Hastanede karşılaştığım yaşlı amcanın söylediklerini anlayamıyordum. Oğluna yardım etmemi istiyordu ama ben nasıl yapabilirdim ki . Yada onu babasıyla barışmaya ikna etmek .Beni böyle biri neden dinlesin."Amca bak ben sana nasıl yardım ediyim ? Hem bütün bu söylediklerini anlayamıyorum."Aklımda düşüncelerimi bu soruyla sormuştum. Duyduklarıma daha fazla dayanamayıp gülmeye başladım."Bu dediklerin filmlerde olur kim niye kabul etsin ki böyle bir şey. " Sorularımi sakince dinledi. Ne tepki vereceğini merakla bekliyordum.
Garip bakışlarım sürdürdüğümde çoktan anlatmaya başladı.
"Herşeyi en baştan anlatıyorum bak kızım benim oğlum ukala sert mizaha sahip çapkın bir bordo bereli dır. Onun için kadınlar tehlike varlıktır. Kadınlara güvenmeyen bu adamı değiştirmeni istiyorum .Eger sana guvenirse benimle barisir . Sadece bir ay sürecek oyun. Bunu yapabilir misin ? " Gözleri umutla parildiyordu . Oğluyla barışmak isteyen birine nasıl hayır diyecektim?
Vicdanim baskilarinda aklımdaki düşünce şöyle olmustu . Bir askeri değiştirmek ne kadar zor olabilirdi ki ? Bunu dusunmek ixin biraz zaman istemek en iyisi ." Ben biraz düşünmek istiyorum . Hem oğlun bir askerse bütün bu oyunu anlamiyacak mi ? "**
Barda sert içkimi yudumlarken bu gece için buseyi bekliyordum.Busenin yanıma gelmesiyle kolundan tutup otele gidiyoruz Orda içkimizi içeriz .Kolundan sürüklerken kızın söylediği tek bir şey vardı "Ben buse değilim! "Buse veya ismin her neyse seni iki saattir bekliyorum .Ve bu gecemin güzel bitmesini istiyorum. Şimdi güzellikle arabama bin .
"Bak ben tekrar söylüyorum ben senin beklediğin kız değilim sadece bana yardım edebilecek birini arıyorum okadar zaten o yuzden o bardaydim."
Tek kaşımı yukarı kaldirip ne yardımı?
"Arkadaşımın sevdiği kızı kaçırmak için mafya kılıklı adam bulmam gerekiyordu. Ama ben bunun yerine mafya olmayan seni buldum .Sen bana nasıl yardım edebilirsin ki ?Mafyaya benzeyen tipinde yok sende olsa olsa çapkın playboy olur .Gerçi bunun içinde senin kullandığın arabanın son model olması gerekirdi ki buda senin senin zengin olmadığını gösterir. Playboy kısmı doğru olmasa da sende kesin çapkın duruşu var ."
Hey bi sakin bu kadar hızlı nasıl konuşuyorsun ? Her şeyi sakince anlat mafya olmasam da belki yardım edebilirim .
"Sen mi adam kaçırmak şöyle dursun birini dövebilecegini düşünmüyorum ."
Alaylı yüzüne dikkatle bakıp" Bir mafyadan daha tehlikeli bir adam yanında oturuyor sen alaya al ."
Kahkahayla gülmesini sinirlerimi bozarken "Ben bir bordo bereliyim ."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimdeki Aşk
Художественная прозаHastanede karşılaştığım yaşlı amcanın söylediklerini anlayamıyordum. Oğluna yardım etmemi istiyordu ama ben nasıl yapabilirdim ki . Yada onu babasıyla barışmaya ikna etmek .Beni böyle biri neden dinlesin. "Amca bak ben sana nasıl yardım ediyim ? He...