5. bölüm

1.1K 52 33
                                    


Multi de Seymen varr:):):)

Birisinin beni deli gibi sarsmasiyla birden derin uykumdan kopup gözlerimi açtım ve refleks olarak yorganı üstümden atıp yataktan sıçradım.

Çünkü çok uzun zamandır kimse gelip beni uyandirmamisti ki zaten koskoca evde beni kaldıracak bir Allahın kulu bile yoktu.

Karşımda birden Çisemi görünce daha da cok şaşırdım . Ve o an anladım ki koskoca evde bir tek ben yoktum beni koruyacak olan üç koruma daha vardı .

Çisem konusmaya başlayınca kafamdaki düşünceleri uzaklaştırıp onu dinlemeye başladım ."Günaydın Ervacim " deyip kapıya doğru yürüdü ve çıkmadan önce topuklarin üzerinden dönüp " Bu arada yeni okul kıyafetlerini yatağın üstüne koydum. Hadi çabuk hazırlan aksi takdir de daha okulun ilk gününden derse geç kalacağız " diyerek göz kırpıp kapıdan çıkıp ardından kapıyı kapattı .

"Kalacağız mi " bu da ne demek oluyordu şimdi . Yatagimin üstünde Çisemin bırakmış olduğu okul kıyafetlerine bakınca kafama o an dank etti.Çisemin üstünde de bu okul kıyafetlerinden vardı . Biz yani ben, Seymen ,Yaser ve Çisem aynı okula mi gidecektik???.

Hizlica kapıya doğru ilerleyip kapıyı açtım ve merdivenlerden hızla aşağıya indim. Tam da tahmin ettiğim gibi üçü de benim yatagimin üzerindeki okul formalarindan giymislerdi. Ne yani bundan sonra dordumuz ayni okul da mi okuyacatik??? İnanamıyorum bu kadarı da fazlaydı ama tutsak mıydım ben ya da küçük bir kız çocuğumu .

Bir tutam saçımı yana atıp ensemi kanatircasina kasimaya başladım . "Ne yani aynı evde kalmamız yetmezmiş gibi bir de aynı okula mı gitcez". Sinirimden dolayı sesimin titremesine engel olamamistim ama bu ayrıntı gerçekten umrumda olacak en son şeydi . Konuşmaya baslamamla koyu bir sohbete dalmış olan Seymenle Çisem konuşmalarını kesip bana döndüler . Ama telefonuyla uğraşan Yaser başını bile kaldirmamisti.

Seymen gülümseyerek konuşmaya başladığında bu ne kafa abi der gibi bir bakış attım ama o hiçbir sey olmamış gibi konuşmaya başladı " Hadi ama Erva o kadar da kötü bir fikir değil bence. Hem düşünsene okulda benimle dolaştığını ne kadar da havalı olursun bi düşünsene " deyip yanagimdan makas alınca ister istemez güldüm .Seymen de ki rahatlığın bende olmasını o kadar isterdim ki.Elimin tersiyle eline vurunca elini yanağımdan çekti.

Seymene dönüp bu sefer daha sakin bir ses tonuyla konuşmaya basladim. "Bu da demek oluyor ki okul da da sürekli benle olacaksınız ". Ses tonumun soru sorar gibi çıkması tam da yerindeydi. Fakat bana cevap veren Seymen değil Yaser oldu.

Yavaşça bana doğru adimlayip tam da benim önümde durup gözlerini kisip sakin ve soğuk sesiyle konuşmaya başladı " Ne zannediyorsun ki ?. Tabii ki de her an senin yaninda olacağız . Ama sanırım sen işin ciddiyetinin farkında değilsin . Unutma sen en belalı mafyanın kizisin ve babanın peşinde bir sürü it var ve onlar da senin peşindeler . Bu da demek oluyor ki sen her an tehlikedesin ve biz de seni korumak zorundayız ." dedi ve "şimdi simariklik yapmayi da kes ,çünkü bize hiç yardımcı olmuyorsun." dediğinde donuk bir şekilde ona bakakaldim.

Ve o an beynimin en karanlık köşesine sakladigim gerçeği ortaya çıkarmıştı . Ben bir "MAFYA KIZIYIM"...

Bu gerçeği kafamdan uzaklaştırmak istercesine kafamı hızlıca salladim . Kesinlikle benim bu yaptığım simariklik değildi . Sadece babasının hayatta ki seçimlerinin bedelini ödeyen bir genç kizin sitemiydi. Ama bu kesinlikle simariklik değildi . Beni düşüncelerimden ve Yaserin sesinden ayıran Çisemin sesi oldu.

"Yaser keser misin şunu ?. Ayrıca konuşulması gereken daha onemli şeyler var " deyip ortada ki sephanin üzerindeki kimlikleri alip 3'muze verdi . Kimliğe bakmamla şok olmam bir olmustu. Çünkü kimliğimin soyadı bölümünde "Çakıroğlu " yerine "Uygur" yazıyordu .

Nedenini sormama gerek kalmadan Çisem tekrardan konuşmaya başladı . " Ervacim bundan sonra senin adın "Erva Çakıroğlu " degil "Erva Uygur"sun. Yani Seymenle kardeş olacaksınız . Benle Yaserle kardeş olacağız ve soyadimiz da"Altay" olacak. "Çisemin sözleri üzerine bugünün ikinci şokunu yaşamıştım .

Ben Seymenle kardeş olacaktım...


Yeni bolumle karsinizdayim:):):)

Bu benim ilk kitabim yorum , voteleri ve desteginizi bekliyorum*-*-

Yeni bolumde gorusmek uzere:):):):)*-*

SaklambaçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin