Multi de Erva ve Yaser var;);););)Seymenle beraber yukari sinifa cikip siramiza gectik. Cisem bize bakti ve bana gulumsedi.
Yasere baktigim da ise sinirle karsiya bakiyordu. En az ben de onun kadar sinirliydim.
Onume donup kulakliklarimi takip slow bir sarki acarak basimi masaya koydum ve yatmaya calistim.
Birisi beni sarsmasiyla ne oldugumu anlamadan gozumu actim ve Seymen "hadi kalk zil caldi gidiyoruz" demesiyle önce esneyip gerindim sonrada masadakileri cantama tikistirip ayaga kalktim.
Park alanina gidip dordumuzde arabaya bindik. Ve yolda hic birimizde konusmamistik.
Eve vardığımızda tam odama cikacakken Seymen" Erva senle Çisem yemek yapsaniza" deyince ona baktım ve tamam dedim.
Bana kocaman bir sekilde gülümsedi ve hepimiz odamıza geçtik .
Hemen üstümü çıkarıp siyah sortumu giyip üstüne de lacivert bir tişört giydim ve saçımı dağınık bir topuz yaptım .
Aşağıya indiğimde Çisemle Seymen telefonlarıyla ugrasiyorlardı. Yaser ise ortaklıklarda gözükmüyordu.
Onların yanına gittiğim de Çisem "Erva bugün sence ne yapsak" deyince aklima ilk gelen fikirle gulumsedim.
Tabii ki de öğrenci evinin vazgeçilmez yemeği makarna olacak. Sonucta bizim evde öğrenci eviydi. Yani biraz.
Çiseme bakıp "Makarna yapalım " deyince" Olur" dedi ve beraber mutfağa geçtik .
Dolaplarda makarnayı biraz aradıktan sonra onu bulduk. Tencereye su doldurup ocağın üstüne koydum.
Seymen de mutfağa gelince üçümüz de masaya oturduk. Cisem Seymene "Yaser nerde" diye sorunca Seymene baktım o da omzunu silkip" gelir birazdan" deyince tekrar onume baktım .
Birdenbire aklıma gelen şeyle ikisine de baktım . Bir an da "siz kaç yaşındasınız? " diye sordum .
Ikisi de saskin bir sekilde bana baktiktan sonra bakistilar ve sanki bakismalariyla anlasmislar gibi Seymen bana donup" Çisem 20, benle Yaser ise 21 yasindayız ." deyince kafami sallayıp duvara kitlendim.
Ben 18 yaşındaydım yani 2-3 yaş farkı var aramızda . Buna sevindim çünkü 25 falan demelerinden korkuyordum.
Yaser de mutfağa gelip masaya oturdu. Kalkıp makarnayı hemen yaptım ve masaya koydum. Yedikten sonra salona gectik.
Bu sefer daha çok soru sormayı planliyordum. Onlar hakkında bilgi edinmeye hakkım vardı bence .
Bogazimi temizleyip" Sey size soracak sorularim var sorabilir miyim" dedim ve bu sefer 3 sune baktim.
Yaser" ne soracaksin" deyince ona bakmadan sephanın üzerindeki kupaya bakarak "işte sizin hakkinizda merak ettiğim birçok soru var ve onları sormak istiyorum " dedim.
O da hemen" neden "diye sordu. "Sence? evde sizinle beraber yaşıyorum ve sizin hakkınızda hic bir sey bilmiyorum. Yasinizi da daha yeni ogrendim "deyince "ne öğrenmek istiyorsun "diye sordu.
Hemen "bunlar sizin gercek isimleriniz mi" diye sirdum.
Yaser "evet tabii ki ama sen biraz fazla flim seyretmissin "deyince ona olumcul bakislar atip Seymene donup "Nerelisiniz "diye sorduğumda "Seymen ben Istanbul dedi Yaser de sikilgan bir sesle ben de Istanbul "edeyince Çiseme döndüm.Çisem" sen " deyince basini egip" ben nereli oldugumu bilmiyorum: deyince ona saskinca baktim .
"N-Nasil yani " deyince Çisem" her seyi bastan anlatmaliyim galiba" deyip dizlerine hafifce vurup dogruldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saklambaç
ChickLitERVA ÇAKIROĞLU... Yeraltı dünyasının en korkunç mafya adamının kızı. Ve bir gün babası onun hiç tanımadığı üç korumayla bırakır. Sıcakkanlı Seymen Keskin, güzel olan Çisem Umutlu , ve itici ama bir o kadar da çekici olan Yaser Saygur... Artık ok...