Chapter 6

1.1K 45 8
                                    

Osetila sam neko stezanje oko mog struka.Otvorila sam oci I jos uvek je bio mrak.Osetila sam disanje za vratom I polako okrenula glavu.Liam je bio pripijen uz mene I grlio me.Otvorila sam usta da ga probudim,ali nisam nista rekla.Nisam mog,bilo mi je zao da ga probudim.Uzdahnula sam I nsatavila da spavam.

*

*

Polako sam otvorila oci.Videla sam budilnik na nocnom ormaricu s moje strane.Bilo je 8:05.Zatvorila sam oci,ali sam ih onda naglo otvorila.Cek ‘malo,kako to da je moja strana kreveta prazna?Podigla sam glavu I onda shvatila da sam na Liamu.Bukvalno.On je spavao na ledjima I rukama na mojim ledjima,a ja sam lezala na njemu.Htela sam naglo da ustanem,ali mi nesto nije dalo.Tada je I Liam otvorio oci.Naglo je sklonio ruke sa mojih ledja,tako da sam se ja uspravila I sada sam sedela na njemu.

Liam:Um… mozes li da sidjes?

Ja:Da,da.-rekla sam I brzo sisla.

Ja:Liame ja idem u kupatilo,pa cu da se presvucem I donecu nam nesto za dorucak iz pekare.Moze?

Liam je samo klimnuo glavom.

Uzela sam stvari iz ormana I otisla u kupatilo.

Liam P.O.V

Lezao sam na krevetu I gledao u plafon.Nesto se cudno desava samnom.Drugacije se osecam.Onda sam cuo glas u mojo glavi:Liame ti si zaljubljen u nju I shvati to!Ja sam na to samo odmahnuo glavom.Nemoguce!Ja sam sa Sophiom I zaljubljen sam u Sophiu.No opet mi se javio onaj glas:Liame ti si budala!Sinoc si mogao da je poljubis.Video si da ti se ona priblizava I sta si ti uradio?! Ti si morao da pokvaris to.Razdrao si se:Kate nosi protezu I gleda porno filmove!I da znamo da ono sinoc,mislim na ono sto si je zagrlio dok spava,to nije bilo slucajno.Bio si budan I to si namerno uradio.Zato priznaj vise da si zaljubljen u nju!Rukom sam presao preko lica.Tada sam cuo otvaranje I zatvaranje vrata na sobi.Otisla je da kupi nesto za dorucak.Nakon nekih 10 minuta sam ustao I otisao u kupatilo da se istusiram.

Kate P.O.V

Otvorila sam vrata sobe I usla.Izula sam se I skinula kaput koji sa okacila na civiluk.Usla sam u sobu,ali Liama nije bilo.Stavila sam kesu sa pecivom na stolu I sela na stolicu.Otvorila su se vrata I usao je Liam.Bio je samo umotan u peskir.Kakvi misici!Ponovo sam nesvesno otvorila usta.Liam mi se samo osmehnuo.Otisao je do ormana,uzeo odecu I krenuo ka kupatilu.Ja sam idalje stajala otvorenih usta.

Liam:Kate…jesi li dobro?

Ja:Sta…Ovaj… da..

Liam je samo slego ramenima I otisao u kupatilo.Uzdahnula sam.Javio se onaj glas u glavi:Kate priznaj da si zaljubljena u njega.Ponovo sam uzdahnula I klimnula glavom.

Ja:Eto priznajem da sam zaljubljena u njega.

Otvorila sam kesu I izvadila peciva na stolu.Onda je Liam usao I seo za stolom.Uzeo je jednu kiflu I poceo da jede.

Ja:Liame,trebalo bi da saznamo nesto o zrtvi.Zato smo ovde.

Liam je samo klimnuo glavom.

*

*

Obuvala sam svoje kanadjanke I navlacila kaput.

Ja:Liame, hajde.

Liam:Evo,evo.-rekao je dok je izlazio iz sobe sa kaputom u rukama.

Sisli smo niz stepenice I mahnuli recepcioneru.Kada smo izasli iz hotela refleksno sam se okrenula  I videla recepcionera kako prica telefonom.Slegla sam ramenima I krenula za Liamom.Isli smo trotoarom,a ja sam se ponovo refleksno okrenula I videla automobila kako ide ka nama I coveka kroz prozor sa puskom.Naciljao je  Liama I opalio.U tom trenutku sam skocila na Liama I metak me je okrznuo iznad kljucne kosti.Automobil je ubrzao I prosao pored nas.Pocela sam da se previja od bolova.Ovo je jako bolelo.Liam je brzo ustao,Uzeo me u narucje I krenuo ka hotelu.

Bullet :DWhere stories live. Discover now