-2meseca kasnije-
Otvorila sam ormar i izvukla belu haljinu na jedno rame .Bila je dužine do kolena i imala je nabor na trbušnom delu.Otkopčala sam rajfešlus,navukla haljinu i zakopčala rajfešlus.pogledala sam se u ogledalo. moram da priznam da mi nije loše stajala.Obula sam bele sandale na punu petu koje nisu bile nešto visoke.Šetala sam hodnikom stana čisto da se malo naviknem na sandale.Ušla sam u svoju sobu i sela za toaletni stočić.iz fijoke sam izvukla maskaru,crni tuš i bledi sjaj.Nanela sam tuš,maskaru i malo sjaja.Kosu sam rasčešljala i pustila da pada niz leđa.U tom trenutku mi je zazvonio mobilni.Na ekranu je pisalo Liam.
Ja:Da?
Liam:Kate,kasnimo ja stižem ispred.Hajde siđi odmah dole.-rekao je te prekinuo poziv.
Zbunjeno sam pogledala na mobilni i stvarno se uverila da kasnimo.Pa kasnim na venčanje svoje najbolje prijateljice,plus sam kuma.Brzinom svetlosti sam uzela svoju pismo-torbicu i trčeći izletela iz stana dok sam ga zaključavala.Sišla sam dole i izašavši iz zgrade uočila sam Liamov automobil kako se približava.Sada se pitate odakle on dolazi kad je živeo kod mene u stanu.Pa od kako je izašao iz bolnice kupio je novu kuću jer mu je prošla bila potpuno uništena.Auto se zaustavio i ja sam otvorila vrata sedajući u njega i vezajući npojas.Pogledala sam Liama i raširila oči.Bože!Pa kako je samo bio savršen u tom odelu.Kosa mu je bila zalizana i imao je bradu staru nekoliko dana dok mu je crno odelo sa kravatom isticalo njegovo izvajano telo.Iako sam mu rekla da čovek pred smrt priča gluposti i da to što sam rekla u podrumu da mi se sviđa on se meni još uvek sviđao.Svakim danom sve više i više,ali nisam želela to da mu priznam plašeći se da ću biti povređena.Nagazio je i auto je išao velikom brzinom.Sve do crkve vladala je tišina u autu.Parkirajući se ispred crkve izašli smo i utrčali u nju.Svi pozvani su već sedeli sa strane dok smo Liam i ja trčali ka oltaru gde bi trebalo da stoje Alex i Kevin,ali ih nije bilo.Zadihano smo se zaustavili ispred sveštenika koji je držao knjižicu u rukama.
Sveštenik:Pa možemo početi-rekao je.
Ja:Oče,izvinite ali mladenci još nisu stigli.
Sveštenik:Zar niste vi mladenci?
Liam:Um.. ne mi smo kumovi.
Sveštenik:Izvinite.Trebalo je drugi sveštenik da bude,ali on se razboleo a ja nisam imao priliku da upoznam mladence.Stvarno se izvinjavam.
Ja:Uredu je Oče.-rekla sam nasmešivši se na pomisao da smo Liam i ja mladenci.
Tada su se otvorila vrata i u crkvu su ušli Alex i Kevin takođe trčeći ka oltaru.
Alex:Izvinite što kasnimo.-rekla jedišući duboko.
Sveštenik:Uredu je.Počnimo.
Svo četvoror smo klimnuli glavama i sveštenik je krenuo.
Sveštenik:Da li ti Alex Price uzimaš Kevina Stone-a za muža u sreći,zdravlju,dobru i zlu dok vas smrt ne rastavi?
Alex:Da!
Sveštenik:A da li vi Kevin Stone uzimate Alex Price za ženu u sreći,zdravlju,dobru i zlu dok vas smrt ne rastavi?
Kevin:Da!
Sveštenik:Proglašavam vas mužem i ženom.Možete poljubiti mladu.
Kevin se okrenuo ka Alex i osmehnuo joj se polako dižući njen dug veo kojoj je prekrivao lice.Imala je dugu,belu venčanicu na bretele kaja je išla uz telo.Kevin se nagao prema njoj te je poljubio.Tad su svi počeli da pljeskaju uključujući i mene i Liama.Ah,kada li ću ja reći ponosno "Da!" pred oltarom,kad će to biti i ko će mi uopšte biti muž?Pogled mi je pao na Liama koji je gledao u Alex i Kevina.Možda bude baš on?Nasmešila sam se na tu moju glupost i tada je Liam uhvatio moj pogled na sebi i nasmešio se.Osetila sam kako crvenim i veliku vrućinu.
YOU ARE READING
Bullet :D
RandomKada u Kate-in zivot udje jedan agent poput nje,ona se bori sama sa sobom da se ne zaljubi u njega,no ljubav je jaca od njene tvrdoglavosti.Da li ce Kate popustiti i priznati da je zaljubljena ,saznacete kroz pricu. Uzivaj te ! :D ^^