Helooooow! Ik ben in de schrijfstemming! Waarschijnlijk omdat het verhaal bijna ten einde is, of omdat het vakantie is of omdat ik me verveel... nbeetje alledrie denk ik. Lees maar, doedels!
Wat vooraf gebeurde
"Louis..." begin ik. "Ik zit al vanaf gisteren met iets in mijn hoofd. Toen je zei hoe speciaal ik voor je ben en je van me houdt, voel ik me gelukkiger dan ooit. Telkens als ik je zie of aan je denk, krijg ik het warm en wil ik bij je zijn. Ik... ik ben verliefd op je." Louis lacht. Hij ziet er echt gelukkig uit. Komt dat door mij? Zijn lach is nog mooier dan anders. "Ik ben ook verliefd op jou." zegt hij liefdevol. Ik schuif dichter naar hem toe en hij neemt me vast. We trekken ons niets aan van de mensen rondom ons en de fototoestellen die nu 1000 keer meer lijken te klikken dan daarnet. Ik voel me gelukkig, en dat is wat telt.
Nieuw deel
Niall POV
Waar blijven ze nu? We hadden aan de speelhal afgesproken maar Louis en Renesmee moeten toch weer te laat komen! "Daar zijn ze!" wijst Liam. Louis en Renesmee komen naar ons gewandeld... hand in hand?! "Olala! Is het eindelijk zo ver?" lacht Harry. Louis en Renesmee kijken elkaar verliefd aan. "Jullie zijn echt schattig samen!" zegt Liam. Ik ben wel bij voor hen, maar ik vind het ook gevaarlijk. Renesmee kan tijdreizen. Ze mag geen 12 uur lang in een andere tijd zijn anders raakt ze niet meer terug. Ik vind het niet zo'n goed idee. Iedereen gaat binnen in de speelhal. Ik neem Renesmee bij de arm en we lopen als laatste binnen. "Is dit wel veilig?" fluister ik. Ze twijfelt. "Ik hou van hem, Niall. Wat moest ik anders doen?" Ik weet geen antwoord. "Ik vind het niet veilig." Ze schudt haar hoofd. "Ik doe voorzichtig. Vertrouw me." Ze zet puppy-ogen op. Ik schud verward mijn hoofd en we gaan bij de rest staan. Dit loopt vast slecht af...
Renesmee POV
Wat was er met Niall? Hij deed zo vreemd... Denkt hij dat ik Louis zal laten staan? Hij weet toch van het tijdreizen! Pfff... ik laat hem. Hij maakt zich zorgen voor niets. We stoppen bij een spel dat je met een 'auto' moet rijden. "Beattle, Styles?" vraagt Niall. "No problemo, Horan!" Niall steekt een muntje in en ze gaan allebei zitten. Ze zitten elkaar het hele spel uit te schelden en grappen te maken. Niall wint. "Jeeej!" gilt Niall. "Nog steeds niet goed van het skaten, schatje?" lacht Zayn. "Pfff! Straks maak ik hem af!" Iedereen lacht. Liam stopt bij een dansspel. "Kom Renesmee! Wedstrijdje dansen?" vraagt Liam. "Tuurlijk!" Ik loop op het verhoogje en Liam steekt een muntje in. We beginnen de passen van op het scherm na te doen. De jongens liggen in een deuk. "Liam, je kan echt niet dansen!" proest Harry. Liam danst uitgelaten verder. Op het einde van het spel is hij buiten adem. "Zware afgang, makker! Renesmee heeft het 4 dubbele van jou punten!" lacht Louis. "Phoe! Best vermoeiend hoor!" zucht Liam. We spelen bijna alle spellen. Elk om beurt tegen elkaar. Harry wil steeds tegen Niall, maar Niall wint elk spel. Ik stop bij een karaoke-stand. Je mag er gratis een nummer zingen. "Kom." Ik trek Louis mee naar de computer waar de dj het nummer oplegt. "Wil je zingen voor al dat publiek?" vraagt Louis. "Je zei dat ik kan zingen. Hoef ik me dus niet te schamen." lach ik. "Hallo. Welk nummer hadden jullie willen zingen?" vraagt de man achter de pc. "Welk liedje liet je me horen tijdens de picknick?" fluister ik tegen Louis. "Story of my life." zegt Louis tegen de man. "One Direction zeker?" vraagt hij. We knikken. "Ga maar naar het podium." Louis en ik nemen een micro en lopen het podium op. Zayn, Liam, Niall en Harry staan op de voorste rij. Ze roepen enthousiast. "De volgende zijn Louis Tomlinson en zijn vriendinnetje." klinkt het uit de boxen. De muziek begint en de tekst verschijnt op het scherm. (Lees je niet graag songteksten scroll gerust door :D )
Louis:
Written in these walls are the stories that I can't explain
I leave my heart open but it stays right here empty for days.
