Nieuw deel! Leuk? Stom? Geen mening? Sorry, ik ben hyper EN moe! Ik kan het ook niet verklaren! Maaaaar, hier is dus een nieuw deel! Hopelijk wat jullie ervan verwachten en anders tips altijd welkom! Veel leesplezier!
Wat vooraf gebeurde
Liam springt recht. "Het doet me er aan herinneren dat we onze nieuwe trampoline nog in elkaar moeten steken." Iedereen springt recht, behalve ik." Help je ook mee?" vraagt Zayn. Ik spring recht. "Yep! Maar ik kan er wel niets van!" Ze lachen me uit en we lopen naar de tuin om de trampoline in elkaar te steken. We bakken er niets van. "Euh... volgens mij zijn we verkeerd bezig." zegt Niall die aan zijn hoofd krabt. "Het lijkt niet eens op een trampoline." zegt Zayn. En dat is ook zo. Het springvlak ligt juist. De poten staan op zijn kop en het doek voor de veren ligt aan de onderkant. "Als we hem omdraaien, staand de poten toch op de grond?" zegt Harry. "Maar dan is het springvlak omgekeerd en het doek van de veren zit dan onderaan." lacht Liam. Wat een soep! "Er is maar 1 oplossing, boys." zegt Louis. "Afbreken!" roept iedereen.
Nieuw deel
Renesmee POV
Na de trampoline opnieuw af te breken en in elkaar te steken, staat ze eindelijk! Het is een grote trampoline. De jongens hebben ze voor het zwembad gezet. "Springen!" gilt Niall. Iedereen kruipt op de trampoline en begint te springen. Plots geeft Harry Niall een harde duw en Niall valt met een luide (meisjes) gil in het zwembad. Iedereen heeft de slappe lach. "Dat zet ik je betaald, Harry!" roept Niall. "Hahaha!" schreeuwt Harry luid. Zayn geeft Harry een duw maar Harry trekt Zayn mee het water in. Nu springen enkel Liam, Louis en ik nog op de trampoline. "Ik kom jullie achterna, waterratten." roept Liam en springt ook in het water. Nu springen enkel Louis en ik nog. "Komaan, tortelduifjes! Het water is lekker warm!" zegt Harry. Ik blijf lachend doorspringen. Plots word ik opgedragen. "Nee, Lou!" roep ik. "Aaaaah!" Met een grote zwier word ik in het zwembad gegooid. Het water heeft wel warm. "Ja, Louis, nu mag je zelf ook komen, hoor!" roep ik. Hij neemt een kleine aanloop en doet een voorwaartse salto in het water. "Woehoo!" roept iedereen. We geven Louis punten voor zijn salto. "10." zegt harry. "10." zegt Zayn. "10." zeg ik. "10." zegt Liam. "9." zegt Niall. We kijken hem allemaal vreemd aan. "Zijn tenen waren niet gestrekt!" roept hij. Iedereen lacht alweer. Ik begin het wel wat koud te krijgen. "Koud?" vraagt Louis. Ik knik. Hij neemt me vast in een dikke omhelzing. "Ik ga om handdoeken." Hij kruipt uit het zwembad en huppelt het huis binnen. Niall zwemt naar me toe. "Ik zal je verwarmen." lach hij. Hij neemt me stevig vast. "Geen adem." stotter ik. Louis komt terug buiten met allemaal handdoeken. Hij legt ze langst de kant en springt in het zwembad. "She's mine!" roept hij en neemt me van Niall af. Niall weent voor de grap en zwemt weer weg. "Ik ga er uit." zeg ik. Louis gaat er ook uit. We drogen ons af en gaan naar binnen. "Ik zal warme chocolademelk maken." zegt Louis die in de keuken verdwijnt. Ik plof neer in de zetel en zet de tv aan. Er is niks dus laat ik het op JIM staan, daar staat het meestal op. Het is Lady Gaga. Wow! Wat een kleren! Ik zou nogal een bolwassing krijgen als ik zo zou thuiskomen. Ze heeft wel een mooie stem. Louis komt terug zitten en geeft me een kopje. "Fan van Lady Gaga?" vraagt hij. "Euh... nee. Maar ze zingt wel goed." Hij knikt. "Ja. Toffe madam." Ik kijk hem met grote ogen aan. "Ken je haar dan?" vraag ik. "Kennen is een groot woord, maar ik heb ze al vaak gezien en mee gepraat." Ik staar hem met ongeloof aan. "Zo leuk." Hij lacht. Voorzichtig drink ik van de chocolademelk. "En?" vraagt hij. "Heerlijk." lach ik. Even zitten we stil met onze choco in de handen. Buiten hoor ik de jongens lachen. "Je hebt me eigenlijk nooit gezegd waarom je een tijdje niet meer kwam." zegt hij stil. Wat moet ik nu zeggen?! "Euh... ik had wat problemen thuis. Ik kon niet. En omdat wij thuis geen telefoon hebben..." Hij knikt. "Je hebt nog redelijk veel problemen met je ouders, niet?" "Ja. Ze zijn niet vaak thuis en weten niet wat ik doe overdag. Ze zijn daarin nogal... streng." "Als er iets iets kan je het altijd tegen me zeggen, hé." Hij knuffelt me. Ik voel me schuldig. Ik wil hem doodgraag vertellen over het tijdreizen. Maar doe het niet. Volgens mij is zwijgen toch het beste. "Hier." Louis geeft me een brief. Het is een witte brief met een hartje op. "Wat is dit?" vraag ik. "Een brief. Maar je moet hem thuis lezen." lacht hij. "Oke, dankje." lach ik terug. Ik steek de brief in mijn tas. Als ik thuis kom is het eerste wat ik doe hem lezen.
