Chapter 5

1.2K 42 8
                                    

*

*

Liam:Cuo sam da ima dobar restoran na 5 minuta od hotela.Hoces da idemo tamo da veceramo?

Ja:Moze.

Liam:Dobro,onda se spremi I idemo.

Ja:Ja sam spremna.

Liam:Ici ces u trenerke?

Ja:A sta fali?

Liam:To je malo otmeniji restoran.

Prevrnula sam ocima I krenula ka ormaru gde sam vec raspakovala svoje stvari.Uzela sam farmerke I krenula ka kupatilu.Usla sam u kupatilo,skinula trenerke,navukla farmerke,ocesljala se I izasla.

Liam:Tako je vec bolje.Ajde idemo.

Obula sam svoje kanadjanke,uzela kaput ,Liam je vec bio spreman tako da smo izasli I zakljucali smo sobu.Izasli smo napolje I povetarac je lagano duvao.Krenuli smo.N putu do restorana par puta mi je falilo da se razbijem,jer su ulice bile klizave.Usli smo urestoran I uglavnom su tu bili stariji ljudi koji su delovali jako jako bogato.Seli smo za stolom koji je bio kraj prozora.Skinula sam kaput I zakacila ga na naslon stolice.Uzela sam meni I listala ga.Odlucila sam se za spagete.Posle prelistavanja meni sam dala Liamu.Tada nam je prisao konobar.Na spanskom je pitao izvolite.

Ja:Ja cu spagete bolonjeze I kiselu vodu.

Konobar je klimnuo glavom,zapisao to na svom blokcetu I pogled usmerio na Liama.

Liam:Isto.

Konobar je ponovo klimnuo glavom I otisao.Nakon par trenutaka vratio se sa nasim picem.

Liam:Kakvisve ljudi postoje na ovom svetu.

Ja:Kako to mislis?

Liam:Ma kad se setim ono sto se desilo sa onom babom u avionu.-rekao je I prosao rukom kroz kosu.

Ja:Da,ali posle poljupca nas nije toliko davila-rekla sam sa osmehom na l I cu.

Liam se samo malo osmehnuo I klimnuo glavom.Nakon nekih 15 minuta stigle su nam spagete.Kako ovi brzo kuvaju.Uzela sam viljusku I pocela da jedem.

Ja:Mmmmmmmmmmmm.-rekla sam I zatvorila oci uzivajuci u ukusu spageta.

Otvorila sam oci I videla poglede uprte u mene.Liam se samo smejao.Odmahnula sam glavom I nastavila da jedem svoje spagete.U tom trenutku kada sam htela da prinesem spagete ustima,sos I spagete su mi skliznule sa viljuske na moje farmerke.

Ja:Sranje!

Opet su svi pogledi bili uprti u mene.Nadam se da niko od njih ne zna engleski.Uzela sam salvetu I pocela da brisem fleku,dok se Liam odvaljivao od smeha.

Ja:Nista nije smesno.

Liam:Meni jeste.

Ja:Smeno je,a?

Liam:Da.

Uzela sam rukom spagete iz tanjira I gadjala Liama.Zavrsile su pravo u njegovu facu.Ovaj put sam se ja smejala.Rukom je skinuo spagete I sos sa lica I ruku je obrisao na salvetu.Uzeo je spagete I gadjao mene.Sva sreca znala sam sta smera I sklonila sam glavu.Okrenula sam se I videla da su Liamove spagete zavrsile kod jedne zene u kosu.Ovo nece biti dobro.Zena je pocela da vristi I da vice nesto na spanskom.Prisli su nam konobari I dali nam racun.Platili smo I oni su nas zamolili da odemo jer pravimo probleme.Ustala sam sa stolice,uzela svoj kaput I brzo izjurila napolje.Liam je isao zamnom.

*

*

Usli smo u hotel I krenuli prema nasoj sobi.Uzela sam kljuc I otkljucala sobu.Usla sam,ostavila kaput na civiluk I izula kanadjanke.

Ja:Ko ce prvi u kupatilo?

Liam:Idi ti.

Ja:Ok.

