14. bölüm (part2)

819 37 24
                                    

Multi de Yaserin partideki hali:):););)

Mudur gittikten sonra sahneye Caner çıkıp" eglenceye baslayalim mi: deyince " evet" diye bagirdilar.

Caner bir el işareti yapinca kulakları sağır edecek müzik çalmaya başladı ve şu an herkes deli gibi dans ediyordu.

Seymen bana "dans edelim mi" deyince  kararsız kaldim. Ama o çoktan bilegimden tutup bizi  piste götürdü.

Seymen dans etmeye başladı ama cok iyi dans ediyordu. Bende ona eşlik etmeye calistim ama tam da o sirada garson üzerime yanlışlıkla içecek döktü.

Garson hemen "özür dilerim efendim" deyince sinirle "önemli değil tamam ben hallederim" deyip yanımızdan hemen sıvıştı.

Seymene" dönüp ben lavaboya gidiyorum" dedim o da "ben geliyim mi "deyince " yok sen eglenmene bak: diyip lavaboya dogru yurumeye basladim .

Bir yandan da ustumu elimdeki mendille silmeye çalışıyordum. Lavabonun kapısını açacağım sırada birisi beni kolumdan tutup bir odaya çekti.

Ben daha ne olduğunu anlamadan beni duvara çarptı ve sırtımın sizlandigini hissettim.

Karşıma bak5tigim da ise bir adet sarhoş olmuş Caner vardi. Ne kadar çabuk sarhoş olmuştu   böyle.

"Ooo Erva hanım bu ne güzellik. Gözümü senden alamiyorum" deyince "ne saçmalıyorsun " diye  bağırdım.

O da sinirle "Bana bir daha sakın bağırma Erva Uygur. Yoksa sonuçlarına katlanırsın. Erva Uygur sen kendini ne zannediyorsun da beni teklifimi kabul etmiyorsun ha" diye bağırınca artık cidden korkmaya başlamıştım.

Gözlerim yanıyordu ama bunun yanında aglamicaktim. Ona bakıp "Seni sevmiyordum ve bu yüzden teklifini geri çevirdim   Caner Yenilmez "dedim . Sesim beklediğimden daha soğuk ve sakin çıkmıştı.

Caner buna sinirlenmis olacak ki gelip ellerini koluma sararak sıkmaya başladı. Ahh cok ağrıyordu. Ar5tik dayanamadım ve ağlamaya başladım.

"Caner bırak beni  . Ahh kolumu ag-" sözümü daha bitirmeden biri gelip Caneri üstümden alıp yumrukla onu yere serdi.

Zaten sarhos oldugu icin hemen yere serilmişti. Pis ayyas.

  Yaserdi beni kurtaran Yaserdi. Hemen ona koşup elimi beline sıkıca bağlayıp ağlamaya başladım. Ya o gelmeseydi belki bu aptal bana neler yapacaktı.

Yaser de saçlarımı okşayıp "tamam geçti artık güvendesin "deyince daha sıkı sarıldım. Ona hayat borcum vardi ve beni kurtarmıştı.

Ne kadar böyle kaldığımızı bilmiyorum ama Yaserden ayrılıp önüme bakarak "gidelim mi "dedim. Oda" Erva iyi misin istersen biraz daha kalalım " deyince  "Yaser gerçekten iyiyim" deyince tamam anlamında başını sallayıp dışarı çıktık.

Seymenlerin yanına gittigimiz de onlar da dans edenleri izliyorlardı. Seymenle Çisem bana bakip sorun mu var diye sordular. Bende  hayır   anlamında başımı salladım.

Işıklandırmalar çok  olduğu için de ağladığım belli olmuyordu.
Sonra kalabalık   halay halay diye bağırınca şaşkınca Yasere baktım o da bana gülümseyerek  bakınca kalbimin atış hızı  değişti.

Ne oluyor bana boyle Erva kendine gel deyip sahneye baktim. Arkadan bir tane halay muzigi actiklarinda herkes deli gibi halay cekmeye basladi.

Saskinca onlara bakarken Yaser" bu okul da gelenekmis her partiden sonra halay çekmek "deyince gulumsedim ve hemen onume dondum.

Seymene baktigim da Cisemin kolundan tutup onu sahneye goturdu. Ama Çisem bundan baya memnundu.

Onlar piste gidip Seymen de halay basina gecip ceketindeki mendili cikarip deli gibi oynamaya basladi.

Ben karnim agrayana kadar bunu izlerken Yaser de benim gibi cok gulmustu. Ama cokta guzel gulmustu.

Her neyse neden bu ayrintiyi verdiysem. Seymenle Çisem yanimiza gulerek gelirlerken onlari alkislamaya basladim.

Seymen kocaman gulumseyip  "muthisti keske siz de gelseydiniz" deyince "oynamis gibi olduk "dedim ve bu sefer kahkahalarla guluyorduk.

Az once basima ne gelmisti ama.simdi nasil da guluyorum. Galiba ben de ani ruh degisikligi vardi. Kafamdakileri def edip  hayata döndüm.

Yaser" o zaman hadi artik gidelim " deyince hepimiz arabaya dogru ilerledik. Lanet olsun su ayakkabilara ahh ayagimi ne de cok agritiyor.

Tam adimimi atiyordum ki  ayak bilegim burkuldu ve yere dusecegim sirada bir kol belimi sarinca son anda yerle bulusmaktan kurtulmustum.

Dikelmeye calistim ama ayagim sanirsam burkuldu ve ahh çok agriyorlar. Arkama baktigimda Yaseri gordum ve 2. kez beni kurtariyordu.

Ona bakip" 2 defa oldu beni  kurtardin "dedim. O da" odesiriz" deyince onume donup yurumeye baslicaktim ki ayagim buna izin vermedi.

Ve Yaser bir anda yanima gelip beni kucagina aldi. Ona saskinca bakarken "ayagin agriyor yuruyemiyorsun bile" deyince sustum. Yaser "hem ben senin korumaninim seni korumaliyim"  deyince ona gulumsedim.

Arabaya yaklaştığımızda Yaser beni önce bindirip kapimi kapatıp   o da one binip arabayi sürmeye basladi.

Eve geldigimizde Yaser yine beni tasiyarak odama goturdu . "Bekle simdi bir buz getirecegim" deyince tamam dedim

Bir iki dakika sonra Yaser elinde buzla geldi. Buzu hafifce ayagima koyup disariya cikacakken "Yaser cok tesekkur ederim  beni iki defa kurtardin "dedim .

O da bir sey demeden çıktı.  Bir cevap verseydi bari. Cisemle Seymen odaya girince" sakin olun ayaklarim iyi hem gidip dinlenin malum bugun cok eglendiniz "dedigimde ikside gulduler.

Çisem "olmaz ben nu gece burda kalayim" deyince" hayır Çisem buna gerek yok" dedigimde "bari ustunu degistirmeye yardim edeyim" deyince tamam dedim.

Zatem tek basima da degistiremezdim. Çisem cok iyi biriydi ve gin geçtikçe  ona daha cik sevmeye  basliyordum

Çisemin de yardimiyla üstümü cikarip yataga gectim ve bugunu dusundum. Hem guzel hem de korkunc bir gundu.

Ama her korkunç olayda Yaser beni kurtarmisti. Bunu düşünüp kendimi uykunun kollarina biraktim.


Bolumun sonuna geldik:):)

Yorum ve votelerinizi bekliyorum;);)

Yeni bolumde gorusmek uzere*-*

SaklambaçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin