Ik ben in de post stemming!! Haha! De clip Story Of My Life is geweldig! Kijk en deel hem nog vlug!!! We moeten het record verbreken! Krijgt Miley lekker op haar smoel!!! We Love 1D!!!
Wat vooraf gebeurde
"Ik moet naar huis. Tot morgen?" Louis knikt. Hij buigt voorzichtig naar me toe. Ik voel zijn lippen op de mijne. "Tot morgen." lacht hij. Hij draait zicht om en wandeld naar huis. Met een gelukkig en warm gevoel keer ik ook huiswaarts.
Nieuw deel
Renesmee POV
Ik hoor lawaai van achteren. Ze zullen in de tuin zijn. Ik loop rond en in de tuin is er veel plezier. De jongens zijn aan het voetballen. Als de jongens me zien zwaaien ze allemaal uitgebreid. Louis komt mijn richting uit gelopen. "Hey." Hij heeft me een zoen. "Ik heb je gemist." Lacht hij. "Ik jou ook." "Lou! Ze gaan in de aanval!" roept Niall. Hij draaidt zich om en springt achter de bal. Ik ga langst de kant op de grond zitten. Na een tijdje voetballen vind Niall het tijd voor een ander spel. Rugby! Hij neemt de bal en begint ermee te rennen. De jongens rennen achter hem aan. Het is niet zo een mooi weer en het heeft geregent, dus hun tuin was erg modderig. Ze duwen elkaar op de grond en gaan op elkaar liggen. Het was grappig om te zien. Ze waren echt smerig! De jongens fluisteren wat tegen elkaar en komen dan mijn kant uit gelopen. O nee! Die gaan me toch niet in de modder gooien?! Ik spring recht en begin te rennen. De jongens rennen achter me aan. Tegen 5 jongens heb ik geen enkele kans. Ik word dan ook vastgegrepen en in de modder gegooid. Het is in 1 woord RANZIG! We houden nog een modder gevecht. Op het einde zijn we allemaal bruin en zwart. Ieder om beurt gaan we in de badkamer. Niall en ik zijn de enige die al proper zijn. "Wat een idee om rugby te spelen!" lach ik. "Het was toch plezant?" lacht hij. "Dat is waar. Met jullie amuzeer ik me altijd. Ik ben blij dat ik jullie heb." "Met jou is het ook leuk. En Louis is zo anders als je erbij bent, zo zorgzaam voor je. Maar gelukkig kan hij je ook eens beetnemen." knipoogt hij. "Vind je het dan niet meer zo erg zoals gisteren?" "Dat jullie iets hebben? Ik vond dat niet erg, nog steed niet, maar gewoon onveilig. Jij kan tijdreizen, Renesmee. Het gaat er niet makkelijker op worden." Ik knik. Hij heeft wel gelijk. "Maar nu gaat alles prima. Laat ons er gewoon van genieten." Hij knikt. Maar grijnst mysterieus. "Genieten zeker." Hij neemt een kussen en begint me ermee te slaan. "Hé!" Ik neem er ook een en sla hem. We rennen door de woonkamer en houden een kussengevecht. De rest van de jongens komt lachend de woonkamer binnen. Als ze ons zien 'vechten' nemen ze vlug ook een kussen en doen mee. Vermoeid plof ik op de zetel. "Pf! Even pauze!" zucht ik. Iedereen ploft ook neer. Niall en Harry liggen op de grond met hun armen en benen open, zoals je een elfje maakt in de sneeuw. Iedereen is uitgeput en ademt zwaar. Iedereen luistert naar elkaars adem. Plots schieten we in de lach. Liam valt uit de zetel op Niall. Ik lig in een deuk. "Zeg, Liam! Ik ben geen springkussen of trampoline, hoor!" gilt Niall. Liam springt recht. "Het doet me er aan herinneren dat we onze nieuwe trampoline nog in elkaar moeten steken." Iedereen springt recht, behalve ik." Help je ook mee?" vraagt Zayn. Ik spring recht. "Yep! Maar ik kan er wel niets van!" Ze lachen me uit en we lopen naar de tuin om de trampoline in elkaar te steken. We bakken er niets van. "Euh... volgens mij zijn we verkeerd bezig." zegt Niall die aan zijn hoofd krabt. "Het lijkt niet eens op een trampoline." zegt Zayn. En dat is ook zo. Het springvlak ligt juist. De poten staan op zijn kop en het doek voor de veren ligt aan de onderkant. "Als we hem omdraaien, staand de poten toch op de grond?" zegt Harry. "Maar dan is het springvlak omgekeerd en het doek van de veren zit dan onderaan." lacht Liam. Wat een soep! "Er is maar 1 oplossing, boys." zegt Louis. "Afbreken!" roept iedereen.
Zo! Een klein deel om te vieren dat de clip van 1D SCHITTEREND is! Slaapzacht iedereen!
xxxxxxxxxxxxxjs
Me!
JE LEEST
The choice of my life #One Direction Story#
FanfictionDit verhaal gaat over Renesmee. Ze is mooi, jong, knap en leeft in het jaar 1602. Als ze op een dag haar tijdreishorloge naar de verkeerde kant draaid, komt ze terecht in het jaar 2013. Ze loopt er nogal raar, klassiek gekleed bij, omdat ze uit een...