Multi de Le Min Hoo var:):)
Sabah kalktigimda basim fena halde agriyordu. Ayaklarimi suruye suruye banyoya gittim.
Banyodan çıkıp siyah dar pacami giyip ustunede bordo tisortumu gecirdim ve asagiya indim.
Asagi da kimsecikler yoktu. Ama spor salonundan ses geliyordu. O tarafa dogru ilerlemeye basladim
Kapiyi actigim da bu sefer Seymen Çisemin elindeki eldivenlere yumruk ve tekme atıyordu.
Yaser ise kum torbası ile dovusuyordu. Gunaydin dedigim de hepsi bana dondu.
Onlar da gunaydin dediler. Seymen "Erva artik sende bir kac taktik ogrenmelisin" deyince biraz dusundum.
Aslinda ogrensem cok iyi olur . Cunku basima ne gelecegeni bilemem ve bunlar da hep yanim da olamazlardi.
"Tamam olur "dedigimde Seymen Yasere donup: kardesim sen ogretsene ben daha calisiyorum" deyince Yaser "tamam sıkıntı degil" dedi.
Yaser bana dönüp" git ustune rahat bir seyler giy "deyince uzerime baktim . Ama hakliydi. Spor icin bunlar olmazdi.
Tamam anlamin da basimi sallayip hemen odama cikip dolabimin kapagimi actim.
Gri bir tayt giyip uzerime de beyaz bol bir tişört giyip asagiya indim
Yaserin yanina gittigimde elime sarmam icin sargi bezi verdi. "Bunlar ne icin "dedigimde "ellerin yaralanmasini istemiyorsan sar "deyince sarmaya basladim.
Hazir oldugum da karsisina gecip hazirim dedim. O da kalkip "ilk sen kendin bir kac deneme yap. Ben de seni izleyip eksikliklerini söyleyeceğim" dedi.
Kum torbasinin önüne gecip durusumu ayarladim ve ilk yumrugu vurdum . Ahh ne cok acimisti elim. Ama tabii bunu Yasere belli etmedim.
Bir daha vurdum ve bir daha . artik ilki gibi elimi cok acitmiyordu. Kum torbasını Caner olduğunu hayal ettim ve vurdum vurdum.
Bu çok iyi gelmisti. Zaten dun Canere bir sey bile soyleyememistim. Simdi sanki onu yumrukluyormus gibi bir his vardı.
Yaserin sesiyle irkildim . "Fazla kasli degilsin . Dizlerini ve dirseklerini kullansan daha iyi olur. Böylece daha guclu vurabilirsin." dedi.
Yaser birden elini karnima koydu. Parmaklari o kadar uzundu ki avucunun kenarı göğüs kafesimin bir yanindayken parmak uclari oteki tarafa değiyor.
Kalbim göğsümü acitircasina çırpınırken gozlerimi kocaman acmis ona bakiyordum.
"Karnini germeyi unutma "diye alcak sesle fisildadi Yaser. Sonra elini cekip arkasina döndü ama ben o gittiktem sinra bile halen avcunu karnim da hissediyordum.
Nefesimi duzenleyip kum torbasina vurmaya devam ettim. Yaser "hadi bugunluk bu kadar yeter simdi silah atisi yapmaya gidecegiz" dedi.
Silah dediginde nefesimi tutmustum cunku annem onunla olduruldu. Yaser: Erva sen de geliyorsun "dedigi de hemen hayir dedim.
Yaser sanki sacma bir sey soylemisim gibi bana bakip "Erva sen de geliyorsun. Hepimizin hem calismasi hem de seni koruması gerek o yuzden sen de geliyorsun "deyince sinirle "hayir gelmek istemiyorum "dedim.
Seymen yanima gelip "Erva gitmeliyiz seni korumak icin" Cisem de basini Seymene katilir gibi sallayinca bikkin bir sekilde tamam deyip odama ciktim.
Banyoya girip annemi düşündüm. O-onu çok ozluyordum. Artik gozyaslarima hakim olamiyordum. Ne kadar banyo da kalip agladigimi bilmiyordum ama Cisem kapiyi tiklatip "Erva hazir misin "deyince hemen dogrulup" siz inin ben geliyorum" dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saklambaç
ChickLitERVA ÇAKIROĞLU... Yeraltı dünyasının en korkunç mafya adamının kızı. Ve bir gün babası onun hiç tanımadığı üç korumayla bırakır. Sıcakkanlı Seymen Keskin, güzel olan Çisem Umutlu , ve itici ama bir o kadar da çekici olan Yaser Saygur... Artık ok...