Chapter 18

1K 62 12
                                    

Ljudi pre nego što počnete sa čitanjem,uđite na moji profil i u statusu će stajati link trailera kog sam napravila za Bullet.Nadam se da će vam se svideti ;)

Naglo sam otvorila oči i ugledala beli plafon.Prešla sam očima preko sobe i shvatila da ležim u bolničkom krevetu u bolničkoj sobi.Kako li sam dospela ovde,pa nesećam se baš.Tada su se otvorila vrata i u sobu su ušli Alex i Kevin.Delovali su mi malo drugačije nego juče,ali to je verovatno zbog toga što me jako boli glava.

Alex:Kate,kako si?-upitala me je sedajući do mene.

Ja:Onako.-rekla sam tužno i uzdahnula kada sam se setila da Liama više nema.

Kevin:Ma bićeš ti dobro.-rekao je te mi se nasmešio.

Želela sam da ih pitam za Liama,da li su organizovali sahranu i sve ostalo,ali jednostavno nisam imala snage za to.Verovatno bih odmah zaplakala.

Ja:Pa,kako ste vi?Kako se osećate sad kada ste muž i žena?-upitala sam ih pokušavajući da im se nasmešim,ali i nije išlo.

Alex:Kakvi muž i žena?-upitala me je i pogledala kao da sam prolupala.

Ja:Pa venčali ste se pre 2 godine.-rekla sam i slegla ramenima.

NJih dvoje su se pogledali i počeli da se smeju.Ništa mi nije jasno.

Kevin:Onaj udarac u glavu ti je baš pomutio sećanje,zar ne?-upitao me kezeći se.

Ja:KOji bre udarac?-očemu on priča?!

Kevin:Pa već nedelju dana si u komi jer te je jedan od obezbeđenja osumnjičenog udario daskom po glavi.-rekao je i pogledao kao da sam prolupala.

NIšta ih ne razumem.

Alex:Ma nema veze izgleda da ti je pamćenje poremećeno.E,da imamo novost.-rekla je uzbuđeno.

Kako mogu biti ovako srećni dok je Liam mrtav.

Ja:Koju?

Alex:Imamo novog šefa,a ti partnera.

Ja:Ha?-upitno sam je pogledala,a zatim su se vrata otvorila i ušao je ON.

Smeđa kosa,oči boje lešnika u svetlim farmerkama i braon kaputu sa cvećem u rukama.Da ušao je on.Moj Liam.Prišao je mom krevetu i pružio ruku.

Liam:Ja sam...-nije stigo da se predstavi,ja sam ga prekinula.

Ja:Liam Payne.-rekla sam i uhvatila njegovu ruku te smo se rukovali.

Zbunjeno me je pogledao.

Ja:Ja sam Kate Holmes.

Liam:Drago mi je što smo se upoznali,-rekao je i nasmešio se.

Ja:I meni,ali sam naše upoznavanje drugačije zamišljala.

Opet me je zbunjeno pogledao,a onda se nasmešio.

Liam:A kako to,ako smem da znam.

Ja:Ispričaću ti jednog dana.-rekla sam i nasmešila se.

Sve ovo je bio samo san kog am sanjala dok sam bila u komi i ustvari mi je jako drago.

-2 godine kasnije-

Koračala sam lagano ka oltaru gde su stajali sveštenik i Liam.dok me je Jm vodio.Ah,ipak se u stvarnom svetu sve dobro završava i drago mi je  što nije kao u mom snu.Jim me je doveo do Liama i onda seo sa Alex i Kevinom.

Sveštenik:Da li ti Liam James Payne uzimaš Kate Holmes za zakonitu suprugu u sreći,zdravlju,bolesti,dobru i zlu?

Liam:Da!-rekao je glasno.

Bullet :DWhere stories live. Discover now