Chapter 17

921 54 8
                                    

Ljudi meni nešto neće da prime video sa muzikom,pa bih vas zamolila da uđete na youtube i ukucate River flos in you i da pustite onu koja traje 1h :D Molim vas!

Kate P.O.V

Sunčevi zraci su padali pravo na moje oči i terali me da se probudim.Pomeškoljila sam se malo te napokon otvorila oči shvatajući da nema ništa od spavanja.Otvorivši oči ugledala sam prazno mesto na ogromnom bračnom krevetu u meni nepoznatoj sobi.Podigla sam se u sedeći položaj te osmotrila sobu.Iako sam osetila jak bol u glavi potpuno sam sigurna da ovo nije moja spavaća soba.Sišla sam iz udobnog kreveta te izašla iz sobe.Našla sam se u hodniku koji je bio takođe ogroman i imao stepenice koje su vodile u prizemlje.Nesigurno sam sišla niz stepenice te ušla kroz velika vrata i ugledala Liama koji je na sebi imao crne adidas trenerke i sivu majicu kako jaja iz tiganja stavlja u tanjire koji su se nalazili na stolu sa ostalim doručkom.Kada sam zakoračila u sobu Liam je okrenuo glavu te me pogledao raširenim očima i umalo mu tiganj nije ispao iz ruku.Spustila sam pogled i tek tada shvatila da sam bila samo u donjem vešu.Brzinom svetlosti izašla sam iz sobe i naslonila se na zidu koji se nalazio desno od vrata.

Ja:Um...Liame gde mi je haljina?-upitala sam idalje osećujući visoku temperaturu u svom telu.

Liam:Tvoja haljina ima fleku od šampanjca,pa sam je spakovao u kesu,a tebi sam izvukao moje stvari koje ćeš obući.Gore su na krevetu.-rekao je,te sam se popela gore do njegove spavaće sobe i ugledala spakovane stvari na drugom delu kreveta.Crna majica i blede farmerke,biće mi veliko.Nasmešila sam se te navukla odeću i sišla dole.Nogavice farmerka su mi se vukle,te sam ih podavila do kolena,a majica ona mi i nije bila toliko velika.

Ja:Dobro jutro-rekla sam i osmehnula se dok je Liam već sedeo za stolom.

Liam:Dobro jutro-uzvratio je smešak.

Sela sam preko puta njega gde mi je bio postavljen tanjir sa 2 ispržena jaja,parčetom integralnog hleba i šoljom kapućina.Uzela sam kapućino i prinela ga usnama i tad mi se miris vanile uvukao u nozdrve.

Ja:Mmmm.... vanila-promrmljala sam.

Liam se samo tiho nasmejao te krenuo da doručkuje.Imao je neki nedefinisani smešak dok je jeo.Pila sam svoji kapućino sa omiljenim ukusom i posmatralaga dok jede.Bio je tako sladak.Oh Kate kad bi ti i on mogli kao Alex i Kevin.Uzdahnula sam i krenula i ja da doručkujem.

*

*

*

Ja:Hvala ti Liame na svemu.-rekla sam dok sam stajala na pragu ulaznih vrata.

Liam:Ma ništa Kate.

Nasmešila sam se i onda učinila ono što sam i nameravala.Poljubila sam ga u obraz,te se okrenula i krenula da izađem iz njegovog dvorišta,ali sam zastala.

Ja:Um........Liame..ovaj..ko mi je skinuo haljinu?-upitala sam.Zbog velike količine alkohola ne sećam se baš svega.

Liam:Pa...ja.-rekao je te se počešao po vratu gledajući ka zemlji.

Ja:Ah...a ovaj...sećam se samo da si legao pored mene...pa je li se nešto desilo?-upitala sam ga žmureći.Bilo me je nekako sramota,ali sam morala da ga pitam.

Liam:Nije-rekao je te se nasmejao.

Ja:Huh...pa onda...vidimo se-rekla sam i mahnula te izašla iz dvorišta i uputila se ka svom stanu.

-1 dan kasnije-

Čula sam pesmu na mobilnom što je bilo znak za ustajanje i pravac posao.Ustala sam iz kreveta i otišla u kupatilo te obavila jutarnju higijenu i vratila se u sobu.Otvorila sam ormar i izvukla crne farmerke i plavi duks sa kapuljačom.Obukla sam se ,izašla u hodnik,obula kanađanke,uzela jaknu i izašla iz stana zaključavajući ga.Spustila sam se niz stepenice,izašla iz zgrade uputila se na parking gde se nalazio moj Pežo.Sela sa u auto,a zatim se uputila ka zgradi CIA.

Bullet :DWhere stories live. Discover now