Chapter 13

1.1K 55 7
                                    

Hi ljudi!Pre nego počneta sa čitanjem,moram da napomenem da je nastavak perverzan i da nije baš nešto jer ja nisam tako dobra u pisanju perverznih nastavaka. xD

Sedela sam u kancelariji očekujući poziv od Kevina.Oko 21:00 zazvonio je telefon.Podigla sam slušalicu.

Ja:Kate Holmes,da?

Kevin:Anderson je u klubu.

Ja:Dobro.Jesi li javio Liamu?

Kevin:Jesam.

Ja:Pa naravno,za njega je ovo veliko veče.

Kevin:Šta si rekla?

Ja:Ma ništa.Hvala.

Kevin:Bye.

Ja:Bye.

Spustila sam slušalicu,ustala iz svoje udobne stolice navlačeći jaknu I izlazeći iz kancelarije.Liam je već stajao kod stepenica s rukama uvučenim u džepove njegove jakne.

Ja:Idemo?

Liam:Idemo.

Sišlismo niz stepenice te izašli iz zgrade I ušli u Liamova kola.Ušli smo,vezali pojaseve I Liam je upalio motor te smo krenuli.

Ja:Jesi li poneo značku?

Liam:Jesam.Ti?-pitao me držeći pogled na putu.

Ja:Jesam.

Nakon ovog našeg  da kažem razgovora nastala je tišina.On je imo neki osmeh na licu,mislim koji muškarac ne bi kad bi išao u striptiz klub.Kad smo već kod striptiz kluba,gde se on uopšte nalazi?

Ja:Um…Liame,znaš li ti gde se to nalazi?

Liam:Da.

Bilo bi čudo da ne zna.Nakon 10 minuta  vožnje sa  moje desne strane nalazio se natpis sa ogromnim svetlećim slovima” Oops!”. Liam se parkirao,te smo oboje izašli I on je zaključao auto.Lagano smo išli ka vratima ispred kojih su stajala dva čoveka,pretpostavljam obezbeđenje.Nisam ništa rekla već sam samo pokazala značku,I oni su me pustili unutra.Isto je uradio I Liam.Ušli smo u taj striptiz klub,a posvuda su bili stolovi sa šipkama na srednjih I na svakoj šipci igrala je neka devojka.Muzika je bila dosta jaka,ali dim cigareta se nije osetio,očigledno da je ovde zabranjeno pušenje.Kako sad da pronađem Andersona u ovolikoj gužvi?No pala mi je jedna ideja,pitaću šankera,sigurno zna.Jedva sam došla do šanka gurajući se kroz onu gužvu.Naslonila sam se na šank čekajući da me šanker pogleda jer je upravo bio okrenut leđima,a muzika je bila jako glasno da bi me čuo kako ga dozivam.Nakon nekoliko sekundi me je primetio I nasmešio mi se.

Š(šanker):Izvoli?

Ja:Tražim g.Andersona Grey-a.

Š:A ko ga traži,g.Anderson je rekao da ga ne uznemiravamo.

Izvadila sam značku na šta je šanker samo klimnuo glavom.

Š:G.Anderson je u sobi za privatni ples.Ideš pravo dole niz hodnik I druga vrata levo.-rekao je uzimajući tek opranu čašu brišući je krpom.

Ja:Hvala.-rekla sam I poklonila mu osmeh,te se okrenula da kažem Liamu,ali njega nije bilo iza mene.

Zar on nije išao iza mene?Gde ću sad da ga nađem u ovolikoj gužvi?Uzdahnula sam I pogledom ga tražila po onoj gužvi.Gde li je on sad?Tražila sam ga sve dok ga nisam uočila kako stoji ispred jednog stola I gleda devojku u tuplesu kako se uvija oko šipke.Osetila sam ljubomoru,baš kao kad gleda Ashley.Besno sam hodala prema njemu.

Ja:Liame!Liame!-drala sam se dok sam stajala iza njega,ali on ništa.

Ćušnula sam ga po glavi na šta se on počešao na mesto gde sam ga udarila I okrenuo se prema meni.

Bullet :DWhere stories live. Discover now