Chapter 8

1K 41 7
                                    

Stjuardesa:Putnici vezite pojaseve slecemeo.

Vezala sam pojas I cekala da sletimo.Za nekoliko minuta avion je sleteo na pistu.Odvezala sam pojas I zajedno sa liamom izasla iz aviona I otisla na aerodrom (mislim na zgradu) da uzmemo prtljag.Liam je uzeo svoj kofer,a ja svoju putnu torbu.Izasli smo ispred aerodroma I videla sam Alex I Kevina kako stoje ispred,a nedaleko od njih stajala je Liamova devojka Sophia.Ja sam potrcala prema Alex I Kevinu grleci ih oboje u isto vreme,dok je Liam isako prema Sophiji takodje grleci je.

Liam P.O.V

Zagrlio sam Sophiu.

Sophia:Liam,kako si mi nedostajao iako je bilo samo na 2 dana.

Ja:I ti si meni nedostajala.

Ona se odmakla od mene.

Sophia:Pa idemo li do tebe?

Ja:Idemo.Samo da se pozdravim sa Alex I Kevinom.

Sophia je samo klimnula glavom.Otisao sam do Alex I Kevina I pozdravio se sa njima te sam se vratio do Sophie.

Sophia:Samo da te pitam nesto.

Ja:Pitaj.

Sophia:Zasto Kate nosi tvoju hummel jaknu?

Ja:Sve cu ti ispricati kuci.-rekao sam te pogledao u Kate koja je vec gledala u mene smeseci se.

Mahnuo sam joj I osmehnuo se hvatajuci Sophiu za ruku iduci ka taxiju.

*

*

*

Otkljucao sam ulazna vrata svoje kuce.Usao sam unoseci kofer dok je Sophia isla zamnom.Izuo sam se I skinuo kaput te otisao u dnevnu sobu I seo na trosed.Sophia je dosla I sela pored mene.

Sophia:I da cujem zasto si dao Kate  svoju jaknu?

Ja:Juce smo isli ulicom I neki covek je pucao na mene,a Kate je skocila I odbranila me,ali je zato nju okrznuo metak iznad kljucne kosti I napravio joj veliku ranu,koju sam ja dezinfikovao.Njen kaput je bio unustene,pa sam joj dao svoju jaknu jer nije ponela nista sem kaputa.

Napravila je neki nedefinisani pogled I prstom prelazila preko svog ramena.

Sophia:Ovde joj je prosao metak-upitala me pokazajuci tacno mesto gde je metak okrznuo Kate.

Ja:Dap.

Sophia:Pa ti si onda ranu mogao da joj previjes jedino ako je bila samo u grudnjaku ili cak bez njega.-rkla je I prostrelila me pogledom dok sam osetio ljubomoru u njenom glasu.

Ja:Sophia,bila je u grudnjaku I da joj nisam previo ranu inficirala bi se I ko zna sta bi bilo.

Sophia:Ali vazno da je bila u grudnjaku.

Ja sam samo prevrnuo ocima shvatajuci da nema svrhe da se raspravljam sa njom.

Ja:Sophia ako mislis da se nesto desilo izmedju nas gresis,jer nije.

Sophia:Dobro.Ako ti tako kazes onda ti verujem.Mada iako je bila u grudnjaku sigurno nije imalo sta da se vidi kao kod mene,a?-rekla je I namignula mi.

Sophia  se nagla prema meni I pocela strastveno da me ljubi.Dok me je ljubila skinula mi je duks I bacila ga negde po sobi.Ustao sam,uzeo je u ruke i krenuo prema spavacoj sobi idalje je ljubeci.Skocila je iz mojih ruku,odvojila se od mene I gurnula me na moji bracni krevet.Skinula je svoj dzemper I bacila ga negde sa strane.Dosla je do kreveta,sela na mene I opet pocela strastveno da me ljubi.

Sophia:Liame… vidis koliko si mi nedostajao?-upitala me u pauzi ljubljenja.

Ja:Vidim…

Sophia:Volim te-rkla mi je ponovo u pauzi.

Bullet :DWhere stories live. Discover now