Mijn ouders zijn weeral niet thuis. Wanneer zijn ze het wel? Ik leg de brief op de keukentafel. Gwen komt vermoeid thuis. "Hey." puft ze. "Zware dag gehad?" vraag ik. "Ja! Er waren 2 collega's ziek! Ik heb nogal mogen draaien vandaag!" Ze laat zich op haar bed vallen. "Jij?" vraat ze. "Ja! We hebben een trampoline ineengestoken en dan in het zwembad gezwommen." Gwen rilt. "Zwembad? Geef mij maar iets warmers." Ik lach. "Gwen..." begin ik. "Kan ik echt nooit meer terug als ik 12 uur in een andere tijd ben?" Ze gaat recht zitten. "Ja, je zit dan in die tijd vast voor de rest van je leven." "En, kan je daar iets aan doen? Verlengen ofzo?" Gwen kijkt me argwanend aan. "Wat ben je van plan, Renesmee?" vraagt ze. "Niets." "Heeft het te maken met Louis, Niall en de rest van de jongens?" "Maar nee!" "Heb je iets met die Louis?" "Stop met al die vragen!" "Ja dus! Renesmee, liefde en tijdreizen gaan niet samen! Die staan niet naast elkaar in het woordenboek!" Ik kruis boos mijn armen. "Wat wil je er aan veranderen?" zeg ik boos. "Renesmee, het is echt niet veilig..." Ik kijk haar nog steeds boos aan. "Ik doe wat ik wil! En ja, voorzichtig!"
"Hoe was jullie dag?" vraagt mam aan Gwen en mij tijdens het avondeten. "Ging wel." antwoorden we allbei. "Je ziet er moe uit, Gwendolyn." merkt pap op. "Ja, ben ik ook. Er waren 2 collega's ziek." "En jij, Renesmee? Spreek je veel af met je vriendinnen als je thuis bent?" vraagt mam. "Nee, ik blijf meestal thuis." antwoord ik. "Je moest eens weten." zegt Gwen droog. Ik kijk haar woedend aan. Dat ze haar mond maar houdt over Louis en de rest.
Ik word al vroeg wakker. Mam en pap zijn nog niet eens vertrokken naar hen werk. O! Die brief! Ik moet hem nog lezen! In alle haast ben ik die gisteren vergeten. Hij ligt vast nog beneden. Ik ga naar beneden. Mam en pap kijken op. "Zo vroeg al wakker?" vraagt pap. Ik knik. "Die brief die op tafel lag, is die van jou?" vraag mam. Ik knik voorzichtig. "Wie is Louis?" vraagt mam boos. "Euh... gewoon, iemand. Hé, wacht! Heb jij mijn brief gelezen?" vraag ik boos. "Dat doet er niet toe! Is dat iemand uit de toekomst?" mam kijkt boos. "Euh..." "Renesmee, we hebben je daar al genoeg voor gewaarschuwd! Maar het is al zo ver gekomen dat hij verliefd op je is!" roept pap boos. "En jij waarschijnlijk ook op hem!" vult mam hem boos aan. Ik weet niet wat zeggen. Ik sta met mijn mond vol tanden. Letterlijk en figuurlijk. "Je kan me niet verbieden om niet meer naar hem toe te gaan." zeg ik stil. "O nee?" vraagt mam. "Geef je horloge maar af!" Mam steekt haar hand uit. Ik grijp naar mijn pols. "Dat mogen jullie niet doen!" roep ik. "Afgeven!" zegt pap boos. "Jullie kunnen me niet dwingen Louis niet meer te zien!" Ik voel de tranen komen, maar ben ook woedend. Ze lopen over mijn wangen. "Renesmee!" Mam en pap zijn ook woedend. Ik trek boos mijn horloge af, smijt hem op de grond, snok mijn brief van tafel en ren boos naar boven. Ik laat me huilend op bed vallen. Gwen wordt wakker. "Wat is er?" vraagt ze slaperig. Ik antwoord niet, maar huil verder. "Renesmee?" vraagt ze nogmaals. Ik geef weer geen antwoord. Ze staat recht en verlaat de kamer. Gwen weet wanneer ze me alleen moet laten. Dat is een goede eigenschap. Nu wil ik niemand zien. Ik wil naar Louis toe.
Redelijk lang niet? Ik vind toch van wel :D Wat vinden jullie? Niet zo'n top verhaal hé? Maar goed, ik ben bezig met een nieuw dus duimen dat die wel goed is! Iedereen een goed weekend als ik niets meer post en JOEPIE VERLENGD WEEKEND!!!
xxxxxxxxxxxxjs
Me!
JE LEEST
The choice of my life #One Direction Story#
FanfictionDit verhaal gaat over Renesmee. Ze is mooi, jong, knap en leeft in het jaar 1602. Als ze op een dag haar tijdreishorloge naar de verkeerde kant draaid, komt ze terecht in het jaar 2013. Ze loopt er nogal raar, klassiek gekleed bij, omdat ze uit een...