10.bölüm

911 44 18
                                    

Multi de kahramanlarimiz var;);)

Kapiyi acip gördüğüm sey karsisinda donakalmistim.

Iceriye saskin bir sekilde baktim.Oda bildiğin küçük bir spor salonuydu. Yaserle Seymen karsilikli dovusuyorlardi .

Çisem de kol egzersizi yapiyordu. Seymen bir an da" Oo kardesim gelmis "deyince Yaser yanlislikla yumrugu yanagina geçirdi.

Seymen bir iki adim geriledi. Ama dusmedi. Ben heralde bu darbe sonucu yerle bulusurdum.

"Lan dikkatini versene" deyince Yaser ona kizginlikla baktim. Hem suclu hem de güçlü.

Çisem hemen egzersizini kesip Seymenin yanina gitti." Aciyor mu" dedi Seymen ise hic cani yanmis gibi durmuyordu.

"Bune ki biz neler gördük hatirlamiyor musunuz ?O yuzden bu bana kucuk bir cimcikleme gibi geldi" deyince Çisem evet anlaminda basini salladi.

Cidden bunlar neler yasamis olabililerdi, nasil bir araya geldiler, nasil bu kadar da dayaniklilar" bu sorularının hic birinin de cevabi bilmiyordum.

Ama bunlari öğrenmeye calisacaktim en azindan bunlari bilmeye hakkim var . Sonuçta ayni evde yaşıyoruz dimi.

Seymenle Çisem bana donunce Seymen bir an da " ne oldu neden agladin "deyince dudagimi isirip" Sey... ben zannettin ki o babamin peşinde olan adamlar geldi ve- her neyse iste simdi siz iyisiniz bana o yeter" dedim.

Seymen sefkat dolu gozlerle bana bakip" Merak etme kardesim biz burda oldugumuz surece kimse sana zarar veremez tamam mi "deyince ona gulumsedim.

Onlara bakip "Siz burda ne yapiyorsunuz "dedim cidden bu evde neden kucuk bir spor salonu vardi.

Yaser sert yuz ifadesiyle "Seni korumak zorundayiz ve her an her seye hazirlikli olmaliyiz" dedi.

Seymen "yani paslanmamaliyiz yoksa isimizi yerine getirmemis oluruz anladim mi "

"Evet anladim da niye bu satte calisiyorsunuz ki "dedim bu sefer de.

Cevaplayan yine Yaser oldu." Sence neden olabilir. Tabii ki de o illet okul olduğu yuzunden bu satte çalışıyoruz ."

Anladim der gibi basimi salladim ve odayi incelemeye basladim. Barfisler, kum torbası, kol ve bacak egzersizi icin lazim olan her sey vardı ve tabii adini bilemediğim aletlerde.

Yaser hic bir sey olmamış gibi barfis cekmek icin ilerledi. Ve barfissin altina uzanarak ellerini bir kac defa acip kapadiktan sonra barfisi eline aldi ve kaldırdı.

Yuhhh ya insan mi bu. Nasil kaldırıyor onu . Kaldırırken bile sakaklarindaki damarlari sisiyordu. Zor olsa gerek.

Seymen "ben dusa gidiyirum" deyince Çisem de "ben de" deyip ikisi de disariya cikti.

Simdi bu küçük spor salonunda benle Yaser tek vardık. Ve ben tabii onu izliyordum. Sonra bir an da barfis cekmeyi bıraktı.

Doğruldu ve göz göze geldik. Yavasca yerinden kalkip bana doğru yurumeye basladi. Bir şort ve ustune de bir kemik atlet giymisti.

Karsima geçip " Ne o niye bakiyorsun" deyince hemen cevabi verdim" Ne bakmasi sadece dalmisim " deyince biraz daha yaklasip" Çünkü film seyreder gibi seyrediyordun' deyince sinirle ona baktim ve gozlerimi de devirip disariya ciktim.

Merdivenlerden cikarken cidden onu film seyreder gibi mi seyretmistim. Hayir tabii ki de sadece ilk defa barfis ceken birisini bu kadar yakindan gormustum.

O yuzden onu öyle izledim yoksa ondan hic de etkilenmedim deyip odamın kapisini acarak iceri girdim .

Ve bu odadan cikarken ne kadar korktugumu ve aklimda neler senaryoladigimi hatirlayinca kocaman guldum.

SaklambaçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin