Chapter 3

1.2K 39 5
                                    

Osetila sam vibriranje mobilnog u dzepu I otvorila sam oci.Izvadila sam mobilni iz dzepa I videla da mu je prazna baterija.Jos uvek sam bila u Liamovoj kancelariji.Bilo je 7 h ujutru.Cula sam neke korake I brzo sam se sakrila ispod stola.Vrata su se otvorila I videla sam poznate braon cipele nalik kanadjankama.Sto znaci da je Liam usao.Provirila sam ispod stola I videla ga kako skida svoj braon kaput I kaci ga na civiluk.Na sebi je imao sivi duks I blede farmerke.Promrljao je :Uh so je danas toplo ovde-I poceo da skida duks.Ispod duksa je imao crnu majicu na rukave koja se podigla na gore dok je skidao duks,otkrivajuci njegove plocice.Nesvesno sam otvorila usta.Kada je skinuo duks I spakovao ga videli su se razvijeni bicepsi I tricepsi.Sigurnio naporno trenira.Na jednom su se otvorila vrata I videla sam devojku crne kose kako ulazi.Bila je to ona devojka od juce.Dosla je do Liama I zagrlila ga.Osetila sam nervozu ponovo.Sta je samnom?Sklonila je ruke sa Liamovih ledja I pocela je da ga ljubi.Liam je isao u nazad I naslonio se na sto ljubeci tu devojku.Kako je isao u nazad zgazio je na moje prste.Brzo sam povukla ruku ka sebi,dok sam drugu stavila na usta da ne bih ispustila nikakav zvuk od bola.

Liam:Sophia cekaj.

Sophia:Necu da cekam-rekla je onako lukavo.

Liam:Molim te sacekaj.

Sophia:Zasto da cekam?

Liam:Nagazio sam na nesto.

Oou.Ako se sagne I vidi me.Gotova sam.Srce je pocelo brze da mi lupa,a ja sam zazmurila.

Liam:Ej,sta ces ti ovde?!

Otvorila sam oci I videla ga sa cudnom facom na licu.

Ja:Ja..ja ..ovaj.

Liam:Izlazi odavde.

Ja:Uredu je ne moras da se deres.-rekla sam kolutajuci ocima I izasla odispod stola.

Liam:Kako si uopste usla kad sam ja otkljucao vrata?

Ja:Ja..-nisam ni stigla da zavrsim recenicu lima mi je pokazao rukom na vrata.

Liam:Ne zanima me.Sad izlazi,a posle cemo razgovarati.

Opet sam zakolutala ocima I krenula ka vratima.Dok sam izlazila bacila sam pogled na Sophiu koja je imala onaj pogled WTF?!Izasla sam i otisla do aparata za kafu I uzela kapucino.Dosla sam do vrata svoje kancelarije I pokusala da ih otvorim,ali nisu htela.Onda sam se setila da sam unutra ostavila kljuceve,a cistacica ju je sinoc zakljucala.

Ja:E bas super!-razdrala sam se.

Okrenula sam se I krenula ka cistacici koja je bila u ostavi.

Ja:Samantha mozes li mi dati kljuceve od kancelarije?

Samantha:Evo ti.-rekla je I pruzila mi kljuceve.

Ja:Hvala.Sad cu da ti vratim.

Dosla sam do kancelarije,otkljucala vrata,usla,ostavila kapucino na sto I otisla da vratim kljuceve Samanthi.U povratku do moje kancelarije,cula samkako me neko doziva.Okrenula sam se I videla Liama kako stoji pored vrata svoje kancelarije sa rukama na bokovima.

Liam:Kate,dolazi ovamo.

Uzdahnula sam I krenula ka njemu.Kad sam htela da udjem,iz kancelarije je izasla Sophia I poljubila Liama I mahnula mu.Usla sam,a Liam zamnom I zatvorio vrata.Seo je u svoju stolicu,a ja sam sela u stolicu koja se nalazila sa druge strane stola.

Liam:Pa da cuijem.Sta si ti trazila u mojoj kancelariji?-pitao je I naslonio se laktovima na sto.

Udahnula sam duboko,zatvorila I otvorila oci I krenula.

Ja:Sinoc kad si otisao sa svojom devojkom Sophiom usla sam u tvoju kancelariju,jer sam htela da saznam nesto vise o svom sefu odnosno tebi.Onda je cistacica dosla,a ja sam se sakrila ispod stola.Cistacica je zakljucala kancelariju I ja sam ostala zakljucana.Eto,sad znas.

