Suddenly I can see what I didn't before
And I don't care what they say anymore
'Cause I'm falling, falling!
Finally falling, falling!
Čula sam stihove moje nove pesme koju sam juče skinula i lagano otvorila oči.Rukom sam napipala mobilni i isključila alarm.Sinoć sam odlučila da ću se od sad buditi uz neku normalnu muziku,a ne onaj iritirajući zvuk mog budilnika.Ustala sam te došla do ormara u glavi već slagajući kombinaciju za danas.Dohvatila sam obične farmerke i majicu koju mi je Liam poklonio za Božić i belu trenerku koju ću navući preko majice.Izašla sam iz sobe uputivšise u kupatilo gde sam obavila svoju jutarnju higijenu.Odlučila sam da ovaj dan podignem svoje šiške na gore te ih zakačila ukosnicom.Izašla sam iz kupatila i krenula obuvati svoje crne čizme.Kako sam zakopčala čizme kao da sam osetila da imam nešto u desnoj,ali me je mrzelo da se ponovo izujem.
Ja:Liame!
Izašao je iz dneven sobe u svetlim farmerkama i crnim duksom sa znakom Batmana.Pojavio se ogromni osmeh na licu kad sam videla da je obukao duks koji sam mu poklonila za Božić.Obukla sam jaknu dok je on obuvao kanađanke,te smo zajedno izašli iz mog stana i uputili se ka izlazu.Izašli smo napolje,seli u liamov auto i krenuli ka CIA.Sve vreme sam imala onaj osmeh na licu zbog toga što je obukao duks koji sam mu ja poklonila.
*
*
*
Stajala sam kod aparata za kafu kada sam čula Liama kako me doziva.
Liam:Kate!
Ja:Kaži.
Liam:Jim nas zove.
Ponovo?! Po koji put u ovoj nedelji.Ostavila sam šolju sa kapućinom na radnom stolu svoje kancelarije i trčeći stigla do Jimove kancelarije.Kucnula sam dva puta i onda ušla.Jim mi je rukom pokazao da sednem,te okrenuo veliku belu tablu koja je stajala sa njegove desne strane.Na nju su bile zalepljene slike i napisano nešto.Pažljivo sam pogledala slike i raširila oči kada sam videla sliku meni veoma poznate žene.
Ja:L-Liame,zar ono nije ona baba iz aviona?-upitala sam ga i prstom pokazala na sliku.
Liam:Jeste!-rekao je i takođe raširio oči.
Ja:A,ko je to Jime,i kakve ona veze ima sa ovim slučajem?-upitala sam podižući obe obrve.
Jim:Pa to je Andersonova majka.A kako je vi poznajete?
Ja:Pa kad smo avionom išli za Španiju ona je sedela do nas i...-krenula sam da kažem kako nas je terala da priznamo da smo mladi bračni par,kako idemo na medeni mesec i da se poljubimo,ali sam odlučila da preskočim taj deo-i slikala nas dok smo spavali.
Jim:A šta ima ona vas da slika?-upitno nas je pogledao.
Ja:Rekla je da smo mnogo slatki i da mora da nas slika i da nam prebaci sliku.-rekla sam,ali sam se i sama zapitala šta ona ima nas da slika.
Jim:Je li ona izbrisala sliku?
Ja:Mislim da nije,ali se ne sećam baš.-rekla sam idalje razmišljajući,kada mi se neka lampica upalila u glavi i sve sam svhatila.
Ustala sam i krenula ka vratima dok su me svi upitno gledali.
Ja:Ona je ubica,sikala nas je da bi svojim ljudima pokazala koga treba da ubiju i takođe je imala pristup mastilu.
Jim:Kate,ti misliš da je tamo neka baba sposobna da ubije 2 žene,a da ne ostavi tragove,ili da je u muzeju punom ljudi niko ne vidi?
Ja:Ne mora da znači da je ona to uradila,mogla je da naredi nekom od svojih ljudi.
YOU ARE READING
Bullet :D
De TodoKada u Kate-in zivot udje jedan agent poput nje,ona se bori sama sa sobom da se ne zaljubi u njega,no ljubav je jaca od njene tvrdoglavosti.Da li ce Kate popustiti i priznati da je zaljubljena ,saznacete kroz pricu. Uzivaj te ! :D ^^