She told me in the morning she don't feel the same about us in her bones
It seems to me that when I die these words will be written on my stoneRenesmee:
And I'll be gone gone tonight
The ground beneath my feet is open wide
The way that I been holdin' on too tight
With nothing in between
Louis en Renesmee:
The story of my life I take her home
I drive all night to keep her warm and time
Is frozen
The story of my life I give her hope
I spend her love until she's broken inside
The story of my lifeRenesmee:
Written on these walls are the colors that I can't change
Leave my heart open but it stays right here in its cage
I know that in the morning now see us in the light upon you here
Although I'm broken my heart is untamed stillLouis:
And I'll be gone gone tonight
The fire beneath my feet is burning bright
The way that I been holdin' on so tight
With nothing in betweenLouis en Renesmee
The story of my life I take her home
I drive all night to keep her warm and time
Is frozen
The story of my life I give her hope
I spend her love until she's broken inside
The story of my lifeRenesmee:
And I been waiting for this time to come around
But baby running after you is like chasing the cloudsLouis:
The story of my life I take her home
I drive all night to keep her warm and time
Is frozenLouis en Renesmee:
The story of my life I give her hope
I spend her love until she's broken inside
The story of my life
The story of my life
The story of my life
The story of my life
De muziek stopt. We krijgen een luid applaus. "Dit was dan Louis Tomlinson van One Direction met zijn vriendinnetje!" Lachend gaan we verder naar een ander spel. "Renesmee, je zingt echt geweldig!" zegt Zayn. Ik lach verlegen. We hebben zo goed als alle spellen gedaan. We verlaten de speelhal. Ik heb nog 2 uur. "Gaan we nog even wandelen?" vraagt Louis. "O tuurlijk, schat! Kom!" Harry neemt Louis bij de arm en wandeld weg. "Maar schatjes! Et moi!" roept Niall met een vrouwenstem. Louis komt hoofdschuddend mijn kant uit gestapt. "Kom Nialltje, wij zullen samen wandelen." Niall en Harry lopen poepschuddend weg. Zayn en Liam lopen hen lachend achterna. "Ze zijn echt zot." lacht Louis. Ik knik. "Maar ze zijn ook fantastisch. Net als jij." lach ik en neem zijn hand. We wandelen langs het water. "Je amuseerde je, hé, met de jongens." Ik kijk Louis lachend aan. "Ja. Ze maken zoveel lol. En ze laten me niet staan maar betrekken me erbij. Je hebt geweldige vrienden." Hij lacht. "Ja. Ik zou niet meer zonder ze kunnen." We zijn bij het steegje. "Ik moet naar huis. Tot morgen?" Louis knikt. Hij buigt voorzichtig naar me toe. Ik voel zijn lippen op de mijne. "Tot morgen." lacht hij. Hij draait zicht om en wandeld naar huis. Met een gelukkig en warm gevoel keer ik ook huiswaarts.Voilaaaaa! Dit was het dan weer voor dit deel! Hopelijk mooi en leuk? Votes en comments, please! Love jullie!
xxxxxxxxxxxxxxjs
Me!
JE LEEST
The choice of my life #One Direction Story#
FanfictionDit verhaal gaat over Renesmee. Ze is mooi, jong, knap en leeft in het jaar 1602. Als ze op een dag haar tijdreishorloge naar de verkeerde kant draaid, komt ze terecht in het jaar 2013. Ze loopt er nogal raar, klassiek gekleed bij, omdat ze uit een...