Liam:Pa mogla si lepo da me pitas.-rekao je I rasirio ruke.

Ja:A ti bi mi kao rekao.

Liam:Da.I jesi li saznala nesto o meni?-upitao je,a na licu mu se pojavio sitan smesak.

Ja:Jesam.-rekla sam I skrenula pogled s njega.

U tom trenutku je zazvonio telefon.

Liam:Da?Aham.Cao.

Liam:Idemo u Jimovu kancelariju.

Ustala sam I krenuli smo.Usli smo u Anne-inu kancelariju I ona nam je rekla da mozemo da udjemo u Jimovu kancelariju.Pokucala sam I cula sam Jimov glas s druge strane:Udji.

Usli smo I ja sam zatvorila vrata.

Jim:Sedi te.

Liam I ja smo seli u stolice koje su bile sa druge strane Jimovog stola.

Jim:Posto jos uvek nismo nista saznali u vezi ubistva,sem ko je zrtva I odakle je,idete u Spaniju,zrtvinu domovinu.

Ja:U Spaniju?-razgorcila sam oci I ustala sa stolice dok su me Jim I Liam gledali kao da sam neki ludak.

Ja:Pa ako idem u Spaniju mogu da upoznam Victora Eliasa.-rekla sam tiho za sebe.

Liam:Koga mozes da upoznas?

Ja:Nikog.

Jim:Kate,koga mozes da upoznas?-upitao me je sa ozbiljnim izrazom lica.

Ja:Victora Eliasa.

Jim:A ko je to?

Ja:Pa jedan glumac koji igra Giljea u mojoj omiljenoj seriji “Los Serrano”

Jim:Aham-rekao je I napravio izraz kako pokusava da se seti ko je taj-ne znam ko je taj.

Liam se samo krstio.

Ja:Sta je,sto se krstis?

Liam:Krstim se kako nisi normalna.

Ja:Sto nisam normalna?

Liam:Pa kako moze da ti bude lep taj Victor kad je on jedan od najruznijih glumaca.

Ja:Nisam rekla da mi je lep.

Liam:Ali po tvojoj reakciji ti se svidja.

Ja:Da lep je I svidja mi se.Jer ti krivo,ljubomoran si?

Liam:Zasto bih ja bio ljubomoran?

Ja:Pa sto se onda krstis?

Liam:Zato…..-nije  stigao da kaze sta je hteo jer ga je prekinuo Jim.

Jim:Ej!Dosta.Ako Kate bude htela da upozna tog nek ga upozna,ali znaj te da tamo idete radi slucaja.Polazite sutra,let vam je sutra u 8h ujutru,avionske karte I smestaj vam je spreman.Sada na posao I u 16h polazite kuci da bi se odmorili.Sutra u 7:45h da budete na aerodromu.Mozete da idete.

Posto sam ja stajala samo sam se okrenula I izasla.Vratila sam se u kancelariju I sela u svoju stolicu da pijem kapucino.Kad sam cula vest da idem u Spaniju obradovala sam se,ali mora neko to da prekine.Ne razumem zasto je lIam tako reagovao.Tada je Liam otvorio vrata moje kancelarije.

Liam:Brzo.Imamo novo ubistvo.

Ostavila sam solju an stolu,navukla kaput I izasla iz kancelarije.U automobilu smo bili samo Liam I ja.Alex nisam videla od juce,kao I Kevina.Liam je auto parkirao ispred muzeja vostanih figura madam Tiso.Izasli smo iz automobila I brzo usli u muzej.Bila je guzva,I ljudi su bili okupljeni oko centra muzeja.Liam I ja smo se jedva progurali.Na sredini muzeja bila je mrtva zena I opet je u ruci drzala ruzu I cestitku.Ruza je ovaj put bila zuta.Navukla sam rukavice I otisla da podignem cestitku.Na njoj je pisalo:”Nastavljamo dalje bas kao sto je I pisalo na prvu cestitku…”.

Evo ga 3. seo.Izvinite sto kasnim,posto sam rekla da ce biti u 16h.UZivaj te!

P.S:Izvinite ako ima gramatickih gresaka.

Bullet :DWhere stories live. Discover now