Multi de Çisem varr:):):)
Babamı düşünürken titrek bir sesle " Babamın nerde olduğunu biliyor musunuz" deyince yanagimdan aşağıya doğru süzülen bir damla yaşımı yavaşça elimle sildim.
Sorumun üzerine Seymen ve Çisem bana çaresiz bir şekilde bakınca onlarında benim gibi hiç bir sey bilmediklerini anladım .
Bir umut belki Yaser biliyordur diye dikiz aynasından ona baktım . Ve o an onunda bana baktığını gördüm . Tanistigimizdan beridir ilk defa onun bana böyle yumuşak bir şekilde baktığını farkettim ve nedense bu durum beni daha cok üzülmeme sebep olmustu.
Yaser dikiz aynasından bakışlarını kaçırıp yola bakıp konuşmaya başladı ." Babanın nerede olduğunu hiç birimiz bilmiyoruz. Sırf senin güvenliğin için hem senden hem de bizden saklıyor ."deyip tekrardan dikiz aynasından bana bakıp konuşmasına devam etti. "Ama eminim ki şu anda guvendedir." deyip güven verircesine bana gülümsedi ve tekrardan yola baktı .
Seymen" merak etme kardesim Mafya Babamizin yokluğunu hiç bir zaman hissetmeyeceksin. O mafyaysa ben de MAFYANIN OĞLUYUM "deyip sert bur yüz ifadesi takınarak bana baktı .
Ona buruk bir sekilde gülümseyip kafamı cama yaslayip yolu izlemeye başladım . Her ne kadar da gerçek olmasa da Seymeni artık gerçek bir abi olarak görmeye başlayıp onu sevmeye başladım .
Çisem konuşmaya başlayınca kafamı ona doğru çevirdim . "Evet asıl önemli olan konu Ervanin güvenliği " deyip konuşmasına bana bakarak sürdürmeye devam etti" Asıl görevimiz seni korumak ve bu yüzden hepimiz olmasak da içimizden en az biri hep senin yanında olacak . Okulda dikkat çekmemiz gerekiyor ve bu yüzden dördümüz de normal liseli genc kiz ve erkekleri gibi davranacagiz- ".
Yaser Çisemin sözünü kesip" yani ne sen bir mafya kızı gibi davranacaksin ne de biz senin korumalarinmis " deyince dikiz aynasindan ona ters ters baktim.
Çisem "Yaserin dedikleri doğru bu yüzden birinci kuralimiz gulumsemek . İkincisi aramızda kavga etmeyeceğiz . " dedigi an bakışları benle Yaser arasında gezdirdi ve ardından " bu bizim kırmızı çizgimiz . Üçüncü kuralimiz gerekirse arkadas edinmek" deyince ona şaşkınca baktım .
Bu ne alakaydi ki şimdi . Hem ben arkadaş edinme konusunda basarisizim. Hatta hiç öyle dostum, kardeşim ,kankim diyebilecegim arkadaşım olmadı . Malum mafya kızı olunca herkes sizden uzak durup yanlış bir şey yapmamaya çalışıyor .
Tam ben konusacakken Yaserin "Evet geldik Yenilmez kolejinin öğrencileri ."
demesiyle lafım ağzımda kaldı .Yaser arabayi park alanina sürüp boş olan bir yere parketti. Aynı anda dördumuzde arabadan indik. Üstümü düzeltip çantamı da omzuma asıp yürümeye başlayınca tam o sırada Seymen gelip kolunu omzuma attı . O anda Çisem de Yaserin koluna girip önümüzden yürümeye başladılar .
Okula yaklaştıkça heyecanım artıyordu . Çünkü artik yeni bir hayatim ,yeni bir okulum ve( Seymene bakip gulumsedim) yeni bir abim vardi...
***********************************
Okula ilk adımımı atar atmaz okulu incelemeye basladim. Okul büyük ve ferah olduğundan ogrenciler bile enerjikti.
Üst kata çıkarken duvarların neredeyse tamamının festival afişleriyle dolu olmasina şaşırmadan edemedim.
Afişleri incelerken neredeyse kendimden gececektim. Her sanat dalıyla ilgili en az bir tane afiş vardı ve buna o kadar sevinmiştim ki çünkü babanız mafya olunca evden okula okuldan eve oluyordu. Ama şimdi istediğim her şeyi yapabilirdim ve yanımda üç korumam olmasına rağmen kendimi hiç olmadığı kadar özgür hissediyordumm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saklambaç
ChickLitERVA ÇAKIROĞLU... Yeraltı dünyasının en korkunç mafya adamının kızı. Ve bir gün babası onun hiç tanımadığı üç korumayla bırakır. Sıcakkanlı Seymen Keskin, güzel olan Çisem Umutlu , ve itici ama bir o kadar da çekici olan Yaser Saygur... Artık ok...