6. bölüm

1.1K 50 18
                                    

Multi de kahramanlarimizin okul kiyafetleri var:):):)

İnanmıyorum benle Seymen kardeş olacağız . "Hadi ama kardeşim bu o kadar da kötü bir şey değil . Hem sen hemen hazırlan yoksa okulumuza geç kalacağız . Bunu" Mafya Babamızın " duymasını istemeyiz değil mi ? " deyip beni omuzlarimdan tutup merdivenlere doğru itekledi.

Şaşkın bir şekilde merdivenleri çıkıp odama girince kapıyı kapatıp sırtımı kapıya dayadim. Ve beynimin olanları idrak etmesine izin verdim.

Bundan sonra ne annem ne de babam vardı . Sadece beni koruyacak olan ve her an yanımda olacak olan üç korumam vardı . Bu gerçekle ,engel olamadan gözlerime hücum eden yaşların akmasına engel olamadım . Hışımla ayaga kalkıp gözyaşlarımı elimin tersiyle sildim ve yatagimin üzerinde ki okul kıyafetini alip incelemeye basladim . Kiyafet etek ve üstten oluşuyordu . (Multi de var:):))

Okul formasını giyip aynanın karşısına geçtim . Forma cidden cok güzeldi ve yalan söyleyemeyeceğim bana da cok güzel yakismisti. Ancak yüzüm korkunçtu , gözlerim şişmiş ve acayip bir şekil de de kizarmislardi. Masama daha önceden dizilmiş olan makyaj malzemelerinden öncelikle fondateni alıp gözümün altına hafifçe sürdüm . Daha sonra eylineri alıp gözlerime çektim ve son olarak da rimel sürünce işim sona ermişti . Tamamen hazırlandıktan sonra kendime son kez boy aynasından baktım ve çantamla , deri ceketimi alıp odamdan çıktım .

Bu sefer de üçünün beni kapının önünde beklediklerini gördüm . Belki de o kadar kötü değildir onlarla aynı okula gitmek. Sıkıcı olan hayatıma bir ekşın gelir. Ve onlara doğru yürümeye başladım . Yanlarina vardigim da " ben hazirim" deyip onlara gulumsedim.

Seymen "Vay kardesim ne güzel olmuşsun böyle " deyip yanagimdan makas alıp kolunu da omzuma atınca ona karşı gulumsedim.

Yaser " Hadi o zaman gidelim . Zaten yeterince geç kaldik okula" diye sert ve soğuk konuşunca gülümsemem yüzümde donup kaldı . Sert bir şekilde Yasere bakınca aslında ne kadar yakışıklı olduğunu farkettim. Kahveyle yeşilin karışımı olan göz rengi teniyle kusursuz bir şekilde uyum içindeydiler .Deri ceketinin altından bile kasları belli ediyordu. Bir cok kız bu soğuk ve sert adama aşık olabilirdi ama ben ondan sadece nefret ediyordum. Evet iki gunde ondan nefret etmeye başladım .

"Niye bakıyorsun "diye sorunca Yaser biranda irkilip kendime geldim. Fakat bu sefer susmayacaktim. Sesime alaycı bir ses tonu katarak konuşmaya basladim." Hiç sadece gece seni kesmeye geldigimde önce o kendini beğenmiş gözlerinden mi başlasam yoksa direk baklavalarini mi deşsem " diyip elimi sanki gerçektende düşünüyormuş gibi çenemin altına koyup Yasere doğru baktım .

Seymen omzumda olan kolunu hızla çekip sanki yüzümün ortasında bir böcek varmış gibi bakıp " Aman Allahim benim kardeşim şimdi bir seri katil mi " deyince onun omzuna bir tane gecirip " merak etme abicim sen kardeslik kontejanindan yırtıyorsun " deyip ona içten bir şekilde gulumsedim.

Yaser " Aman cok korktum ,bundan sonra geceleri kapı mı kitleyip yatacam" deyip arabaya doğru ilerleyince biz de peşi sıra yürümeye başladık .

Tam arabaya binecekken az ilerde durmuş olan siyah bir araba görünce vücuduma bir korku dalgasının yayıldığını hissettim. Çisem oraya baktığımı fark etmis olacak ki " Onlar biz yokken evi gözetleyecek olan 2 adamımız " diye açıklama yapınca ona dogru döndüm ve bana gülümseyip arabaya bindi. Ben de hayali Çiseme gülümseyip arabaya bindim.

Arabayi yine Yaser sürüyordu . Acaba ehliyeti var miydi ki . Ve o an onlarin gerçek yaşlarını merak etmeye başladım . Aslında onlar hakkında hiç bir bilgiye sahip değildim . Belki bu isimleri onlarin gerçek isimleri bile değildi . Ama bunlar hakkında tek bildiğim babamın onlara cok güvendiği . Kızını onlara teslim edecek kadar...

Evet arkadaslar yeni bolumle karsinizdayim.

Arkadaslar onceden de soyledigim gibi ben burda yeniyim. O yuzden emeklerimin bosa gitmesini istemem. Yorum ve voteleri bekliyorum *-*

Yeni bolum de gorusmek uzere:);):):):)

SaklambaçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin