Sisla sam sa troseda I pogled bacila na jelku ispod koje su jos uvek bili pokloni.
Liam:Jesi li gotova?
Ja:Jesam.Mozes da se okrenes.-okrenula sam se I krenula ka Alexinoj sobi gde su bile nase stvari,kad me je Liamov glas zaustavio.
Liam:Kate,mozes li da mi dodas boxerice?
Pogledom sam trazila njegove boxerice po sobi,jer su bile negde zajedno sa nasom razbacon odecom.
Ja:Kakve su boje?-upitala sam ga idalje trazeci njegove boxerice.
Liam:Bele.
Trazila sam ih,a onda sam ih uocila kraj mog grudnjaka.Prisla sam,uzela svoj grudnjak I njemu dobacila boxerice.Spretno ih je uhvatio.
Liam:Hvala.Dobro bacas.
Ja:Nista.Jos bolje hvatas.-rekla sam mu I osmehnula se,te ponovo krenula ka Alexinoj sobi.
Brzo sam se popela uz stepenice I stigla do Alexinih vrata.Pokucala sam par puta,ali nisam dobila nikakav odgovor,pa sam pretpostavila da nije u sobi I usla sam te zakljucala vrata.Dosla sam do nase putne torbe I iz nje izvadila crne trenerke I belu majicu.Skinula sam Liamovu majicu I osetila njegov parfem.Decko je imao ukusa.Navukla sam cist ves,trenerke I majicu.Uzela sam Liamovu majicu,otkljucala vrata,izasla I susla dole.Usla sam u dnevnu I videla da je Liam vec sklopio trosed.Bio je samo u bledim farmerkama.Boze kakve je on imao misice.Po ko zna koji put sam rekla ovu recenicu u sebi.Kad god ga vidim bez majice,ili duksa ja se izgubim.I sad sam se izgubila,koncentrisi se Kate!Udarila sam se dlanom po celu.
Liam:Kate,sta je bilo?
Ja:Ov-vaj…n-nis-sta.-mucala sam.
Prisla sam I pruzila mu majicu koju je on odmah navukao.Cula sam korake I okrenula se.Kevin je silazio niz stepenice vec obucen.
Kevin:Dobro jutro I srecan Bozic.
Liam I ja:Takodje.
Tada je usla Alex noseci posluzavnik na kome su bile cetiri solje iz kojih je isla para.Spustila je posluzavnik I svi smo se zgurali na trosed.
Ja:Pa kad otvaramo poklone?
Alex:Pa mogli bi I sad.Hocete?
Kevin I Liam su klimnuli glavama.Svo cetvoro smo ustali I otisli do jelke,te uzeli poklone koje smo kupili.Razmenili smo ih I seli dpole da ih otvorimo.Igrali smo kamen-papir-makaze ko ce prvi da otvori.Prvo je trebalo da otvori Kevin,pa Alex,pa Liam I na kraju ja.Kevin je otvorio prvo moji poklon.
Kevin:Pa ovde pise Kevin.-rekao je sa velikim osmehom na licu.
Kevin:Od koga je?
Digla sam ruku,a on je mi je samo prisao I zagrlio me.
Onda je otvorio Liamov poklon,pa onda Alexin.I njima se takodje zahvalio grleci ih.Na redu je bila Alex.Prvo je otvorila Limaov,pa Kevinov ,pa moj poklon.Takodje nam se zahvalila I zagrlila svakog od nas.Sad Liam.Prvo je otvorio Alexin,pa Kevinov I na kraju moj.Kada je otvorio moj poklon oci su mu se rasirile,a usne razvukkle u predivan veliki osmeh.Stavio je kapu na glavu,sal oko vrata,skino majicu I navukao duks.Ustao je I poceo da trci po sobi vicuci:Ja sam Batman!Mi smo prasli od smeha.Bilo mi je jako drago da sam ga toliko usrecila.Dosao je do mene,snazno me zagrlio I poljubio u obraz na sta sam se ukocila.Opet sam osetila veliku vrucinu I laganu struju kroz telo.Odmako se I ponovo me zagrlio I ponovo poljubio,ali u drugi obraz.
Liam:Hvala ti,hvala ti.Najbolja si Kate.
Da sam znala da ce ovako reagovati na poklon,svaki dan bih mu kupila nesto sa Batmanom.
YOU ARE READING
Bullet :D
RandomKada u Kate-in zivot udje jedan agent poput nje,ona se bori sama sa sobom da se ne zaljubi u njega,no ljubav je jaca od njene tvrdoglavosti.Da li ce Kate popustiti i priznati da je zaljubljena ,saznacete kroz pricu. Uzivaj te ! :D ^^