4. bölüm

1.4K 53 24
                                    

Multi de Yaser var:):)

Multi de Ellei Goulding in Hanging On sarkisi var:):)

Halen daha ağlarken arabanın arka kısmına geçtim . Çisem de yanima geçti . Yaser arabayi sürecekti . Seymen de onun yanındaki koltukta oturuyordu. Daha sonra Yaser arabayi çalıştırdı ve oradan uzaklaştık .

Araba ilerlerken başımı cama yaslamis , dışarıyı seyrediyordum. Bu hayatta kimsesiz kalmistim. Önce annem şimdi de babam beni bırakıp gitmişlerdi . Kendimi korumasız küçük bir kız gibi hissediyordum , pardon korumalı (!).

Multi deki sarkiyi acin:):)

Arabaya ilk bindigimizde Cisem desteklercesine omzumu sivazlamisti fakat bu hareketi beni daha çok sinir  etmişti . Kulakliklarimi takip Ellei Goulding'in "Hanging On " şarkısını açıp dinlemeye basladim  ve tekrardan başımı cama yasladim. Ve yolu incelemeye basladim. Ben daha doğrusu biz ne yapacaktik. Nasıl beraber yasayacaktir . Ben sadece annem ve babamlarla beraber yaşamıştım   ve o olaydan beri yalnız yaşıyordum .

Şimdi ise hiç tanımadığım 3 kişiyle beraber aynı evde kalacaktim.  Kendimi sonsuz bir kuyuya düşmüş gibi hissediyordum ve bu beni cok korkutuyordu .  Derin bir nefes aldım ve kapanmakta ısrar eden gözkapaklarimi kapattim .

Uyandığım da şarkı çalmaya devam ediyordu. Çiseme dönüp baktığımda başının öne doğru düşmüş bir şekilde uyumuş   olduğunu gördüm . İster istemez bu hali gulumsememe neden olmuştu .

Sesizce ona dogru eğilip başını kaldırdım ve çıkarttığı siyah deri ceketini basinin altına geçirdim .

"Uyanmissin" deyince Yaser bir an irkildim. Dikiz aynasından ona baktığım da onun da bana baktığını gördüm . Gözaltlari sismisti ve sanırım bu da uykusuzluktandi. Evet anlamin da basimi salladim ve "saat kaç "diye sordum.

Ama sorduğuma bin pişman oldum . "Aç telefonuna bak " deyince daha da pişman oldum.  Söylese incileri dökülür sanki . Bu sefer de "Nereye gidiyoruz " diye mantikli bir soru sordum. Gercekten nereye gidiyorduk biz. "İzmire gidiyoruz . Artik yeni hayatımız orası olacak" dedi tekrardan soğuk bir sesle.

Dizimi kendime doğru çekip kollarimla bacaklarımı sardım ve dışarıyı   tekrardan izlemeye başladım . O an aklimda olan tek sey "Yeni Hayatımız".

Bu sefer uykum dan sıçrayarak uyandim çünkü yine o korkunc kabusu görmüştüm .Çisem elini omzuma koyup oksamaya basladi ve "Tamam sakin ol Erva sadece kötü bir ruyaydi ". O na minnettar bir sekilde gulumsedim. Ancak simdi durdugumuzu farkettim. Yaser ile Seymenin yerine baktim bostu Ciseme donup "geldik mi "diye sordum.
"Evet Erva burası artık kalacağımız yeni ev" deyip dışarıda ki villayi gösterdi . Ardından ben çantamı   alip Çisem de deri ceketini alıp beraber arabadan indik ve bahceye doğru ilerledik. Ancak o an evi inceleyebilmistim. Ev onceki evimle aynı   büyüklükteydi ama daha sadeydi. Rengi ışıklardan mi bilinmez ama kremsi duruyordu.

Seymenle Yaser kapıda bizi bekliyorlardi. Yaser kapiyi açıp içeri girdi ve bizde onun ardından içeri girdik . Ve evi incelemeye basladim . Ev sade bir sekilde dekore edilmişti ve ben o an farkettim ki evin mimarisi önceki evimle aynıydı . Çisem konuşmaya başlayınca evi incelemeyi bırakıp Çiseme döndüm .

"Erva benle sen üst katta Yaserle Seymen alt katta kalacaklar. Alt katta mutfak-" diyecekken onun sözünü kesip "Anlatmana gerek yok Çisem evin mimarisi önceki evimle aynı "deyip Çiseme gulumsedim. Kendimi Çiseme karsi borçlu hissettim çünkü beni anladığını hissediyordum. Birden hiç konuşmadığım Seymen bana dönüp konuşmaya başladı . "Çünkü bu evin mimarisi senin babana ait" deyip göz kırpınca ister istemez Seymene gulumsedim.
O an Yaser huysuz bir sekilde"Her ne boksa işte , ben uykusuzluktan ölmek üzereyim .  Sizde gidip yatın yarın hepimiz için yorucu bir gün olacağına eminim .  Hadi size iyi geceler "deyip salonun sonundaki odasina doğru yürümeye başladı . Ardından Seymen de iyi geceler deyip  topuklarin üzerinde dönüp ayaklarını sürüye sürüye odasına gitti.

Biz de Çisemle üst kata çıkıp birbirimize iyi geceler deyip odalarımıza geçtik . Işığı açıp odayı incelemeye başladım . Oda benim önceki odamdan biraz daha  büyüktü . Ayrıca elbiselerim için de ayrı küçük bir oda ayrılmıştı . Hemen elbiselerimi incelemeden bir eşofman altı ve tişört giyip kendimi yatağa boylu boyunca attim .

Gercekten çok yorgundum ,öyle ki ayni evde üç yabancıyla yaşadığımı umursamayacak kadar...


Yeni bolumle karsinizdayim:)

Oy ve votelerinizi bekliyorum :)

Yeni bolumde gorusmek uzere^.^

SaklambaçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin