Chapter 2

1.3K 46 6
                                    

Hodala sam trotoarom,dok je sneg pucketao pod mojim cizmama.Napokon smo zavrsili sa svim silnim papirima na poslu.Polako sam se pela stepenicama kroz zgradu do mog stana.Stala sam ispred ulaznih vrata I trazila kljuc po svom bez kaputu.Napokon sam ga nasla I otkljucala vrata.Sa cizama sam istresla sneg I usla u stan.Skinula sam kaput I okacila ga na civiluk,cizme sam izula I stavila sa strane u hodnik.U stanu i nije bilo bas toplo jer se vatra ugasila od jutros kad sam je zalozila.Uzela sam sibice iz kuhinje I dosla do kamina koji je bio na kraju hodnika.Stavila sam drvo u kamin upalila sibicu.ubacila I malo suvih grana I piljevine da se lakse upali.Dok se vatra polako razgoravala,usla sam u kuhinju da vidim imam li sta za veceru.Napravila sam sebi tost I stavila ga u dnevnu na malom stocicu.Usla sam u spavacu sobu I videla Jamesa kako spava.James je moj hrcak,da znam glupo ime za hrcka,ali eto to ime sam dala jer mi se jako svidelo dok sam bila mala.Izasla sam iz sobe I sela da jedem svoj tost.Kad sam zavrsila sa jelom oprala sam tanjir I pogledala na sat.Blo je 20:56 h.Za 4.min pocinje moja iomiljena serija “Los Serrano”(porodica Serano).Uzela sam kokice I ubacila ih u mikrotalasnu.Za 3.min su bile gotove,stavila sam ih u ciniju,sela u fotelju I upalila TV.Taman je pocela serija.Ova serija je jedna od najboljih jer glumci se stvarno uzive u ulogu I jako je docaraju.Od svih najomiljeniji lik mi je Gilje.On je jedan veliki mangup koji se na pocetku serije svadja sa svojom polusestrom Tete,a na kraju serije se zaljubi u nju, pravi svakakve gluposti I uvek nadrlja,cak I kad nije kriv.Glumac koji ga tumaci je Victor Ellias,u kog sam ja bila zaljubljena od kako sam pocela da gledam seriju.Nije mi dosadilo da je gledam I to ne znam po koji put.Kao mala mastala sam da upoznam Victora,ali sam znala da se to nikad nece desiti u stvarnosti.Pri kraju epizode,kad sam smazala I zadnju kokicu cula sam kako se neko dere.Dranje je dolazilo odozgo,iz stana iznad.Tamo je ziveo g.Jason sa svojom porodicom.Ustala sam sa fotelje I brzo otrcala gore.Kad sam otvorila vrata,gdja.Marta,zena g.Jasona, je stajala na terasi I plakala.Brzo sam dotrcala do tamo I videla g.Jasona kako visi sa terase drzeci se rukama za ogradu.

Ja:Sta se ovde desava?

Gdja.Marta:Kate molim te kazi mu da ne budali I da ne izvrsi samoubistvo-rekla je kroz plac.

Ja:G.Jasone molim vas nemojte da radite to I da sekirate sve nas.Imate zenu,decu I prijatelje koji vas vole.

G.Jason:Ostavi te me svi na miru,hocu da umrem.

Ovaj covek je bio psihijatrijski slucaj.

Ja:G.Jasone molim vas.Kako ce se osecati vasa deca I zena,I svi vasi prijatelji.Nema te potrebe da napravite najvecu glupost,a to je da izvrsite samoubistvo.

No g.Jason je bio tvrdoglav.Vise mi je bilo dosta.Uhvatila sam ga za ruke I povukla ga gore.Njegova zena ga je takodje uhvatila I pomogla mi.Stavile smo ga na krevet,ali se on opirao,gdja.Marta mu je donela sedativ I on ga je jedva popio.Rukama sam ga zadrzavala sve dok nije zaspao.Dobro je sto sam trenirala kik-boks jer sam tako imala dovoljno snage u rukama.Gdja.Marta mi se zahvalila dok sam ja izlazila iz njihovog stana.Vratila sam se u svoj stan I otisla u sobu da spavam.Sutra idem na posao.

-Jutro-

Budilnik je zvonio,a ja sam mrzovoljno ustala sa kreveta I prekinula nepodnosljivo zvonjenje.Otisla sam u kupatilo I istusirala se.Oprala sam zube I otisla u sobu da se obucem.Navukla sam farmerke,crni dzemper,uzela mobilni u hodniku sam obula cizme I navukla bez kaput.Izasla sam,zakljucala stan,izasla iz zgrade I sela u svoj sivi pezo.Bio je isti model kao I Alexin.Parkirala sam sauto,izsla, zakljucala ga I krenula u zgradu CIA.Usla sam u svoju kancelariju I ostavila svoj kaput I izasla sam po kapucino.U kancelariju sam se vratila sa svojim kapucinom I sela za stolom.Dok sam pila svoj kapucino zazvonio je telefon.

