Chapter 14

1.1K 61 14
                                    

Iritirajući zvuk mog budilnika odzvanjao je sobom terajući me da ustanem.Uspravila sam se u sedeći položaj i protegla se.Lagano sam sišla sa kreveta i došla do ormana te ga otvorila razmišljajući šta da obučem.Dohvatila sam sivi džemper,crne farmerke i otišla u kupatilo.Oprala sam zube i istuširala se i obukla.Izlazeći iz kupatila srela sam Liama.

Ja:Dobro jutro-rekla sam i osmehnula se.

Liam:Dobro jutro-promrmljao je ni ne pogledavši me i prošao pored mene te ušao u kupatilo.

Šta je njemu?Nije valjda zbog onog sinoć,možda sam preterala?Obula sam svoje kanađanke i obukla jaknu,te izašla napolje do auta,čekajući Liama.Nakon 5 minuta izašao je pognute glave i ceo put do CIA je protekao u tišini.

*

*

*

Bila sam u hodniku krećući se ka Alexinoj kancelariju,ali me je zaustavio Annin glas.

Ann:Kate,Jim te traži.

Ja:Uredu.-rekla sam i krenula ka Jimovoj kancelariji.

Ušla sam,a tamo su već bili Alex,Kevin i Liam.

Jim:Sedi Kate.

Sela sam na stolici do Alex.

Jim:Kate,Liame, vas dvoje ste ispitali Andersona i ništa niste saznali,tako?

Ja:Da.-rekla sam dok je Liam samo klimnuo glavom.

Jim:Imam plan kako ćemo izvući više informacija.Večeras je poker veče i Kate ti ćeš biti tamo i igraćeš.Onda ćeš odvesti Andersona u hotelsku sobu,zavodićeš ga i pokušati da izvučiš neke informacije.Vas troje ćete biti u sobi do njihove i preko lap topa nadgledati njih.U sobi ćemo postaviti kamere i mikrofone.Jasno?

Svo četvoro smo klimnuli glavama.

JIm:Kate,ti razmisli kako ćeš večeras da izvučeš informacije,a za to da te ne prepozna pobrinuću se ja.Ostatak dana ste slobodni.

Ustali smo i izašli iz njegove kancelarije.Pošto se moja i Liamova kancelarija nalazile jedna preko puta druge zajedno smo išli niz hodnik.Na putu do njih sreli smo Ashley.

Ashley:Hej!-rekla je smešeći se prema nama.

Ja:Hej!

Ashley:Liame,sinoć si imao burnu noć,ha?-upitala ga je gledajući u masnicu na vratu,tj. ljubavni ugriz koji sam mu ja ostavila.

Liam je samo prstima prešao preko masnice i klimnuo glavom.

Ashley:Pa dobro.Vidimo se.-rekla je potapšala Liama po ramenu i otišla.

S Liamom nešto nije u redu.Prvo-zamišljen je celo jutro,drugo-jedva mi se obraća i treće-uopšte nije pogledao u Ashleyne grudi,niti zadnjicu.Izgleda da je moj plan uspeo,zar ne?

*

*

*

Liam P.O.V

Sedeli smo i gledali neki film.Ustvari Kate ga je gldala,dok sam ja raznišljao o onom što se dogodilo sinoć.Jednostavno ne mogu da prestanem da razmišljam o njoj,onom sinoć i šta bi se desilo da nije prestala?Oh,ne!Ne ponovo Liame.Ustao sam i brzinom svetlosti ušao u kupatilo.Naslonio sam se rukama na lavabo shvatajući da sam se opet napalio,po ko zna koji put danas.Čim počnem da se prisećam onog od sinoć jednostavno mi se desi da se napalim.Pustio sam vodu i umio se,pokušavajući da ne mislim na ono od sinoć.

Ja:Dođavola!-opsovao sam.

Kate:Liame,jesi li dobro?-čuo sam njen zabrinut glas s druge strane vrata.

Bullet :DWhere stories live. Discover now