20.bölüm

610 13 3
                                    

Sabah uyanıp aşağıya indim . Sadece Melih inmemisti. Ben odasına çıkıp onu çağırmaya gittim. Ama tam kapısını çalacakken biriyle sinirli bir şekilde konuşuyordu. Olanları hiç duymamış gibi aşağıya indim.

Hepimiz hazırlanıp okula gittik. Yağızı görünce  gülümsedim ve bizimkilere ben gidiyorum bakışı atıp gidecektim ki " Yaser bende geliyorum " dedi. Ona anlamsizca bakınca kolunu belime sarıp beni şaşkınlık  içinde Yağızın yanına doğru götürdü.

Yağız da aynen bendeki şaşkınlıkla suratıma baktı. "Erva siz beraber misiniz  " diye doğrudan sordu.
Tam ona cevap verecekken "Evet dün gece itibariyle sevgili olduk ve bir daha onun yakınında seni görümücem    " deyince şaşkınlıkla Yasere döndüm.

"Ben ahh kusura bakma sana açıklayacağım her seyi" deyip Yaseri boş bir sınıfa çekip kapıyı ardımdan sertçe kapattım.

Allahım bu ne demek , yani Yaser benden hoşlanıyor olabilir mi. Ben niye bu kadar heyecanlandım,  karnında bildiğin kelebekler uçuşuyor. Ama dur ilk önce Yaserle konuşmalıyım.

"Ne yaptığını zannediyorsun sen ,neden öyle bir şey dedin   " diye sordum.

Yağız iyi birisiydi ve ona böyle kötü davranamazdı. Bir bilsem derdini Yaser.

"Öyle olması gerekiyordu, benle sen sevgilimisiz gibi davrancaz tamam mı " dedi sinirle. Sanki hesap sormamdan sinirlenmiş gibi.

"Neden Meriç neden" diye sordum bir daha. Bir anda iki kolumdan tutup duvara yapıştırdı. " Senin için Erva, her şey senin hayatın için " dedi ve kollarımı bırakıp arkasına dönüp  sinirle saçlarını karıştırdı.

Zil çalınca "hadi sınıfa gidelim "dedim. "Sen git ben girmicem derse" deyince "Yaser bana sevgili rolü yapalım dedin ve şimdi yanımda kalda gelecek sorulara karşı bir cevabim olsun "dedim sinirle.

Yaser bana bakıp hafiften güldü gibi oldu ve yanıma gelip elimi tutup beni kendine çekerek "Tamam o zaman" diyip sınıfa çıkmaya başladık.
Bana sinirle bakan kızları takmadım bile. Sınıfa girdigimiz de Yağız bana sonra da Yasere bakıp önüne döndü.

Yağıza üzüldün ama Yaserin bir bildiği vardır.
Okul çıkışı bizimkiler başka arabayla gitti. Benle Yaser ise beraber gidecektik ama sınıfa bir defterimi unuttum deyince Yaser "Burdan ayrılma ben alıp geleceğim   " deyince onun tıpkı bir sevgili gibi davrandığını düşündüm ve bu düşünceyle hafif gülümsedim.
Bir araba yanıma yaklaştı. Arabadaki Yağızdi. "Erva gelirmisin senle konuşmam gereken önemli bir şey   " var deyince "Yarın konuşabilir miyiz Yağız şuan Yaseri bekliyorum da   " dedim hemencecik.
Yağız o zamana kadar görmediğim şeytani bir şekilde güldü. Ve arkamdan biri gelip ağzımı kapatıp beni Yağızın arabasına attı.
"Sonunda elimdesin babasının küçük kızı  " deyince ilk de hayır gibi bir şey dedim ama sonra kendimi kontrol edemeyip bayıldım.


Uzuuuun bir zamandır yazamıyordum ama sizin yorumlarınızla kendime gelip yazdım. *,*(.smeyye_ackz)

SaklambaçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin