Chapter 7

1K 43 4
                                    

Liam:Vazi Soph.Ljubim I ja tebe.Vidimo se.-rekao je I prekinuo.

Idalje sam bila samo u grudnjaku pred njim.Htela sam da ustanem I da iz ormana uzmem neki duks,ali me je ruka jako zabolela.Od bola sam ispustila jauk.

Liam:Kate jesi li dobro?-rekao je I dotrcao do mene.

Jos uvek je bio bez duksa.

Klimnula sam glavom.

Ja:Samo sam htela da se obucem.

Liam:Pomoci cu ti.

Otisao je do ormana,uzeo sivi duks I vratio se do mene.Ruke nisam podigla visoko u vazduh jer bi me opet zabolela desna ruka,vec sam ih stavila ispred sebe dok mi je Liam navlacio rukave.Nekako mi je navukao duks.Pogledala sam u svoj bez kaput koji je bio na podu.Imao je rupu I bio je pun krvi na mestu gde je prosao metak.

Ja:Moracu  da bacim kaput.-uzdahnula sam.

*

*

Ja:Liame molim te!

Liam:Nop!

Ja:Molim te.

Liam:A sta bi kupila?

Ja:Pa volela bih da uzmem nesto sto ima ovde,a nema kod nas.

Liam:Dobro idemo.

Ustala sam iz kreveta I krenula da trazim svoje kanadjanke.Taman sam krenula da ih obuvam,setila sam se da nemam sta da obucem umesto kaputa,jer sam samo njega ponela.Udarila sam se sakom po celu.

Liam:Sta je bilo Kate?-upitao me oblaceci svoj kaput.

Ja:Pa nisam ponela nista sem kaputa,a on je sad unisten.

Liam:Ne brini imam ja rezervnu jaknu.

Ja:Stvarno?

Liam:Pa poneo sam je za svaki slucaj.-rekao je I iz torbe izvadio crno-sivu hummel jaknu.

Obula sam svoje kanadjanke I Liam mi je pomogao da navucem njegovu jaknu.Izasli smo I on je zakljucao vrata.Sisli smo niz stepenice I izasli pozdravljajuci recepcionera.Okrenula sam seI videla da recepcioner prica telefonom.Ok ovde nesto smrdi.Okrenula sam se I krenula s Liamom ka super marketu kog smo videli onda kada me je pogodio metak.Bio je nedaleko odavde.Presli smo ulicu I usli u market.Liam je uzeo kolica I krenuli smo.Dok je on gledao peciva,ja sam se polako odmicala od njega razgledajuci police.Zasla sam iza jedne police I ukocila se u mestu.Kratka braon kosa,tamno plava jakna,siroke farmerke I crne patike.Pa to je Victor Elias.Krenula sam ka njemu.Onda se on licem okrenuo prema meni.Opet sam naglo stala.Ovo nije Victor Elias.Prvo Victor Elias je ovako izgledao pre 6 godina,drugo on jako lici na njega,ali nije on.Taj decko mi se osmehnuo I okrenuo se.Tada sam cula kako me neko doziva.Okrenula sam se I videla Liama kako trci prema meni  sa kolicima.

Liam:Jesi li ti normalna?!Hoces da se izgubis ovde?

No ja nisam reagovala.On je stao pored mene,gledajuci u onog decka koji je jako licio na Victora Eliasa kad je bio mladji.

Liam:Je li to on?

Ja:Nije.-rekla sam sa razocarenjem u glasu.

Liam:Jaooo.Pa on vise ne izgleda ovako.

Ja:Hocemo li da idemo?

Liam:Hej pa tek smo dosli.

Ja:Molim te.

Liam:Oke.Ako hoces idemo.-rekao je I krenuo prema kasi.

Platio je par stvarcica koje je uspeo dauzme pre nego sto je poceo da me trazi.Uzeo je kese I krenuli smo.Stala sam,pogledala levo,pa desno krenula preko ulice.Tada sam cula kako se Liam dere,okrenula se I videla da onaj auto iz kog je onaj covek pucao ide ka meni velikom brzinom I onda sam osetila jak bol u glavi I u ledjima.Otvorila sam oci I videla Liama kako lezi na meni.

Bullet :DWhere stories live. Discover now