Ja:Da?

Donald:Kate obdukcija tela je zavrsena mozes li doci dole u mrtvacnicu?I da ako mozes povedi I g.Payna.

Ja:Stizem.-rekla sam I spustila slusalicu.

Ostavila sam kapucino na stolu I izasla iz kancelarije.Usla sam u Liamovu kancelariju,a on je sedeo za svojim stolom.

Ja:Donald nas zove dole u mrtvacnici.Obdukcija je zavrsena.

Liam:Prvo da li si ikad cula za kucanje,drugo prvo me pitas da li mogu da idem.

Prevrnula sam ocima na sta me je on samo prostrelio pogledom.Ovaj covek stvarno zna da nervira.Ustao je sa stolice.Danas je na sebi imao crne farmerke,braon cipele kao juce I crni duks.Izasla sam iz kancelarija,a on zamnom.Silazili smo dole I u mrtvacnici nas je cekao Donald sa telom Eve Martinez koje je bilo na stolu za obdukciju.

Donald:Drago mi je da ste takobrzo stigli.

Ja sam samo klimnula glavom I cekala kad ce poceti da nam prica rezultate.

Donald:Umrla je od krvarenja.Presecena joj je butna arterija ,ali je takodje ubodena u ruku,tako da nije mogla nista da uradi.Ubodne rane su iste i oruzje kojim je ubijena je nekakav mac.To je jedino sto znam.

Ja:Znaci sad moramo naci mac kojim je ubijena,a do tad ce biti jos zrtava.

Liam:Onda da se bacimo na posao-rekao je I slego ramenima.

Donald:Slazem se sa g.Paynom.

Opet sam klimnula glavom I Liam I ja smo krenuli ka svojim kancelarijama.Dok smo se peli stepenicama Liam je prekinuo tisinu.

Liam:I Kate sta je bilo sa onim poljupcem od juce?

Ja:Pa vidis dvojica su me jurili da me ubiju I da nisam to uradila sad ne bih bila ziva.

Liam:Znaci ja sam te fakticki spasio.Tako? Da nije bilo mene ti ne bi bila ziva.

Ja:Tako nekako.-rekla sam sarkasticno.Kao sto sam I rekla ovaj covek stvarno zna da iznervira.

Ceo dan smo trazili mac koji odgovara ubodnim ranama,ali nista.Sedela sam u svojoj kancelariji I razmisljala koje li oruzje moze da bude.Iz razmisljanja me je trgao smeh.Okrenula sam glavu I videla Liama I jednu devojku crne kose kako se grle I smeju.Osetila sam neku nervozu.O Liamu nista ne znam,a on sada polazi kuci,tako da cu uci u kancelariju I traziti njegove podatke.Kada su njih dvoje nestali u liftu,polako sam usla u Liamovu kancelariju I upalila svetlo.Otvorila sam fijoke I pocela da trazim.Cula sam korake I brzo sam se sakrila ispod stola.Bila je to cistacica.Napravila je facu cudjenja,usla, zatvorila fijoku,ugasila svetlo I izasla.Sacekala sam malo I opet upalila svetlo I nastavila ono zbog cega sam dosla.No opet sam cula koreke.Ponovo sam se sakrila ispod stola opet je usla cistacica I napravila jos cudniju facu.Ztvorila  je fijoku,ugasila svetlo I izasla.Opet sam upalila svetlo I trazila papire.

Ja:Aha!

Uzela sam I pogledala kopiju njegove licne karte.Rodjen je 1991.g.,sto znaci da ima 22.godine.O pa mi smo isto godiste.Vratila sam sve kako je bilo,ugasila svetlo I uhvatila kvaku da otvorim vrata,no vrata nisu htela da se otvore.Probala sam jos par puta I shvatila da sam ostala zakljucana u Liamovoj kancelariji.Nisam znala sta da radim.Kroz prozor nisam mogla da izadjem jer su kancelarije bile visoko smestene.Sela sam dole,naslonila se na sto I tako zaspala.

Evo ga 2. deo.Izvinite sto kasnim,ali sam bila zauzeta cele nedelje.Nastavak za pricu Everything has changed ce biti sutra.Uzivaj te!

Bullet :DWhere stories live. Discover now