*
*
Izvadila sam svoju putnu torbu iz ormana I stavila je na krevet.Pocela sam da pakujem vec odvojene stvari koje cu poneti.
Ja:Trenerke,trenerke,farmerke,duks,duks,kapa,sal,rukavice,neseser…-nabrajala sam I proveravala svoj spisak.
Na kraju pakovanja bacila sam pogled na sat I videla da je 18:40h.Ustala sam I krenula u kuhinju.Stavila sam vodu u serpui stavila na ringlu koju sam ukljucila.Kada je voda provrila ubacila sam spagetei ukljucila drugu ringlu na kojoj sam stavila serpu sa vodom I sipala sos iz kesice.Dok se sve to kuvalo ja sam postavila sto.Izvadila sam spagete u tanjir I prelila ih sosom.Kada sam ih pojela,sklonila sam sve sa stola I otisla da se kupam.Skinula sam odecu sa sebe I usla u tus kabinu.Nisam volela kade,jer bih posle morala da ribam celo kupatilo.Istusirala sam se,obukla pidzamu,legla u krevet I zaspala.
-Jutro-
Cula sam nepodnosljiv zvuk koji je proizvodio budilnik.Ustala sam I prekinula zvonjenje.Bilo je 6:50h.Izasla sam iz sobe I otisla u kuhinju gde sam stavila vodu sebi za kapucino.Vratilas am se u sobu gde sam uzela svoju odecu za put I uzla u kupatilo gde sam obavila higijenu I obukla se.Obukla sam sive hummel trenerke,crni duks sa kapuljacom,kosu sam samo rascesljala.Iznela sam putnu torbu u hodnik I otisla da napravim kapucino jer pretpostavljam da je voda provrila.Siplala sam 2 kasicice kapucina iz kutije I prelila ga kipujucom vodom.Dodala sam 2 kocke secera I malo mleka.Izvadila sam ciniju,stavila pahuljice I prelila ih mlekom.Uzela sam mobilni I stavila ga da se puni.Sela sam za stolom I jela svoje pahuljice.Kada sam ih pojela I kada sam popila kapucino oprala sam zube I nazvala Alex.
Ja:Hej!
Alex:E Kate!
Ja:Ja danas idem u Spaniju zbog slucaja.
Alex:Znam.Htela si da mi ostavis Jamesa,tako?
Ja:Bas tako.
Alex:Ne brini znas da imam kljuc od tvog stana pa cu doci dag a proveravam.
Ja:Hvala ti,a sa moram da idem,jer zurim.Cao!
Alex:Cao!
Prekinula sam vezu,navukla svoje kanadjanke,navukla jaknu izasla I zakljucala stan.Sisla sam ispred zgrade sa putnom torbom u ruci cekajuci da naidje taxi.Jedan taxi se zaustavio I ja sam usla.
Ja:Na aerodrom.
Taksista je klimnuo glavom I krenuo.Kada smo stigli platila sam taksisti I izasla.Usla sam u zgradu I videla Liama I Jima kako sede na klupi.Prisla sam I pozdravila se s njima.
Jim:Sad kada je I Kate dosla , da vam dam uputstva.Idete na 3 dana ne brojeci ovaj.Tamo cete traziti sve podatke o Evi Martinez.Za ostalo cemo se cuti.
Liam I ja smo samo klimali glavama.Zena se preko razglasnika oglasila das vi putnici za Spaniju odu na ulaz 19 I da torbe ostave na traci za prtljag.Pozdravili smo se sa Jimom I krenuli ka ulazu 19.Usli smo u avion I trazili mesta.Bila su dva slobodna pored jedne starije gospodje.Ona je sedela do prozora,onda sam sela ja,pa je onda seo Liam.
Gosp.:I vi idete u Spaniju?
Ja:Da.
Gosp.:Lepo lepo.Mnogo njih ide na medeni mesec u Spaniju.
Liam:Kakav medeni mesec?
Gosp.:Pa vi idete na medeni mesec u Spaniju.
Liam:Ne,ne mi smo samo prijatelji.
Gosp.:E nmoj ti meni mi smo samo prijatelji,pa vidim kako je gledas.
Liam:A kako je to gledam?
Gosp,:Znas ti…
YOU ARE READING
Bullet :D
RandomKada u Kate-in zivot udje jedan agent poput nje,ona se bori sama sa sobom da se ne zaljubi u njega,no ljubav je jaca od njene tvrdoglavosti.Da li ce Kate popustiti i priznati da je zaljubljena ,saznacete kroz pricu. Uzivaj te ! :D ^^