Uzela sam pidzamu I usla u kupatilo.Skinula sam odecu I usla u tus kabinu.U kupatilu je bila I kada,ali kao sto sam vec rekla ne volim kade.Pustila sam toplu vodu da me ugreje.Kada sam zavrsila sa tusiranjem,obukla sam pidzamu,oprala zube I iz nesesera sam izvadila protezu.Sad se pitate odakle proteza?Pa eto nosim protezu od svoje 19. godine.Prvih par nedelja mi je bilo zanimljivo kako zvuci kad pricam dok imam protezu,ali su me kasnije ismejavali,pa je nosim samo dok spavam I dok sam kuci.Oprala sam protezu I stavila je.Izasla sam iz kupatila I glavom sam pokazala Liamu ka kupatilu.Bolje da ne pricam jer ce se verovatno I on smejati.Ustao je,uzeo svoju pidzamu I usao u kupatilo.Od jednom sam ga cula kako me zove.Sta liu sad hoce?!Ustala sam sa kreveta I otisla do kupatila.Otvorila sam vrata I videla Liama kako stoji sa mojim grudnjakom u rukama.

Liam:Zaboravila si ovo.

Nista nisam rekla I samo sam brzo rukom zgrabila grudnjak.

Liam:Nije losa velicina.Mogla bi da nosis malo uze dukserice,da bi istakla velicinu.

Rukom u kojom mi je bio grudnjak krenula sam da ga udaram.No on se samo smejao.Izasla sam iz kupatila,stavila grudnjak u torbu I legla u krevet I ukljucila plazma TV koji se nalazio preko puta kreveta.Saltala sam kanale I videla da nema nista zanimljivo.Na jednom kanalu su bile reklame I cekala sam da vidim sta ima na njemu.Tada je Liam izasao iz kupatila I seo pored mene  na krevet.

Liam:Sta ima na ovom kanalu.

Slegla sam ramenima.

Liam:A sto ne pricas.

Idalje sam cutala.

Liam:Kate reci nesto.

Cutala sam.

Tada sam cula neko Aaaaaaa.Pogled smo preusmerili ka TV-u I videla da neki par vodi ljubav.Liam je poceo da se smeje.Brzo sam promenila jednom na gore,ali I tamo ista radnja samo drugi ljudi.Liam se jos jace smejao.Opet sam promenila na gore,ali opet.Tada sam ugasila TV I videla Liama kako se odvaljuje.Bio je crven.

Liam:To gledas,a?-pitao je,ali sam ga jedva razumela jer se smejao.

Idalje sam cutala.Bilo me je jako sramota.

Liam:Kate gleda porno filmove,Kate gleda porno filmove!-poceo je da vice I da skace po krevetu.

Prostrelila sam ga pogledom,no on nije prestajao.Sisao je sa kreveta I poceo da trci po sobi,dok sam ga ja jurila.

Ja:Liame prestani-rekla sam nerazumljivoi frskajuci zbog proteze.

Tad se on zaustavio I posto ja to nisam ocekivala od velike brzine trcanja zaletela sam se u njega I obo je smo pali na krevet.On je lezao na krevetu,a ja na njemu.

Liam:Sta si rekla?

No ja sam cutala.Postalo mi je vrucina od velike blizine.Cek sta je ovo samnom?Ovu vrucinu nisam osecala kad sam ga poljubila.Nemoguce je da sam se zaljubila.Ne znam sta mi je bilo,ali lagano sam pocela da mu se priblizavam.Usne su nam bile na nekoliko milimetara i mogla sam da osetim njegov dah na usnama.Zatvorila sam oci jer sam ocekivala poljubac.

Liam:Kate nosi protezu I gleda porno filmove.-rekao je i ja sam otvorila oci.

Odmakla sam glavu,ali sam idalje bila na njemu.

Ja:Cuti-opet sam rekla nerzaumljivo zbog proteze.

Liam je ponovo poceo da se smeje,ali ja sam samo sisla sa njega I legla da spavam.Bila sam umorna,da bih ga sada jurila.

Ispunili ste uslove i evo ga nastavak.Uzivaj te!Uslove necu staviti i nastavak ce biti kad budem mogla.Sutra ide nastavak price Evreything has changed. :D

P.S.Sorry ako ima gramatickih gresaka.

Bullet :DWhere stories live. Discover now