja:Wow!Ti si ovo napravio?

Liam:Pa posto sam ti vec na teretu, bar da budem od neke koristi-rekao je te prosao rukom kroz kosu.

Ja:Nisi mi na teretu.Mislim,za sta sluze prijatelji?I,da ti si me odneo u sobu sinoc?

Liam:Aham-  nasmesio se  I rukom mi pokazao da sednem.

Ja:Ja bih da se obucem pa da doruckujem.

Liam:Dobro.Ajde obuci se.

Otisla sam u sobu,obukla trenerke I majicu,bilo je toplo u stanu,I vratila se u kuhinju.Taman smo seli I krenuli da jedemo prekinulo nas je vristanje koje je dolazilo odozgo.Ustala sam sa stola I istrcala iz stana prateci vristanje dok je Liam trcao zamnom.Vristanje je dolazilo iz stana g.Jasona.O ne opet!Utrcali smo u stan I videli gdju.Martu kako stoji na terasi I vristi.Dotrcali smo I videli g.Jasona kako visi drzeci se rukama za ogradu.

Liam:Gospodine,sta to radite?!

G.Jason:Hocu da umrem!

S njim nema svrhe pricati.Krenula sam rukama da ga uhvatim,ali u tom trenutku on je pustio jednu ruku,I sada se drzao onom drugom za ogradu.Gdja.Marta je tada vrisnula na sta sam ja poskocila.U strahu da ne sklizne g.Jason krenula sam da ga uhvatim za drugu ruku.On je I nju pustio,ali na svu srecu uspela sam u pravo vreme da ga uhvatim za ruku.Sada smo mogli zajedno da padnemo,jer sam bila mnogo nagnuta preko ograde.

G.Jason:Kate,pustime inace ces I ti poginuti zajedno samnom.

Na te reci necije ruke su me zagrlile oko struka I cvrsto drzale.Po jacini sam pretpostavila da je to Liam,sto I jeste bilo tacno.

G.Jason:Deco pustite me da umrem,inace cemo svi poginuti!

No nas dvoje ga nismo slusali,vec smo ga vukli na gore.Kada smo ga podigli,stavili smo ga na krevet I drzali,dok mu je gdja.Marta davala lek.Na kraju je on zaspao.

Gdja.Marta:Deco hvala vam!

Ja:Nista gdjo.Marta.

Gdja.Marta:Hocete li neki sok ili nesto?

Ja:Neka hvala-rekla sam I krenula sa Liamom nazad u stan.

Vratili smo se I seli za sto.

Liam:Mislio sam da ce onaj covek poginuti,da ga nisi uhvatila za ruku.

Ja:I ja.

Liam:Je li on to stalno tako ili je ovo prvi put?

Ja:Po nekad mu tako dodje pa hoce da skoci sa terase.

Liam:Mislim da bi on trebalo da ide kod psihijatra.

Ja:Trebalo bi.

Liam:A da idemo ti I ja danas da kupimo ukrase za jelku?

Ja:Moze.

*

*

*

Uzela sam  kutiju sa plavim kuglama I stavila je u korpu koju je Liam drzao.

Ja:Uzecemo I ove I idemo.

Liam:Ali uzeli smo samo plave I srebrne kugle.

Ja:Pa da.Jelku cemo okititi plavo-srebrno.

Liam:To razumem,ali uzeli smo samo kugle da uzmemo jos neki ukras.

Bullet :DWhere stories live. Discover now